Komunikaty PR

Kultowe kosmetyki CANTU w odświeżonej odsłonie

2022-08-23  |  10:36
Biuro prasowe
Kontakt
Kamila
Awesome PR girls

E.Platter 55
00-113 Warszawa warszawa
kamila|awesomeprgirls.com| |kamila|awesomeprgirls.com
664048970
www.prawesomeprgirls.com
Do pobrania png ( 20.25 MB )

Już od ponad roku produkty uwielbianej przez włosomaniaczki marki Cantu dostępne są oficjalnie na polskim rynku. Kosmetyki dedykowane pielęgnacji włosów teksturowanych słyną ze swojej niesamowitej formuły, a już teraz zyskują także nowy, bardziej funkcjonalny wygląd.

Nowy, bardziej intuicyjny wygląd

Produkty Cantu Beauty cieszą się ogromną popularnością w swojej kategorii. Dlatego, aby pomóc kupującym dopasować kosmetyki do swoich potrzeb, marka opracowała specjalne etykiety. Dzięki nim, za pomocą kodowaną kolorami nawigacją z łatwością można dopasować produkt do części procesu pielęgnacji włosów. Kolorowe wskazówki znajdują się na przedniej części opakowania i wskazują konkretne kroki w rutynie: STYLIZACJA, OCZYSZCZANIE, ODŻYWIANIE i KURACJA. 

To rozwiązanie ułatwi dokonanie wyboru i jest zgodne z najczęściej występującymi stanami włosów – takimi jak zatrzymywanie wilgoci, porowatość i łamliwość, a także z konkretnymi potrzebami wymaganymi dla tego typu włosów.

Opakowania produktów nadal pozostaną w charakterystycznym pomarańczowym kolorze. Jednak nowy odcień stanie się świeższy i żywszy, a całość będzie wyglądać bardziej nowocześnie i wyróżni się na półce.

Wszystkie rodzaje kręconych włosów potrzebują świadomej pielęgnacji, która podkreśli ich naturalne piękno. Dlatego, aby dbać o nie w odpowiedni sposób warto sięgać po produkty dedykowane temu rodzajowi włosów. Specjalnie opracowana formuła kosmetyków CANTU Beauty, bazująca na super składniku, jakim jest masło shea, zapewni nawilżenie oraz piękny blask wszystkim rodzajom kręconych włosów!  

Już niebawem w sieci drogerii Rossmann oraz na stronie www.rossmann.pl dostępne będą produkty z linii Cantu Shea Butter w nowej odsłonie!  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Awesome PR girls
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Sylwia Butor: Badania profilaktyczne powinny być częścią naszej codzienności. Jak zrobienie paznokci czy koloryzacja włosów

Influencerka uważa, że nawet o tak trudnym temacie jak choroby nowotworowe można mówić w social mediach w taki sposób, żeby nie straszyć, ale skutecznie przekonywać chociażby do profilaktyki. Raport „Polki a profilaktyka raka piersi – motywacje, bariery oraz opinie o zaangażowaniu marek w kwestie prozdrowotne” pokazuje, że kobiety w tej kwestii coraz częściej sięgają po informacje z internetu, mediów społecznościowych oraz kampanii edukacyjnych, webinarów czy warsztatów. Dlatego też Sylwia Butor w swoich rolkach zamierza w sposób przystępny i niebudzący niepotrzebnego lęku jak najczęściej zachęcać swoje obserwatorki do badań profilaktycznych.

Prawo

Koszty certyfikacji wyrobów medycznych sięgają milionów euro. Pacjenci mogą stracić dostęp do wyrobów ratujących życie

Od 2027 roku wszystkie firmy produkujące wyroby medyczne w Unii Europejskiej będą musiały posiadać certyfikat zgodności z rozporządzeniem MDR (Medical Devices Regulation). Nowe przepisy wprowadzają dużo ostrzejsze wymagania w zakresie dokumentacji, badań klinicznych oraz procedur certyfikacyjnych. Branża ostrzega, że część małych i średnich producentów nie zdąży się dostosować. Problemem jest także wysoki koszt i długi czas uzyskiwania certyfikatów. W konsekwencji z rynku mogą zniknąć urządzenia ratujące życie.

Ochrona środowiska

Lasy Państwowe wywiozły w zeszłym roku z lasów 820 tirów śmieci. Kosztowało to 34 mln zł

Lasy traktowane są nierzadko jak dzikie wysypiska śmieci, gdzie można bezkarnie wyrzucać różne odpady, nie tylko resztki jedzenia czy plastikowe torby, butelki czy puszki, ale też elektrośmieci i toksyczne substancje. Z wyliczeń Lasów Państwowych wynika, że w ubiegłym roku wywóz śmieci kosztował spółkę 34 mln zł. Każda wycieczka do lasu wymaga przestrzegania podstawowych zasad, a nieśmiecenie jest jedną z nich. Leśnicy przestrzegają także przed wjeżdżaniem do lasów samochodami, płoszeniem dzikich zwierząt czy rozpalaniem ogniska czy grilla.