Komunikaty PR

Zdrowie. Nie daj się chorobie!

2022-02-01  |  09:00
Biuro prasowe
Do pobrania pdf ( 0.4 MB )

10 lutego 2022 r. będzie miało premierę nowe wydanie bestsellerowego poradnika Andrzeja Janusa  „Zdrowie. Nie daj się chorobie”.

Nie wiemy, czy pieniądze szczęście dają, ale jedno jest pewne - brak zdrowia szczęście z całą pewnością zabiera. Szczególnie w tych trudnych czasach warto więc zadbać o dobrą kondycję…

„Zdrowie. Nie daj się chorobie” to najnowsze wydanie bestsellerowej książki Andrzeja Janusa, lekarza
i dietetyka, który w przystępny sposób wyjaśnia naukowe odkrycia dotyczące funkcjonowania naszych ciał
i systemu odpornościowego, a także opisuje, jak dbać o zdrowie.

 „Zdrowie. Nie daj się chorobie”  to nie tylko dogłębnie wyjaśnione zasady zdrowego odżywiania, naturalnego oczyszczania organizmu czy stosowania ziół leczniczych, ale również kompleksowe kompendium wiedzy o naszym organizmie. Autor analizuje też pozornie niegroźne czynniki, które wpływają negatywnie na organizm i pogarszają stan zdrowia.

Andrzej Janus jest absolwentem Wojskowej Akademii medycznej. Przez całą swoją karierę zawodową pracował w wojskowej i cywilnej służbie zdrowia jako pediatria. Od połowy lat 90 poszerza swoją wiedzę na temat medycyny naturalnej, odżywiania, homeopatii, ziołolecznictwa oraz stosowania suplementów żywnościowych. Od 2001 skupia się całkowicie na medycynie integracyjnej łącząc medycynę konwencjonalną z elementami medycyny alternatywnej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Książka BRAK ZDJĘCIA
2024-04-19 | 14:00

Polskie korzenie są najważniejsze – wywiad z Joanną Colangelo, autorką książkI

Jednak „Burza” to również historia o naszych wyborach i o tym jak znajdujemy sens w śmierci. Historia przedstawiona na stronach powieści jest filozoficzną wędrówka, która w równym stopniu skłania do
Książka Wielki Antykwariat pod kopułą, czyli stare książki i winyle w Blue City
2024-04-12 | 11:05

Wielki Antykwariat pod kopułą, czyli stare książki i winyle w Blue City

Od czwartku 11 kwietnia aż do soboty 13 kwietnia, w centrum handlowym Blue City można będzie poczuć się przez chwilę jak na brzegu Sekwany, gdzie rezydują paryscy bukiniści. Przez trzy dni
Książka Polska gra polityczna na tle trawionego konfliktami Półwyspu Arabskiego
2024-02-22 | 01:00

Polska gra polityczna na tle trawionego konfliktami Półwyspu Arabskiego

Ogarnięty od dziesięcioleci licznymi konfliktami Półwysep Arabski nieprzerwanie od zakończenia II Wojny Światowej pozostaje w stanie napięcia, trawiony ogniem z różnych stron.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.