Komunikaty PR

Kulisy kampanii reklamowej Invest Komfort z Rafałem Królikowskim

2021-12-29  |  10:00
Biuro prasowe

Trójmiejski deweloper Invest Komfort w listopadzie br. zaprezentował kampanię reklamową gdańskiej inwestycji Brabank Apartamenty z udziałem popularnego aktora, Rafała Królikowskiego. Współtwórcą kampanii jest dyrektor kreatywny agencji OS3, Michał Kobierzewski, a autorem spotu oraz sesji zdjęciowej - Przemek Denis, uznany reżyser i fotograf.

Brabank Apartamenty to inwestycja zlokalizowana w samym sercu Gdańska, nad brzegiem Motławy – w miejscu, gdzie od stuleci pisze się bogata historia tego miasta. Z okien budynków rozpościera się widok na zabytkowe tereny stoczniowe i zrewitalizowaną starówkę.

Wyjątkowa lokalizacja, architektoniczna maestria, rozwinięta infrastruktura czy dostęp do miejskich atrakcji i kojącej natury – trójmiejskich lasów i plaż. Deweloper zadbał, aby potrzeby przyszłych mieszkańców zostały kompleksowo zaspokojone.

Rafał Królikowski, jako przyszły mieszkaniec inwestycji, został zaangażowany do kampanii mającej na celu uwypuklenie jej niewątpliwych atutów. W działaniach komunikacyjnych – spocie reklamowym, prasie, Internecie oraz mediach społecznościowych aktor przedstawia osobistą opowieść o Brabanku i Gdańsku pokazując je tak, jak sam je postrzega. Od początku czuliśmy, że taki autorski storytelling będzie miał największą siłę przekazuwyjaśnia Anna Tuzek, Dyrektor Marketingu w Invest Komfort.

Aktualnie do sprzedaży trafił kolejny już etap inwestycji, który kontynuuje rozbudowę tej unikatowej dzielnicy, tworząc idealną przestrzeń do komfortowego życia. Co jeszcze wyróżnia tę wyjątkową nieruchomość? Na terenie osiedla znajduje się zielone patio zaaranżowane na poziomie +1 z prywatnymi ogródkami oraz częściami wspólnymi, takimi jak: pomieszczenie klubowe z bilardem i autorską biblioteką, sale do fitnessu, jogi oraz do masażu.

 „Piękne historie się nie kończą” to opowieść nie tylko o miejscu, które osadzone głęboko
w historii Gdańska staje się wizytówką nowoczesnej architektury miasta, ale przede wszystkim o emocjach, jakie towarzyszą nowemu rozdziałowi w życiu. Rafał Królikowski ukazuje się w roli sąsiada, gdańszczanina i mieszkańca Brabanku. Roli życiowej i prawdziwej. Wspólnie odkrywamy Brabank i okolicę, a Rafał staje się naszym przewodnikiem, wpuszczając na chwilę do swojego prywatnego świata. Tę narrację dopasowaliśmy do każdego medium indywidualnie, by stworzyć świeży format, wybijający się na tle wszechobecnych, inwazyjnych komunikatów zakupowych
mówi Michał Kobierzewski, Dyrektor Kreatywny agencji OS3.

Projekt Brabanku opiera się na prostych formach architektury industrialnej, a geometryczny, modernistyczny detal uwypukla konstrukcję budynków. Złączenie klasycznych i eleganckich odcieni podkreśla najwyższą jakość inwestycji, która była wielokrotnie nagradzana w konkursach, m.in. European Property Awards, czy Budowa Roku.

Praca na planie filmowym naszego spotu reklamowego przebiegła bardzo sprawnie, choć przyznam, że czasem żywo dyskutowaliśmy o tym, które walory tej wyjątkowej inwestycji pokazać w niecałe dwie minuty. Udało się uchwycić w kadrze wszystko to na czym nam najbardziej zależało: piękne wnętrza, stylową bryłę, atrakcyjną i dynamiczną okolicę przy nabrzeżu oraz imponujące Stare Miasto. Finalny efekt oddaje w pełni ducha nieruchomości
i bardzo nas satysfakcjonuje
dodaje Anna Kulig, Specjalista ds. Marketingu, Badań i Analiz w Invest Komfort.

 

Za stworzeniem spotu oraz sesji zdjęciowej reklamującej inwestycję Brabank stoi Przemek Dzienis, uznany reżyser i fotograf. Jego dorobek to przede wszystkim liczne realizacje dla pierwszorzędnych polskich magazynów oraz marek komercyjnych. 

#

Invest Komfort od ponad 25 lat zmienia przestrzeń Trójmiasta specjalizując się w luksusowych nieruchomościach położonych w starannie wyselekcjonowanych prestiżowych lokalizacjach. Deweloper zrealizował 45 inwestycji, budując ponad 6 000 lokali mieszkalnych i usługowych o łącznej powierzchni ponad 400 mkw.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy Już 3 października jubileuszowa, 10. edycja Gali French Touch La Belle Vie! Biuro prasowe
2024-09-30 | 16:00

Już 3 października jubileuszowa, 10. edycja Gali French Touch La Belle Vie!

French Touch La Belle Vie! - wielowymiarowy projekt mający na celu przybliżenie Polakom francuskiej kultury, kuchni, mody czy filozofii życia - świętuje w 2024 roku swoje 10-lecie. Co roku
Gwiazdy Zapytaliśmy Gardias, Cichopek, Herbuś i innych, skąd czerpią satysfakcję!
2024-07-15 | 14:00

Zapytaliśmy Gardias, Cichopek, Herbuś i innych, skąd czerpią satysfakcję!

Czym jest satysfakcja we wnętrzach? Jak ją znaleźć? Gdzie szukać pomysłów, by stworzyć przestrzeń, która nie tylko zachwyca, ale również koi i dodaje energii?
Gwiazdy Co numerologia mówi nam o brytyjskiej rodzinie królewskiej?
2024-07-08 | 01:00

Co numerologia mówi nam o brytyjskiej rodzinie królewskiej?

Brytyjska rodzina królewska od lat wywołuje skrajne emocje – i to nie tylko wśród Brytyjczyków. Cały świat przeżywał śmierć księżnej Diany, celebrował śluby

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Farmacja

Szybko rośnie liczba osób z ostrą infekcją układu oddechowego, w tym grypy. Szczyt zachorowań przypadnie już na drugą połowę października

Centrum e-Zdrowia podaje, że od początku września odnotowano blisko 1,8 mln porad ambulatoryjnych udzielonych z powodu ostrych infekcji układu oddechowego, w tym grypy. Najlepszą metodą walki z chorobą jest szczepionka – najlepiej przyjęta między wrześniem a listopadem. Wciąż jednak na taki krok decyduje się zaledwie kilka procent Polaków, tymczasem grypa jest jedną z 10 najczęstszych przyczyn zgonów u osób powyżej 65. roku życia.

Żywienie

Aleksandra Adamska i Ewelina Adamska-Porczyk: Na Filipinach spałyśmy z karaluchami i innymi robakami. Brakowało nam moskitiery na całe ciało

Chociaż podczas pełnej emocji wyprawy przez Filipiny do Tajwanu nie brakowało trudnych momentów, w których górę brało zmęczenie, to jednak mimo wszelkich niedogodności Aleksandra Adamska i Ewelina Adamska-Porczyk starały się nie narzekać, tylko wyciągać z tej podróży to, co najlepsze. Uczestniczki „Azja Express” przyznają, że nie mogły się przekonać do miejscowego jedzenia, ale za to zachwyciła je aromatyczna kawa. W bagażu zabrakło miejsca na moskitierę, dlatego też z czasem przyzwyczaiły się także do spania w jednym pomieszczeniu z karaluchami.