Komunikaty PR

Kultowe targi Slow Weekend #Prezenty powracają na PGE Narodowy

2024-12-05  |  13:00

Przed nami wyjątkowa, jubileuszowa edycja targów Slow Weekend, która odbędzie się już 7-8 grudnia na PGE Narodowym! To doskonała okazja, by znaleźć niepowtarzalne prezenty tworzone w duchu slow i zanurzyć się w świątecznej atmosferze. Co czeka odwiedzających na miejscu? Ponad 200 polskich marek – od rękodzieła, kosmetyków, oryginalnych akcesoriów, przez modę vintage, aż po warsztaty, strefę slow food i mnóstwo atrakcji.

Slow Weekend to jedne z największych targów w Polsce organizowanych w duchu slow life. Od dekady przyciągają tysiące miłośników unikalnych produktów oraz świadomego podejścia do zakupów. Co roku blisko 12 tysięcy gości odwiedza stoiska wypełnione asortymentem od lokalnych producentów, autorskich marek i rzemieślników. Oferują oni alternatywę dla masowej produkcji – ręcznie wykonane wyroby, odzież szytą w małych seriach, kosmetyki o naturalnym składzie, akcesoria, dekoracje, a także zdrową żywność.

– Od 10 lat promujemy ideę świadomych zakupów i celebracji wyjątkowych prezentów. Stawiamy na rzeczy tworzone z troską o jakość – unikalne i niebanalne. W świątecznej atmosferze największą radość sprawia obdarowywanie upominkami, które wyróżniają się niepowtarzalnym charakterem – są starannie wykonane, mają duszę i odzwierciedlają pasję twórców. To właśnie takie, pełne uroku prezenty sprawiają, że święta stają się jeszcze bardziej magiczne – mówi Iza Miłosz, współorganizatorka targów Slow Weekend.

Jubileuszowa edycja łączy wszystko, co najlepsze z wydarzeń organizowanych przez Grupę Slow: Jestem Slow, Jestem Vintage oraz Jestem Organic. To trzy strefy tematyczne, każda oferująca bogaty wybór atrakcji dla odwiedzających w każdym wieku. W strefie Jestem Slow będzie można odkryć ponad 100 marek autorskich oraz wziąć udział w warsztatach szycia na maszynie – wspólnie wykonane rzeczy zostaną przekazane na wsparcie wybranej organizacji społecznej. Strefa Jestem Vintage zgromadzi 50 butików z modą vintage i starannie wyselekcjonowanymi perełkami, czyli wszystkim, czego może zapragnąć serce entuzjasty oryginalnego designu. Odbędą się tam również warsztaty z upcyclingu – czyli przerabiania starych ubrań, aby nadać im nowe życie – i naprawy obuwia. Nie zabraknie także stoisk Ambasadorów Jestem Vintage, którzy zaprezentują swoje unikalne kolekcje – egzemplarze wybrane z ich prywatnych szaf. Miłośnicy naturalnych i ekologicznych kosmetyków, produktów organicznych oraz domowych wyrobów spożywczych doskonale odnajdą się w strefie Jestem Organic, gdzie czekać będą darmowe porady wellness oraz możliwość skorzystania z krótkich sesji masażu.

Marki, które robią różnicę

Podczas grudniowej edycji targów po raz pierwszy zostaną wręczone Slow Certyfikaty – nagrody dla marek, które tworzą w nurcie świadomej konsumpcji. Wyróżnienia przyznane będą w trzech kategoriach: Slow, Vintage i Organic, za wyjątkowe podejście do jakości, autentyczności oraz troski o środowisko. Ich celem jest ułatwienie konsumentom wyboru produktów tworzonych w zrównoważony sposób, spełniających najwyższe standardy.

– Targi Slow Weekend już od dekady przyciągają osoby, które szukają niepowtarzalnych produktów tworzonych z pasją. Jubileuszowa edycja to wyjątkowy moment, by uhonorować marki, które najlepiej wcielają w życie wartości Slow – w tym troskę o środowisko i świadome podejście do produkcji. Slow Certyfikat jest wyróżnieniem, które pomoże konsumentom odnaleźć godnych zaufania wystawców i dokonywać przemyślanych, lepszych wyborów – mówi Iza Miłosz, współorganizatorka targów Slow Weekend.

Jubileuszowa edycja targów Slow Weekend to idealny moment, by znaleźć niebanalne prezenty, spędzić czas w kreatywnej atmosferze i poczuć świąteczną magię w duchu slow. To świetna okazja, by wybierać lepsze prezenty – wyjątkowe, tworzone z dbałością i prawdziwą pasją, które uczynią te święta szczególnymi.

Slow Weekend #Prezenty

Data: 7-8 grudnia 2024 r.

Miejsce: PGE Narodowy, Warszawa

Godziny otwarcia:

Sobota: 11:00–19:00

Niedziela: 11:00–19:00

Wstęp: 15 zł (dzieci do 12 lat wstęp bezpłatny). Bilety dostępne na eBilet.pl.

Więcej informacji: www.jestemslow.pl

www.instagram.com/jestemslow

www.facebook.com/jestemslow



* Grupa Slow powstała w lutym 2014 roku. Od początku działalności skupiona jest na aktywnej promocji trendu „slow”, który definiuje jako lokalne, zdrowe i mądre podejście do konsumpcji. Jest organizatorem wydarzeń pod szyldem Jestem Slow – obecnie największych imprez promujących polskie marki autorskie. Pierwsza edycja (pod nazwą Slow Fashion) odbyła w kwietniu 2014 r. w Domu Towarowym Braci Jabłkowskich. Kolejne zorganizowano na PGE Narodowym, we wrocławskiej Hali Stulecia, w Halach Soho Factory, Mińska 65 oraz Centrum Praskim Koneser. Poza realizacją Jestem Slow, w 2021 roku Grupa uruchomiła nowy projekt, skupiający pasjonatów produktów z drugiej ręki, czyli Jestem Vintage. Wydarzenia odbywają się cyklicznie, co miesiąc w Elektrowni Powiśle w Warszawie. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.