Komunikaty PR

KULTOWY NÓŻ VICTORINOX W NOWEJ ODSŁONIE

2020-10-30  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania Materiał ( 4.7 MB )

„Pikutek” i „pomidorek”, jak potocznie nazywany jest ten popularny, niewielki nóż do warzyw i owoców Victorinox, choć niepozorny z wyglądu, doskonale sprawdza się w każdej kuchni. Teraz dostępny jest w nowej wersji jako składany, podręczny nóż Swiss Classic.

Prawdziwy test dla kuchennego noża? Odpowiedź jest jedna – „test pomidora”. Chociaż może brzmieć niewinnie, jest nie lada wyzwaniem. Miękka skórka i miąższ pomidora nie poddają się łatwo. Przekroić je jednym ruchem, by plastry miały równe krawędzie, są w stanie tylko najlepsze noże. Wśród nich jest niezwykle ostry Victorinox Swiss Classic.

Ten kolorowy i niewielki nóż Victorinox zdobył już wielu sympatyków, od profesjonalnych kucharzy po miłośników gotowania w domowym zaciszu. Sprawdza się nie tylko podczas krojenia warzyw i owoców, ale również świeżego pieczywa, a nawet lekko zmrożonego mięsa. Stanowi jedno z najbardziej uniwersalnych elementów wyposażenia kuchni.

Teraz ten popularny nóż Swiss Classic można mieć przy sobie w niemalże każdej sytuacji. W nowej, składanej wersji sprawdzi się jako towarzysz wędrówek i rowerowych wycieczek. Docenią go entuzjaści pikników oraz amatorzy biwakowania. Przeznaczony może być także do użycia w biurze, domu, czy restauracji ze względu na swój wygodny, składany charakter. Nóż jest lekki, można go myć w zmywarce, wykonany został ze stali nierdzewnej, odpornej na zużycie i ma ergonomicznie ukształtowany uchwyt. Ostrze można schować w rękojeści. Dla ostrza z falistą krawędzią dostępna jest ona w kolorach czarnym, czerwonym, zielonym, pomarańczowym, różowym i żółtym. Dla ostrza z prostą krawędzią – w czarnym i czerwonym.

Victorinox słynie z ponad 130-letniego doświadczenia w produkcji wysokiej jakości noży w Szwajcarii. Każdy element ma dożywotnią gwarancję na wszelkie wady materiałowe i produkcyjne.

Linia Victorinox Swiss Classic jest dostępna w sklepach specjalistycznych, firmowych salonach Victorinox oraz w Internecie.

SZCZEGÓŁY

Składany nóż Swiss Classic:

  • System łatwego odblokowania
  • Składany, kompaktowy, bezpieczny
  • Lekki
  • Można go myć w zmywarce
  • Wyprodukowany w Szwajcarii
  • Ergonomicznie ukształtowany uchwyt
  • Ostrze ze stali nierdzewnej, odpornej na zużycie
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących Biuro prasowe
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Konsument

Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.