Kupujesz i pomagasz. Odwiedź sklep UNICEF Polska
Stowarzyszenie UNICEF Polska
ul. Rolna 175 D
02-729 Warszawa
mkacprzak|unicef.pl| |mkacprzak|unicef.pl
+48 509 224 588
www.unicef.pl/
Szukasz upominku dla kogoś bliskiego i przy okazji chcesz pomóc dzieciom na świecie? A może marzy ci się wyjątkowy produkt sygnowany logo UNICEF? Jeśli tak, to ta propozycja jest dla Ciebie. W sklepie UNICEF Polska pojawiły się produkty, które nie tylko sprawią dużo radości, ale też pomogą najmłodszym na świecie.
Dotychczas w sklepie UNICEF Polska dostępnym pod adresem sklep-unicef.pl można było zaopatrzyć się głównie w charytatywne kartki świąteczne. Teraz do kartek dołączyły również produkty z logo UNICEF, które każdy może kupić dla siebie lub w prezencie dla kogoś bliskiego.
Możliwość zakupu upominków jest elementem trwającej akcji UNICEF Polska „Dziecko to Dziecko”. W jej ramach, artyści-rysownicy przygotowują serię rysunków dzieci, pokazanych w sposób charakterystyczny dla swojego regionu. Rysunki zawierają też element wspólny dla wszystkich dzieci.
Jako pierwsza do akcji dołączyła Miriola Dzik – rysowniczka, autorka serii rysunków „KURA”. Miriola przygotowała siedem rysunków dzieci z różnych kontynentów, a elementem łączącym jest miś. W ostatnim czasie, do sklepu UNICEF Polska trafiła limitowana seria produktów z grafikami Mirioli sygnowana logo UNICEF.
Obecnie w sklepie UNICEF Polska można kupić cztery rodzaje upominków inspirowanych grafikami Mirioli Dzik – misie, notesy, kubki i smycze. W najbliższym czasie pojawią się też kolejne produkty. Ponadto, w sklepie można zaopatrzyć się w kalendarz UNICEF na 2022 rok oraz parasole. Dochód ze sprzedaży wszystkich produktów zostanie przeznaczony na pomoc najbardziej potrzebującym dzieciom na świecie i realizację misji UNICEF.
Kupując produkty UNICEF Polska możesz uratować zdrowie i życie potrzebujących dzieci. To bardzo proste! W tym projekcie zyskują wszyscy: kupujący otrzyma piękny upominek, a najmłodsi – niezbędną pomoc, powiedział Paweł Barski, Dyrektor Marketingu i Komunikacji UNICEF Polska.
Oferta sklepu będzie regularnie poszerzana, ale warto się spieszyć – liczba sztuk każdego upominku jest limitowana. Jednocześnie do akcji UNICEF Polska „Dziecko to Dziecko” dołączają kolejni artyści-rysownicy, o czym organizacja poinformuje już wkrótce.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.