Komunikaty PR

Kwas GABA i heksapeptyd w domowej pielęgnacji

2024-01-24  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Nowakowska
Festcom

ul. Admiralska
00-910 Warszawa
agnieszka.nowakowska|festcom.pl| |agnieszka.nowakowska|festcom.pl
660777909
www.festcom.pl

Karnawałowy początek roku to czas, kiedy myślimy o odmłodzeniu „tu i teraz” – z „efektem wow”. Podczas „wielkich wyjść” chcemy olśniewać piękną cerą, na której nie widać śladów upływu czasu. Rynek kosmetyki profesjonalnej od dawna docenia zabiegi bankietowe i składniki aktywne, które sprzyjają ekspresowemu odmłodzeniu. Kosmetolodzy podpowiadają, że dwa z nich – kwas GABA i heksapeptyd, doskonale sprawdzają się również w domowej pielęgnacji, będąc alternatywą dla toksyny botulinowej.

„Wielkie wyjścia” to momenty, kiedy chcemy lśnić jak najpiękniejszy klejnot – pragniemy zachwycać elegancją, sex-apealem i młodością. Tu i teraz! Rynek beauty od dawna docenia rozwiązania anti-agingowe „do zadań specjalnych”, czyli składniki aktywne, które w widoczny sposób działają, odmładzając naszą skórę na krótko przed wymarzonym wydarzeniem. Hasło-klucz to szybki i zauważalny efekt. Jednym z bardziej znanych składników, które wychodzą naprzeciw potrzebie natychmiastowego odmłodzenia jest toksyna botulinowa, dzięki której możliwe jest szybkie i widoczne spłycenie zmarszczek mimicznych. Kosmetolodzy zwracają uwagę na inny, ekstremalnie skuteczny duet o podobnym działaniu – kwas GABA i heksapeptyd. Okazuje się, że te składniki aktywne, które od lat z powodzeniem stosowane są w kosmetyce zabiegowej, ostatnio pojawiły się w pielęgnacji domowej… i tu również znalazły się na podium.

Tandem inspirowany kosmetyką profesjonalną

Czym jest kwas GABA? Jego pełna nazwa brzmi kwas gamma-aminomasłowy. To neurotransmiter, który działa podobnie do toksyny botulinowej. – Kwas gamma-aminomasłowy (GABA) odpowiada za blokowanie sygnałów synaps nerwowych szlakami kanałów jonowych. W efekcie prowadzi to do redukcji zmarszczek mimicznych mówi Agnieszka Kowalska, Medical Advisor, Ekspert marki mesoBoost®. W linii LIFT SHOT mesoBoost® kwas GABA połączony został z heksapeptydem – substancją białkową, której struktura i właściwości są analogiczne do toksyny botulinowej. Oba składniki aktywne wykazują skuteczne działanie spłycające zmarszczki mimiczne, jednak każdy z nich działa w inny chemicznie sposób. Z uwagi na to, mamy do czynienia z multiplikacją efektywności – dodaje.

Domowa pielęgnacja przeciw zmarszczkom mimicznym

W gabinetach kosmetycznych połączenie kwasu GABA i  heksapeptydu stanowi jedną z najbardziej docenianych baz tzw. zabiegów bankietowych, czyli takich, które wykonywane są przed „wielkim wyjściem” dla osiągnięcia doskonałego, widocznego efektu. Kosmetolodzy wskazują, że ten duet – przy zachowaniu perfekcyjnie dobranych proporcji składników, może nie tylko być stosowany jako domowy synonim zabiegu bankietowego – „z efektem wow”… ale także może stać się bazą codziennej, anti-agingowej rutyny pielęgnacyjnej. – Składniki aktywne o zdecydowanym, szybkim działaniu z powodzeniem stosowane są w gabinetowych zabiegach bankietowych dla osiągnięcia „efektu wow”. Marka mesoBoost® przenosi tę efektywność, sprawdzoną na gruncie zabiegowym, na obszar domowej, profesjonalnej pielęgnacji mówi Agnieszka Kowalska. Praktyka pokazuje, że w domowym SPA również możemy nie tylko sięgnąć po efekt bankietowy, ale także wykorzystać zalety kwasu gamma-aminomasłowego i heksapeptydu do długotrwałego stosowania w anti-agingu.  Warto włączyć ten tandem do codziennego rytuału pielęgnacyjnego dla skóry dojrzałej lub wymagającej ujędrnienia dodaje.

Karnawał to synonim „wielkiego wyjścia”, kiedy chcemy wyglądać jak klejnot w koronie. Początek roku zdecydowanie stoi na podium jeśli chodzi o liczbę okazji do tego, by zachwycać młodym, pięknym wyglądem… czyli żeby olśniewać! To także czas, który skłania do dobrych, urodowych postanowień, także tych w obszarze anti-agingu. Warto włączyć inspiracje kosmetyką profesjonalną do codziennej domowej pielęgnacji i… zalśnić!

 

mesoBoost® LIFT SHOT SERUM

Neurotransmiter GABA i heksapeptyd

Serum do twarzy LIFT SHOT od mesoBoost® to świetne rozwiązanie zarówno przed wielkim wyjściem, jak i na co dzień w ramach działań anti-aging. Kwas gamma-aminomasłowy (GABA) odpowiada za blokowanie sygnałów synaps nerwowych szlakami kanałów jonowych. W efekcie prowadzi to do redukcji zmarszczek mimicznych. Kluczowe składniki zawarte w preparacie działają napinająco, wygładzająco i świetnie przygotowują skórę na, tzw. wielkie wyjście.

  • HEKSAPEPTYD - białko o właściwościach toksyny botulinowej powoduje wygładzenie zmarszczek mimicznych.
  • KWAS GABA - aminokwas, neurotransmiter o działaniu podobnym do toksyny botulinowej minimalizujący zmarszczki mimiczne.

Pojemność: 30 ml

Cena: 50 zł

 

mesoBoost® LIFT SHOT MASKA

Neurotransmiter GABA i heksapeptyd

Bankietowa maska LIFT SHOT od mesoBoost® to świetne rozwiązanie zarówno przed wielkim wyjściem, jak i na co dzień w ramach działań anti-aging. Kwas gamma-aminomałsowy (GABA) odpowiada za blokowanie sygnałów synaps nerwowych szlakami kanałów jonowych. W efekcie prowadzi to do redukcji zmarszczek mimicznych. Kluczowe składniki zawarte w preparacie działają napinająco, wygładzająco i świetnie przygotowują skórę na, tzw. wielkie wyjście.

  •  KWAS GABA - aminokwas, neurotransmiter o działaniu podobnym do toksyny botulinowej minimalizujący zmarszczki mimiczne.
  •  HEKSAPEPTYD - białko o właściwościach toksyny botulinowej powoduje wygładzenie zmarszczek mimicznych.

Pojemność: 30 ml

Cena: 40 zł

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Festcom
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.