Komunikaty PR

Kupujesz i pomagasz. Odwiedź sklep UNICEF Polska

2022-01-13  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt
Monika Kacprzak
Stowarzyszenie UNICEF Polska

ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/

Szukasz upominku dla kogoś bliskiego i przy okazji chcesz pomóc dzieciom na świecie? A może marzy ci się wyjątkowy produkt sygnowany logo UNICEF? Jeśli tak, to ta propozycja jest dla Ciebie. W sklepie UNICEF Polska pojawiły się produkty, które nie tylko sprawią dużo radości, ale też pomogą najmłodszym na świecie.

 

Dotychczas w sklepie UNICEF Polska dostępnym pod adresem sklep-unicef.pl można było zaopatrzyć się głównie w charytatywne kartki świąteczne. Teraz do kartek dołączyły również produkty z logo UNICEF, które każdy może kupić dla siebie lub w prezencie dla kogoś bliskiego.

Możliwość zakupu upominków jest elementem trwającej akcji UNICEF Polska „Dziecko to Dziecko”. W jej ramach, artyści-rysownicy przygotowują serię rysunków dzieci, pokazanych w sposób charakterystyczny dla swojego regionu. Rysunki zawierają też element wspólny dla wszystkich dzieci.

Jako pierwsza do akcji dołączyła Miriola Dzik – rysowniczka, autorka serii rysunków „KURA”. Miriola przygotowała siedem rysunków dzieci z różnych kontynentów, a elementem łączącym jest miś. W ostatnim czasie, do sklepu UNICEF Polska trafiła limitowana seria produktów z grafikami Mirioli sygnowana logo UNICEF.

Obecnie w sklepie UNICEF Polska można kupić cztery rodzaje upominków inspirowanych grafikami Mirioli Dzik – misie, notesy, kubki i smycze. W najbliższym czasie pojawią się też kolejne produkty. Ponadto, w sklepie można zaopatrzyć się w kalendarz UNICEF na 2022 rok oraz parasole. Dochód ze sprzedaży wszystkich produktów zostanie przeznaczony na pomoc najbardziej potrzebującym dzieciom na świecie i realizację misji UNICEF.

Kupując produkty UNICEF Polska możesz uratować zdrowie i życie potrzebujących dzieci. To bardzo proste! W tym projekcie zyskują wszyscy: kupujący otrzyma piękny upominek, a najmłodsi – niezbędną pomoc, powiedział Paweł Barski, Dyrektor Marketingu i Komunikacji UNICEF Polska.

Oferta sklepu będzie regularnie poszerzana, ale warto się spieszyć – liczba sztuk każdego upominku jest limitowana. Jednocześnie do akcji UNICEF Polska „Dziecko to Dziecko” dołączają kolejni artyści-rysownicy, o czym organizacja poinformuje już wkrótce.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Stowarzyszenie UNICEF Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Lil Masti: Dużo się dzieje w moim życiu. Napędza mnie miłość do córki i jako matka kwitnę

Aniela Bogusz znana w sieci jako Lil Masti podkreśla, że po narodzinach córki w jej życiu dużo się zmieniło. Teraz spełnia się nie tylko w świecie cyfrowym, ale również na płaszczyźnie prywatnej. Jest dumna z tego, że udało jej się stworzyć szczęśliwą i pełną rodzinę. Wkrótce jej córeczka Aria będzie świętować drugie urodziny i z tej okazji rodzice szykują dla niej w ogrodzie przyjęcie z wieloma atrakcjami.

Konsument

Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.

Podróże

Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach

Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.