Komunikaty PR

Kultowa śniadaniownia Bułkę przez Bibułkę z lokalem w Łodzi

2024-04-25  |  12:35
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.82 MB )

Podbiła serca warszawiaków, teraz czas na Łódź. Znana i popularna w stolicy restauracja śniadaniowa Bułkę przez Bibułkę, otworzy swój pierwszy lokal poza Warszawą w łódzkiej Fuzji. Najemca zajmie 180 mkw. w jednym z historycznych budynków usytuowanych w Ogrodach Anny z widokiem na secesyjną zabytkową Elektrownię Karola Scheiblera. Koncept w Fuzji zaprosi pierwszych gości już w te wakacje.

Właścicielami Bułkę przez Bibułkę są Aleksandra oraz Jacek Dojnikowscy, którzy swój pierwszy lokal otworzyli w 2012 roku na warszawskim Mokotowie. Obecnie w stolicy funkcjonuje pięć restauracji tej sieci. To wyjątkowe miejsca, w których śniadanie zjeść można przez cały dzień, w swoim menu oferują nie tylko zestawy śniadaniowe, ale także bajgle, kanapki, sałatki, przekąski, zupy czy desery. Napić można się tu również pysznej kawy oraz zdrowych warzywno - owocowych koktajli. Po 12 latach obecności na warszawskim rynku i ogromnym sukcesie konceptu Bułkę przez Bibułkę otwiera swój pierwszy lokal poza stolicą – w Łodzi, a dokładnie w Fuzji, czyli rewitalizowanym przez Echo Investment historycznym kompleksie, gdzie dawniej funkcjonowały zakłady włókiennicze króla bawełny Karola Scheiblera. Bułkę przez Bibułkę zajmie jeden z historycznych budynków kompleksu o powierzchni 180 mkw., który jest zlokalizowany w centralnej części Fuzji, tuż przy zabytkowej Elektrowni Scheiblera i urokliwych Ogrodach Anny. Bułkę przez Bibułkę otworzy swój lokal dla klientów w tegoroczne wakacje.

- Gastronomia w Fuzji będzie powiewem świeżości na kulinarnej mapie miasta, ponieważ koncepty, które pojawią się na terenie naszego kompleksu już w tego lata będą debiutować w Łodzi ze swoją ofertą. Z ogromną radością witamy wśród najemców Fuzji śniadaniownię Bułkę przez Bibułkę, która z pewnością podbije serca i kubki smakowe łodzian. Współpracujemy ze współwłaścicielką konceptu Bułkę przez Bibułkę – Olą Dojnikowską na innym naszym wielofunkcyjnym projekcie, w Browarach Warszawskich i wiemy, że to nie tylko przedsiębiorczyni, ale prawdziwa artystka, której smak, styl i umiejętność tworzenia wyjątkowych przestrzeni gastronomicznych są niezaprzeczalnie. Rychłe otwarcie z nami kolejnego konceptu Bułkę przez Bibułkę w naszej nowej inwestycji Fuzja Łódź, potwierdza nie tylko jej przedsiębiorczy duch, lecz także zdolność adaptacji do różnych rynków i zrozumienie unikalnych potrzeb lokalnych społeczności oraz naszą pewność co do tej współpracy mówi Karolina Prędota – Krystek, Head of Food And Beverage w Echo Investment.

- W Bułkę przez Bibułkę dbamy o dobry początek dnia, wierzymy, że dobre śniadanie z najlepszych składników, pięknie podane w przyjaznej atmosferze i ciepłym wnętrzu sprawi, że można miło zacząć każdy dzień. Bułkę przez Bibułkę to idealne miejsce na długie leniwe śniadania, szybki biznesowy lunch i wieczorne spotkanie z przyjaciółmi przy kieliszku Prosecco.

Chcemy, aby każdy nasz gość poczuł się u nas jak część większej rodziny, jak na kawie u najlepszego przyjaciela, bo każda wizyta to najlepsza okazja do podzielenia się dobrym jedzeniem i jeszcze lepszymi rozmowami. Teraz będziemy mieć okazje zaprosić do naszego kulinarnego świata także łodzian w pięknym i niezwykle klimatycznym miejscu, jakim jest Fuzjamówi Aleksandra Dojnikowska, współwłaścicielka konceptu Bułkę przez Bibułkę.

 

Fuzja to flagowa inwestycja Echo Investment prowadzona w centrum Łodzi na terenie dawnych zakładów fabrycznych Karola Scheiblera. Wielofunkcyjny projekt powstaje na obszarze 8 ha w otoczeniu historycznej zabudowy, która zyska nowe funkcje. Inwestycja po wielu latach od upadku zakładów Uniontex powraca do Łodzi jako pełnoprawna część miasta z ofertą kulturalną, rozrywkową, gastronomiczną, usługowo – handlową, a także budynkami mieszkalnymi, nowoczesną powierzchnią biurową, miejskim placem (Ogrody Anny) i otwartymi, zielonymi terenami wspólnymi. Łącznie na 8 ha zlokalizowane będą 22 budynki, z czego 15 to obiekty historyczne. Za część mieszkaniową inwestycji odpowiedzialny jest Archicom, należący do Grupy Echo Investment.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka Biuro prasowe
2024-07-25 | 12:00

To będzie dobry Flow! Archicom zaprasza na Letni Festiwal Filmowy - tme Polówka

Dobry Flow – pod takim tytułem rusza kolejna sekcja tegorocznego łódzkiego Festiwalu Filmowego tme Polówka.  Filmy w ramach sekcji „Dobry Flow” emitowane
Styl życia WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA
2024-07-25 | 10:00

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA

WEEKEND W OFFIE: TEATRALNE EMOCJE OD ZŁOTÓWKI, BIKINIARSKA POTAŃCÓWKA I NIEDZIELNY LUNCH BEZ DZIECIAKÓW   Kiedy inne teatry wakacyjnie śpią – ten gra.
Styl życia Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach
2024-07-24 | 15:00

Letnia akcja marki Alpro, czyli aktywności outdoorowe i w social mediach

Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.