Komunikaty PR

Kuroniowie Diety poszukują lokalnych ekodostawców

2020-12-11  |  16:30
Biuro prasowe

Naturalność, lokalność i sezonowość – takie wartości przyświecają firmie diet pudełkowych Kuroniowie Diety, która gwarantuje, że codziennie dostarczy nam zdrowie pod same drzwi. Obecnie firma poszerza portfolio swoich ekodostawców i zaprasza do współpracy lokalnych producentów, którzy chcą, aby ich najlepszej jakości produkty trafiły na nasze stoły w postaci pysznych i wartościowych posiłków przygotowanych przez samych Kuroniów.

Kuroniowie Diety współpracują już z małymi gospodarstwami, dzięki czemu zyskują wysokiej jakości warzywa i owoce, a lokalni producenci otrzymują wsparcie i stałe dostawy. Ale, jak podkreśla szef kuchni Jakub Kuroń, celem firmy jest systematyczne zwiększanie liczby podpisanych umów z lokalnymi dostawcami i coraz większa kontrola drogi, którą żywność trafia na nasze stoły.

Coraz więcej osób czyta etykiety i interesuje się pochodzeniem produktu. Wzrasta też świadomość, że jakość żywności ma duży wpływ na zdrowie i samopoczucie. Konsumenci, którzy dbają o siebie i świadomie się odżywiają, sięgają po produkty ekologiczne i te pochodzące od lokalnych producentów. Dlatego wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów, wprowadzamy do oferty coraz więcej produktów z małych, lokalnych gospodarstw, aby każdego dnia zapewnić w ich diecie świeże, sezonowe warzywa i owoce. Chcemy, aby nasi klienci odkrywali z nami smak prawdziwej, naturalnej żywności pochodzącej z lokalnych i ekologicznych upraw – podkreśla Jakub Kuroń.

Kuroniowie Diety to firma diet pudełkowych nowej generacji, która na bazie rodzinnego doświadczenia buduje markę zgodną z najnowszymi trendami w światowej sztuce kulinarnej. Bogaty wybór diet został stworzony przez wyspecjalizowanych dietetyków klinicznych, tak aby dzięki naturalnym, lokalnym i sezonowym składnikom wspierać zdrowy styl życia klientów, a zarazem zapewniać im niezrównane doznania smakowe. Unikalna oferta firmy obejmuje diety od standardowej przez różne odmiany wegetariańskich po bezglutenową i bezlaktozową, a także energetyzujące shoty na odporność. Oferta jest skierowana do osób, które chcą się zdrowo odchudzić, nie idąc na kompromisy smakowe, zyskać energię dzięki nieprzetworzonej żywności bez konserwantów i sztucznych dodatków czy po prostu nie mają czasu lub nie lubią gotować. Codzienna dostawa diety pod drzwi jest bezpłatna. Oprócz pomagania nam w kształtowaniu sylwetki fit Kuroniowie Diety wspierają również naszą odporność.

Dla mnie jako dietetyka oprócz tabelek i wartości odżywczych ważne jest, z czego robimy nasze jedzenie, aby było dobrej jakości, ekologiczne i zdrowe. Pamiętajcie, że jesteśmy tym, co jemy, i każdy produkt, który spożywamy, potem nam się odwdzięczy. Zdrowe, regularne jedzenie wpływa na naszą odporność. Jeśli połączymy to z wysiłkiem fizycznym, zyskamy pewność, że będziemy na długie lata zdrowi. My w Kuroniowie Diety stawiamy na kiszonki i sezonowe warzywa. To one pomogą nam mniej chorować i zadbać o naszą odporność – mówi Gaja Kuroń, główna dietetyczka Kuroniów Diety.

Wsparcie lokalnej produkcji ma duży wpływ nie tylko na jakość żywności, ale również pozytywnie oddziałuje na środowisko naturalne i ochronę planety. Małe gospodarstwa używają mniej chemii, wybierając większą bioróżnorodność. Ponadto, kupując produkty lokalnie, przyczyniamy się do obniżenia emisji CO2 związanej z transportem żywności.

Nasi klienci coraz częściej poszukują produktów, do których mają zaufanie. Dlatego podejmujemy działania w zakresie zaopatrzenia w naturalne składniki o najwyższych walorach smaku i bezpieczeństwa i zamierzamy zbudować sieć wyselekcjonowanych dostawców. Zapraszamy do współpracy lokalnych producentów, którzy dostarczą nam wysokiej jakości warzywa i owoce, które powstały z poszanowaniem środowiska naturalnego. Jeśli chcesz, aby marka Kuroniowie Diety stała się również twoją wizytówką, dołącz do nas! – zachęca Jakub Kuroń.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.