Komunikaty PR

Z MIŁOŚCI. PORTRETY POLSKICH DOMÓW

2020-10-26  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt
Magda Kaczyńska
2Creo Magdalena Niemirowska-Kaczyńska

Fałata 3
43-300 Bielsko-Biała
dwacreo|dwacreo.pl| |dwacreo|dwacreo.pl
600206009
www.dwacreo.pl
Do pobrania news ( 0.1 MB )

„Szczur czy mysz, co za różnica? Myślałam, że jest pan redaktorem, a nie geologiem – mówi z uniesionymi brwiami, składa całą wystawę i już idzie w kierunku pokoju, ale zatrzymuje się jeszcze z miną, której pozazdrościłaby niejedna serialowa aktorka, i rzuca obrażona: – Jakby pan nie marudził, to narysowałabym panu delfinka.”

O geologicznych umiejętnościach Kacpra Sulowskiego nie wiemy niestety wiele, ale o jego dziennikarskim talencie możemy powiedzieć dużo ciepłych słów. Podobnie zresztą jak o zbiorze reportaży „Z miłości. Portrety polskich domów”, który ukaże się nakładem Wydawnictwa Harde 26 października 2020. Czternastu zwykłych w swej niezwykłości opowieściach z Polski, zza „ściany”, z naszych bloków, domów i podwórek. Historiach, które mogą nie tylko nauczyć nas wiele o miłości, ale również o nas samych... Więcej na pewno niż jakiekolwiek badanie GUS i niejeden psychoterapeuta.

Cytując autora „Z miłości. Portrety polskich domów” to opowieści, które wydarzyły się w aneksach
z dębowym blatem, kucheneczkach i dziecięcych sypialniach z gwiazdkami. Jest w nich dużo goryczy, cierpienia i krzywdy. Ale najwięcej jest miłości. Siostrzanej, romantycznej, boskiej i rodzicielskiej. Miłości do Boga, do zła i do siebie nawzajem.

Bohaterowie poruszających reportaży Kacpra Sulowskiego zwykle nie trafiają na czołówki gazet. Prędzej mijamy ich na ulicy. Nie umniejsza to w żaden sposób piękna i cierpienia, jakie ich w życiu spotyka. Kacper Sulowski daje im jeden z najcenniejszych prezentów: miejsce, by opowiedzieć swoją historię, i reporterski obiektywizm, by słuchać, nie sądzić.

W „Z miłości. Portrety polskich domów” nie znajdziemy czerni i bieli, jedynie wszystkie odcienie szarości. Podróż po życiach naszych współobywateli nie jest zawsze ładna i komfortowa. Zawsze za to wartościowa. W końcu to tam, między samotnymi ojcami walczącymi o swe dzieci, przemocą domową i marzycielami przegrywającymi ze złem leży prawda o nas. Książka została wzbogacona ilustracjami Matyldy Damięckiej.

Kacper Sulowski – dziennikarz prasowy, reporter, dwukrotnie nominowany do nagrody Grand Press. Współpracuje z magazynem reporterów "Duży Format". Więcej informacji o Autorze na profilu FB: @KacperSulowskiAutor

„Z miłości. Portrety polskich domów” ukaże się nakładem Wydawnictwa Harde 26 października 2020. Książka dostępna będzie w najlepszych sieciach księgarskich i księgarniach stacjonarnych oraz internetowych, w tym na wiemiwybieram.pl/harde, jak też w wersji e-book m.in. na legimi.pl, publio.pl. Zapraszamy na stronę wydawnictwa harde.se.pl oraz na Facebook  i Instagram: @hardewydawnictwo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2Creo Magdalena Niemirowska-Kaczyńska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Książka „Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty Biuro prasowe
2024-12-09 | 11:00

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

Młoda wyobraźnia, wielkie marzenia i wsparcie najbliższych – właśnie te trzy elementy stworzyły „Powstanie Bohaterów”, niezwykłą książkę napisaną przez
Książka O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?
2024-11-14 | 01:00

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

„Czemu w książkach Young Adult jest tyle agresji?” To temat wspólnej debaty radiowej Czwórki i Big Book Cafe. To kolejna już w cyklu debata pokazująca różne
Książka Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
2024-10-28 | 15:00

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe

Radiowa Czwórka oraz Big Book Cafe zapraszają na drugą wspólną debatę poświęconą czytelnictwu wśród młodzieży. Justyna Dżbik – Kluge, dyrektorka –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.