Kultowe tusze do rzęs marki NOTE teraz na promocji w Rossmann!
PR
............
............ .............
kontakt|konceptpr.pl| |kontakt|konceptpr.pl
+ 48 600 48 44 44
konceptpr.pl/
Wybierz swój typ maskary do rzęs i skorzystaj z ostatnich dni promocji do końca lipca w drogerii Rossmann!
Jeśli marzysz o zwiększeniu objętości, pełniejszych i szerszych rzęsach, to wypróbuj tusz do rzęs Lash Master NOTE i bądź gotowa, aby odsłonić rzęsy, o jakie się nie podejrzewałaś, że masz.
Co sprawia, że uzyskasz tak wyjątkowy efekt? Specjalnie wyprofilowana szczoteczka z włókna stylizuje każdą rzęsę od dołu do góry, zapewniając niesamowite podkręcenie, grubość i wydłużenie rzęs. Wyjątkowa głęboka, czarna, kremowa formuła doskonale się rozprowadza i przylega do rzęs, dzięki czemu utrzymuje się na rzęsach przez cały dzień bez rozmazywania. Jest odpowiednia do każdego rodzaju i stanu rzęs, zwłaszcza dla krótkich, cienkich, rzadkich, lub średnio grubych rzęs. Ten tusz jest skuteczny również w przypadku opadających rzęs. Tusz do rzęs Lash Master NOTE został opracowany w celu uzyskania potrójnego działania: wydłużenia, pogrubienia i podkręcenia. Zawiera witaminę E, która pomaga odżywić i wzmocnić rzęsy.
Jeśli długość nie jest Twoim głównym celem, to tusz do rzęs Real Look NOTE będzie pasował idealnie. Dzięki intensywnemu czarnemu odcieniu tusz do rzęs pomoże Ci uzyskać większe i odważniejsze rzęsy, jednocześnie nadając im odpowiednią objętość.
Co sprawia, że jest tak wyjątkowy? Szczoteczka z włókna i kremowa konsystencja zapewniają piękne rzęsy bez grudek i osypywania. Duża szczotka z włókna i gładka formuła działają razem, aby wzmocnić, i zagęścić rzęsy. Podkręca, pogrubia, wydłuża rzęsy i zwiększa objętość za jednym pociągnięciem. Utrzymuje się na rzęsach przez wiele godzin, a intensywna czerń idealnie pokrywa włoski od nasady, aż po same końce. Odpowiedni do każdego rodzaju i stanu rzęs, zwłaszcza dla długich, ale cienkich lub średnio grubych rzęs.
Twoje rzęsy… średniej długości i grubości, potrzebują wzmocnienia? Bezpieczny wybór - to tusz Volume One Touch NOTE
Nie jesteś pewna swojego typu rzęs? Szukasz po prostu świetnego tuszu do rzęs? Nie ma problemu. Mamy dla Ciebie tusz do rzęs Volume One Touch NOTE. Jego kremowa konsystencja i szczoteczka w kształcie klepsydry zapewniają powiększone i zwielokrotnione rzęsy już po jednej warstwie… na każdym rodzaju rzęs. Magia? Pozwolimy Ci zdecydować…
Dobrze wiedzieć: formuła działa jak odżywka do rzęs, pomaga budować i wzmacniać rzęsy, jednocześnie nawilżając i chroniąc je przed łamaniem. Zawiera odżywczy olej rycynowy, ekstrakt z zielonej herbaty i czyste pigmenty zapewniające intensywny kolor. To maskara odpowiednia do każdego rodzaju i stanu rzęs.
O Note Cosmétique
NOTE Cosmétique to globalna marka kosmetyczna stworzona w 2014 roku przez europejskich pasjonatów piękna. Produkty marki są sprzedawane w ponad 70 krajach, a kobiety pokochały je za proste składy i przystępne ceny. Misją marki jest to, by stworzone przez nią kosmetyki wywoływały u klientek pozytywne odczucia i dostarczały dobrej energii. To możliwe, bo produkty do makijażu NOTE Cosmétique wyróżniają się trendową kolorystyką i formułami, dzięki którym każdy dzień staje się promienny i wyjątkowy.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.