Kultowe tusze do rzęs marki NOTE teraz na promocji w Rossmann!
PR
............
............ .............
kontakt|konceptpr.pl| |kontakt|konceptpr.pl
+ 48 600 48 44 44
konceptpr.pl/
Wybierz swój typ maskary do rzęs i skorzystaj z ostatnich dni promocji do końca lipca w drogerii Rossmann!
Jeśli marzysz o zwiększeniu objętości, pełniejszych i szerszych rzęsach, to wypróbuj tusz do rzęs Lash Master NOTE i bądź gotowa, aby odsłonić rzęsy, o jakie się nie podejrzewałaś, że masz.
Co sprawia, że uzyskasz tak wyjątkowy efekt? Specjalnie wyprofilowana szczoteczka z włókna stylizuje każdą rzęsę od dołu do góry, zapewniając niesamowite podkręcenie, grubość i wydłużenie rzęs. Wyjątkowa głęboka, czarna, kremowa formuła doskonale się rozprowadza i przylega do rzęs, dzięki czemu utrzymuje się na rzęsach przez cały dzień bez rozmazywania. Jest odpowiednia do każdego rodzaju i stanu rzęs, zwłaszcza dla krótkich, cienkich, rzadkich, lub średnio grubych rzęs. Ten tusz jest skuteczny również w przypadku opadających rzęs. Tusz do rzęs Lash Master NOTE został opracowany w celu uzyskania potrójnego działania: wydłużenia, pogrubienia i podkręcenia. Zawiera witaminę E, która pomaga odżywić i wzmocnić rzęsy.
Jeśli długość nie jest Twoim głównym celem, to tusz do rzęs Real Look NOTE będzie pasował idealnie. Dzięki intensywnemu czarnemu odcieniu tusz do rzęs pomoże Ci uzyskać większe i odważniejsze rzęsy, jednocześnie nadając im odpowiednią objętość.
Co sprawia, że jest tak wyjątkowy? Szczoteczka z włókna i kremowa konsystencja zapewniają piękne rzęsy bez grudek i osypywania. Duża szczotka z włókna i gładka formuła działają razem, aby wzmocnić, i zagęścić rzęsy. Podkręca, pogrubia, wydłuża rzęsy i zwiększa objętość za jednym pociągnięciem. Utrzymuje się na rzęsach przez wiele godzin, a intensywna czerń idealnie pokrywa włoski od nasady, aż po same końce. Odpowiedni do każdego rodzaju i stanu rzęs, zwłaszcza dla długich, ale cienkich lub średnio grubych rzęs.
Twoje rzęsy… średniej długości i grubości, potrzebują wzmocnienia? Bezpieczny wybór - to tusz Volume One Touch NOTE
Nie jesteś pewna swojego typu rzęs? Szukasz po prostu świetnego tuszu do rzęs? Nie ma problemu. Mamy dla Ciebie tusz do rzęs Volume One Touch NOTE. Jego kremowa konsystencja i szczoteczka w kształcie klepsydry zapewniają powiększone i zwielokrotnione rzęsy już po jednej warstwie… na każdym rodzaju rzęs. Magia? Pozwolimy Ci zdecydować…
Dobrze wiedzieć: formuła działa jak odżywka do rzęs, pomaga budować i wzmacniać rzęsy, jednocześnie nawilżając i chroniąc je przed łamaniem. Zawiera odżywczy olej rycynowy, ekstrakt z zielonej herbaty i czyste pigmenty zapewniające intensywny kolor. To maskara odpowiednia do każdego rodzaju i stanu rzęs.
O Note Cosmétique
NOTE Cosmétique to globalna marka kosmetyczna stworzona w 2014 roku przez europejskich pasjonatów piękna. Produkty marki są sprzedawane w ponad 70 krajach, a kobiety pokochały je za proste składy i przystępne ceny. Misją marki jest to, by stworzone przez nią kosmetyki wywoływały u klientek pozytywne odczucia i dostarczały dobrej energii. To możliwe, bo produkty do makijażu NOTE Cosmétique wyróżniają się trendową kolorystyką i formułami, dzięki którym każdy dzień staje się promienny i wyjątkowy.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.