KUP NEBOA, RATUJ ŻÓŁWIE I WYGRYWAJ!
PREMIO ANNA KORZEŃ
Zielna
05-079 Okuniew
anna.korzen|agencjapremio.pl| |anna.korzen|agencjapremio.pl
0504069870
www.agencjapremio.pl
NEBOA - polska marka wegańskich kosmetyków do pielęgnacji włosów i skóry głowy, startuje z nową kampanią marketingową, w której konsumenci kupując produkty, pomagają jednocześnie ratować morskie żółwie. Jej oś stanowi konkurs dla klientów sieci Rossmann, któremu towarzyszyć będzie akcja rabatowa oraz działania reklamowe.
Akcja ”Kup Neboa, ratuj żółwie i wygrywaj” zachęca konsumentów do wspólnej troski o morskie stworzenia, w tym szczególnie żółwie, których byt jest zagrożony przez zanieczyszczenie mórz i oceanów plastikiem. W 2023 roku marka zaadoptowała żółwicę Rocky, która dzięki specjalistycznej pomocy powróciła do swojego naturalnego środowiska. Środki finansowe z tegorocznej akcji trafią także do podopiecznych ośrodka naukowego Loggerhead Marinelife Center na Florydzie, gdzie zostaną przeznaczone na leczenie i rekonwalescencję żółwi morskich z gatunku Karetta, a także na ochronę ich gniazd lęgowych oraz kolejne adopcje.
Wakacyjny konkurs Neboa startuje 9 lipca i potrwa do 8 sierpnia. Na uczestników zabawy czeka ponad 150 nagród , w tym: bon „wakacje pod palmami” o wartości 20 000 zł, 50 bluz Respect the Nature oraz 100 ekotoreb wypełnionych kosmetykami Neboa. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy dokonać zakupu kosmetyków Neboa w sieci Rossmann, a następnie zarejestrować paragon na stronie www.neboa.pl
Konkursowi towarzyszyć będzie akcja rabatowa dla kupujących – w dniach od 23 lipca do 8 sierpnia produkty Neboa będą objęte promocją MEGA. W ramach kampanii zaplanowano także działania digitalowe wraz z dodatkową ekspozycją produktów w sklepach Rossmann. Na potrzeby reklamowe powstał także film 3D, który w wyjątkowy sposób komunikuje akcję.
NEBOA to polska marka naturalnych kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów i skóry głowy. Jej produkty są tworzone zgodnie z filozofią Respect the Nature, która towarzyszy marce na wszystkich obszarach istnienia: od wegańskich receptur, poprzez opakowania w duchu less waste, na realnych działaniach na rzecz oczyszczania mórz i oceanów kończąc. Kosmetyki Neboa posiadają certyfikat PETA Cruelty Free and Vegan. Jako oficjalny partner Fundacji MARE, a także fundator specjalistycznego kosza PortBin, który oczyszcza Bałtyk z plastiku, Neboa dba o przyszłość polskiego morza i nieustannie poszukuje nowych możliwości ochrony jego cennych zasobów. W lipcu 2023 Neboa została oficjalnym partnerem Plastic Bank – organizacji, która wspiera ruch Social Recycling. Dzięki lokalnym społecznościom zaangażowanym w zbiórkę plastiku, odpady z tworzyw sztucznych nie trafiają do oceanu i przetwarzane są na surowiec nadający się do ponownego wykorzystania w produktach i opakowaniach. W ten sposób Plastic Bank nie tylko zatrzymuje proces powstawania plastiku oceanicznego, ale także pomaga zmniejszać ubóstwo. Portfolio marki obejmuje 24 kosmetyki do pielęgnacji włosów i skóry głowy, 5 produktów do stylizacji włosów oraz 6 żeli pod prysznic.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.