Zespół stresu postpandemicznego - Nowa choroba XXI wieku?

Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Nasze mózgi potrafią się adaptować. Są w swoim funkcjonowaniu wręcz genialne. Trzeba jednak przyznać, że to, co się dzieje na świecie ostatnimi czasy, jest dla nas bardzo wymagające. W książce „Zespół stresu postpandemicznego” napisanej wspólnie przez Profesora Rafała Ohme oraz Jakuba B. Bączka, autorzy zastanawiają się wspólnie, jakie są i jakie będą jeszcze skutki pandemii – zarówno z punktu widzenia neuronauki, jak i treningu mentalnego. Co więcej, podają szereg rozwiązań i ćwiczeń, które pomogą Ci wejść w tak zwaną „nową normalność”. I to bez Zespołu Stresu Postpandemicznego!
Już teraz macie okazję dopisać do swoich to read list najnowszą książkę „Zespół stresu postpandemicznego” napisaną wspólnie przez Profesora Rafała Ohme oraz Jakuba B. Bączka.
Obecnie funkcjonujemy nieco jakby w zawieszeniu pomiędzy starym i nowym. Przed pandemią i (oby już) po pandemii… Jaka jest więc ta przestrzeń pomiędzy? Co w niej dostrzegamy? Czy bardziej zagrożenie, czy raczej szansę? Jest to czas zjednoczenia obywateli czy przeciwnie – polaryzacji? O co się martwimy i czemu przypisujemy nowe znaczenia? O tym jest ta książka! Jest też o „Zespole Stresu Postpandemicznego” (PPSD), którego niestety się spodziewamy – wiele badań i obserwacji wskazuje na to, że nasze mózgi nie najlepiej radzą sobie z tak szybkimi i stresogennymi zmianami, jakie pandemia nam przyniosła...
Rafał Ohme oraz Jakub B. Bączek stawiają więc pytania o zdrowie psychiczne (część 1 książki), o finanse (część 2), by wreszcie zastanowić się nad tematem szczęścia (część 3).
Wypalenie, depresja, nowe uzależnienia. AI, praca zdalna, nowa ekonomia. Samotność, poczucie sensu, emocje. Te tematy poruszymy. Wierzymy, że tabele z ćwiczeniami, które przygotowaliśmy, zainspirują Cię do jeszcze lepszego zarządzania sobą w stresie, niepokoju czy frustracji. A że sport jest nam bardzo bliski, pozwól, że potraktujemy tę książkę trochę jak program szkoleniowy. Każdy jej rozdział będzie więc Twoim treningiem adaptacyjnym. A każda część – mikrocyklem, który ma wzmocnić Twoje umiejętności. W tej drodze przyda się oczywiście determinacja i konsekwencja, bo niektóre „treningi” będą trudniejsze niż inne, a część ćwiczeń może być wymagająca. Zachęcamy jednak, żeby nie odpuszczać. Ta książka jest starannie zaplanowana i tylko pełne zanurzenie w jej treści, gwarantuje pozytywne rezultaty. Jesteśmy podekscytowani wspólną podróżą, jaką z Tobą odbędziemy – podkreślają Rafał Ohme i Jakub B. Bączek
Więcej informacji na temat książki znajdziesz tutaj -> https://zespolstresu.pl
Autorzy:
Rafał Ohme - Ekspert w dziedzinie emocji. Światowy pionier w obszarze neuronauki stosowanej. Prowadzi badania i konsultacje na temat emocji w komunikacji i zarządzaniu. Profesor w Wyższej Szkole Bankowej w Warszawie oraz w Szkole Biznesu na Uniwersytecie Stellenbosch w Kapsztadzie (RPA). Stypendysta Fulbrighta, laureat nagród Prezydenta i Premiera RP, finalista konkursu EY – Przedsiębiorca Roku 2015. Założyciel firmy NEUROHM, która prowadzi badania emocji dla działów HR, sprzedaży i marketingu; oraz RO, która szkoli jak korzystać z neurowiedzy w życiu zawodowym i prywatnym.
Jakub B. Bączek - Trener mentalny Mistrzów Świata i Olimpijczyków, mówca inspiracyjny, właściciel kilku firm, autor ponad 100 publikacji i ponad 20 książek, sprzedawanych dziś w 17 krajach. Napisał kilka bestsellerów, takich jak: Zarobić milion, idąc pod prąd, 25 miniemerytur czy Determinacja (wspólnie z Jackiem Santorskim). Uważa, że marzenia się nie spełniają – marzenia się... SPEŁNIA!
Twórca Akademii Trenerów Mentalnych™, trener mentalny olimpijczyków i złotych siatkarzy, mówca numer 1 w Polsce i przedsiębiorca, który udowodnił swoją skuteczność między innymi w takich projektach jak: STAGEMAN, JBB, Wakacje w Sarandzie czy #MentalPower. Jakub to pasjonat życia, podróżnik, człowiek wolny finansowo.

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.