Zdrowie. Nie daj się chorobie!
10 lutego 2022 r. będzie miało premierę nowe wydanie bestsellerowego poradnika Andrzeja Janusa „Zdrowie. Nie daj się chorobie”.
Nie wiemy, czy pieniądze szczęście dają, ale jedno jest pewne - brak zdrowia szczęście z całą pewnością zabiera. Szczególnie w tych trudnych czasach warto więc zadbać o dobrą kondycję…
„Zdrowie. Nie daj się chorobie” to najnowsze wydanie bestsellerowej książki Andrzeja Janusa, lekarza
i dietetyka, który w przystępny sposób wyjaśnia naukowe odkrycia dotyczące funkcjonowania naszych ciał
i systemu odpornościowego, a także opisuje, jak dbać o zdrowie.
„Zdrowie. Nie daj się chorobie” to nie tylko dogłębnie wyjaśnione zasady zdrowego odżywiania, naturalnego oczyszczania organizmu czy stosowania ziół leczniczych, ale również kompleksowe kompendium wiedzy o naszym organizmie. Autor analizuje też pozornie niegroźne czynniki, które wpływają negatywnie na organizm i pogarszają stan zdrowia.
Andrzej Janus jest absolwentem Wojskowej Akademii medycznej. Przez całą swoją karierę zawodową pracował w wojskowej i cywilnej służbie zdrowia jako pediatria. Od połowy lat 90 poszerza swoją wiedzę na temat medycyny naturalnej, odżywiania, homeopatii, ziołolecznictwa oraz stosowania suplementów żywnościowych. Od 2001 skupia się całkowicie na medycynie integracyjnej łącząc medycynę konwencjonalną z elementami medycyny alternatywnej.

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.