KULTOWY NÓŻ VICTORINOX W NOWEJ ODSŁONIE
„Pikutek” i „pomidorek”, jak potocznie nazywany jest ten popularny, niewielki nóż do warzyw i owoców Victorinox, choć niepozorny z wyglądu, doskonale sprawdza się w każdej kuchni. Teraz dostępny jest w nowej wersji jako składany, podręczny nóż Swiss Classic.
Prawdziwy test dla kuchennego noża? Odpowiedź jest jedna – „test pomidora”. Chociaż może brzmieć niewinnie, jest nie lada wyzwaniem. Miękka skórka i miąższ pomidora nie poddają się łatwo. Przekroić je jednym ruchem, by plastry miały równe krawędzie, są w stanie tylko najlepsze noże. Wśród nich jest niezwykle ostry Victorinox Swiss Classic.
Ten kolorowy i niewielki nóż Victorinox zdobył już wielu sympatyków, od profesjonalnych kucharzy po miłośników gotowania w domowym zaciszu. Sprawdza się nie tylko podczas krojenia warzyw i owoców, ale również świeżego pieczywa, a nawet lekko zmrożonego mięsa. Stanowi jedno z najbardziej uniwersalnych elementów wyposażenia kuchni.
Teraz ten popularny nóż Swiss Classic można mieć przy sobie w niemalże każdej sytuacji. W nowej, składanej wersji sprawdzi się jako towarzysz wędrówek i rowerowych wycieczek. Docenią go entuzjaści pikników oraz amatorzy biwakowania. Przeznaczony może być także do użycia w biurze, domu, czy restauracji ze względu na swój wygodny, składany charakter. Nóż jest lekki, można go myć w zmywarce, wykonany został ze stali nierdzewnej, odpornej na zużycie i ma ergonomicznie ukształtowany uchwyt. Ostrze można schować w rękojeści. Dla ostrza z falistą krawędzią dostępna jest ona w kolorach czarnym, czerwonym, zielonym, pomarańczowym, różowym i żółtym. Dla ostrza z prostą krawędzią – w czarnym i czerwonym.
Victorinox słynie z ponad 130-letniego doświadczenia w produkcji wysokiej jakości noży w Szwajcarii. Każdy element ma dożywotnią gwarancję na wszelkie wady materiałowe i produkcyjne.
Linia Victorinox Swiss Classic jest dostępna w sklepach specjalistycznych, firmowych salonach Victorinox oraz w Internecie.
SZCZEGÓŁY
Składany nóż Swiss Classic:
- System łatwego odblokowania
- Składany, kompaktowy, bezpieczny
- Lekki
- Można go myć w zmywarce
- Wyprodukowany w Szwajcarii
- Ergonomicznie ukształtowany uchwyt
- Ostrze ze stali nierdzewnej, odpornej na zużycie

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.