Komunikaty PR

Które kozaki wybrać?

2021-01-14  |  16:50
Biuro prasowe

 

Czy dacie radę zadowolić się tylko jedną ich parą? A jeśli tak, to który model wybierzecie? Klasyczne oficerki, te w motocyklowej odsłonie, a może botki lub model na niebotycznie wysokiej szpilce? Kozaki - bo o nich mowa - to stylowy dodatek do garderoby, noszony w niezliczonych kombinacjach: na płaskiej podeszwie lub obcasie, do szkoły, pracy, na wieczór, festiwale, przyjęcia, od rana do nocy i w zasadzie do każdego stroju. Niezależnie od pogody, w zależności od materiału, z jakiego są wykonane - wszystkie je kochamy. 

 

Niegdyś zarezerwowane wyłącznie dla mężczyzn, w latach sześćdziesiątych stały się symbolem wolności. Zestawiane z krótkimi spódniczkami podkreślały seksapil  kobiet. Nosiła je zarówno Twiggy, jak i sama Brigitte Bardot. 

 

Nasze Klientki wybierają najróżniejsze modele i w tym przypadku - na jednym się nie kończy. Oczywiście klasyczne oficerki są nieodzownym elementem każdego sezonu już od wielu lat, ale część kobiet wybiera klasyczne i dyskretniejsza botki na obcasie, które sprawdzają się w każdej sytuacji, zwłaszcza na spotkania biznesowe - mówi Marcin Wójcik z firmy Bravomoda.

 

Przedstawiamy kilka trików przy doborze modelu do sylwetki:

  • krągłe łydki - wybieraj kozaki z rozszerzoną cholewką z miękkich materiałów. Unikaj modeli wykonanych ze stretchu, gdyż będą uciskać łydki

  • szczupłe kostki - wybieraj wysokie i proste modele albo muszkieterki. Unikaj klasycznych oficerek

  • niski wzrost - wybieraj obuwie do połowy łydki na średnich obcasach. Unikaj modeli sięgających do kolan, gdyż skracają one sylwetkę

 

Klasyką tego rodzaju obuwia jest model od Hermesa. Ale czym kierować się przy ich kupnie?

 

Przede wszystkim - jakość! Ta zasada obowiązuje przy każdym rodzaju butów. Te wykonane z naturalnej skóry z pewnością będą bardziej komfortowe i wytrzymałe, a co za tym idzie - wpłyną nie tylko na wygodę naszych stóp, ale i na nasze samopoczucie. Lepiej zainwestować w jedną porządną parę, niż kilka z rozciągliwego materiału lub ze sztucznym plastikowym kożuchem, w którym pocą się nogi. 

 

Po drugie - odpowiedni rozmiar. Lepiej na spokojnie przymierzyć nawet kilka rozmiarów tej samej pary, przejść się między półkami i sprawdzić, czy but nie uwiera lub nie obciera w żadnym miejscu. Podpowiadamy: lepszym wyborem będzie mierzenie ich pod wieczór - po całym dniu, gdyż stopy są zawsze trochę opuchnięte, a dzięki temu nie kupimy za małych butów. Pamiętaj, że nie zawsze będziesz mieć też ten sam rozmiar u różnych producentów - warto sprawdzać długość wkładki w centymetrach, a nie tylko sam rozmiar.



 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.