Letnia edycja Dni Lifestyle w Super-Pharm
11 sierpnia ruszyła kolejna edycja Dni Lifestyle w Super-Pharm. Podczas tej promocji tradycyjnie już na klientów czeka wiele korzystnych ofert, które obejmą m.in. perfumy, dermokosmetyki, kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała czy produkty do makijażu. Akcja promocyjna potrwa do 18.08.
Podczas Dni Lifestyle każdy znajdzie okazję idealną dla siebie. Wyjątkowo zadowoleni będą miłośnicy perfum, ponieważ niektóre z nich przecenione są nawet do -60%! Wśród nich znajdą się marki takie jak Versace, Yves Saint Laurent, Lancôme czy Calvin Klein. To wyjątkowa okazja, by znaleźć zapach doskonały nie tylko na lato!
Super-Pharm ma również świetną wiadomość dla fanek dermokosmetycznej marki La Roche-Posay
i Vichy. Ich cały asortyment objęty jest promocją -40%, ale tylko przez 3 dni! La Roche Posay od 11 do 13.08, a Vichy od 16 do 18.08. Wśród wyjątkowych kosmetyków znajdziemy na przykład zapewniający głębokie oczyszczenie Żel Effaclar czy przeciwzmarszczkowe serum Vichy Liftactiv Specialist B3, które nie tylko odmładza, lecz także redukuje przebarwienia.
Znajdzie się również coś na letnie i upalne dni. Na przykład produkty marek Bioderma lub Avene, które w swojej ofercie mają nie tylko kosmetyki pielęgnacyjne, lecz także te do używania przed i po opalaniu. Doskonałym wyborem będzie ochronny krem nawilżający do twarzy Bioderma Photoderm Creme
SPF50+, który zapewni cerze bardzo wysoką ochronę przeciwsłoneczną, nawilży skórę i pozostawi ją miekką. Świetną opcją będzie także emulsja do opalania Avène Sun, gwarantująca najwyższą ochronę przed promieniowaniem UV.
Z promocyjnej oferty Dni Lifestyle, mogą skorzytsać członkowie Klubu LifeStyle. Podczas zakupów w drogerii stacjonarnej wystarczy okazać aplikację Klubu, aktywną kartę lub podać numer telefonu. Osoby, które nie mają karty, mogą ją założyć w dowolnej drogerii, na stronie www.superpharm.pl oraz korzystając z aplikacji Super-Pharm dostępnej na telefonach z systemem Android lub IOS i od razu korzystać z promocji.
Zachęcamy do dołączenia do Klubu Lifestyle i wzięcia udziału w promocji. To wyjątkowa okazja by z produktów dostępnych w Super-Pharm, stworzyć zestaw idealnie dopasowany do swoich potrzeb. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami promocji na www.superpharm.pl i do odwiedzenia drogerii stacjonarnych.

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Sylwia Butor: Badania profilaktyczne powinny być częścią naszej codzienności. Jak zrobienie paznokci czy koloryzacja włosów
Influencerka uważa, że nawet o tak trudnym temacie jak choroby nowotworowe można mówić w social mediach w taki sposób, żeby nie straszyć, ale skutecznie przekonywać chociażby do profilaktyki. Raport „Polki a profilaktyka raka piersi – motywacje, bariery oraz opinie o zaangażowaniu marek w kwestie prozdrowotne” pokazuje, że kobiety w tej kwestii coraz częściej sięgają po informacje z internetu, mediów społecznościowych oraz kampanii edukacyjnych, webinarów czy warsztatów. Dlatego też Sylwia Butor w swoich rolkach zamierza w sposób przystępny i niebudzący niepotrzebnego lęku jak najczęściej zachęcać swoje obserwatorki do badań profilaktycznych.
Prawo
Koszty certyfikacji wyrobów medycznych sięgają milionów euro. Pacjenci mogą stracić dostęp do wyrobów ratujących życie

Od 2027 roku wszystkie firmy produkujące wyroby medyczne w Unii Europejskiej będą musiały posiadać certyfikat zgodności z rozporządzeniem MDR (Medical Devices Regulation). Nowe przepisy wprowadzają dużo ostrzejsze wymagania w zakresie dokumentacji, badań klinicznych oraz procedur certyfikacyjnych. Branża ostrzega, że część małych i średnich producentów nie zdąży się dostosować. Problemem jest także wysoki koszt i długi czas uzyskiwania certyfikatów. W konsekwencji z rynku mogą zniknąć urządzenia ratujące życie.
Ochrona środowiska
Lasy Państwowe wywiozły w zeszłym roku z lasów 820 tirów śmieci. Kosztowało to 34 mln zł

Lasy traktowane są nierzadko jak dzikie wysypiska śmieci, gdzie można bezkarnie wyrzucać różne odpady, nie tylko resztki jedzenia czy plastikowe torby, butelki czy puszki, ale też elektrośmieci i toksyczne substancje. Z wyliczeń Lasów Państwowych wynika, że w ubiegłym roku wywóz śmieci kosztował spółkę 34 mln zł. Każda wycieczka do lasu wymaga przestrzegania podstawowych zasad, a nieśmiecenie jest jedną z nich. Leśnicy przestrzegają także przed wjeżdżaniem do lasów samochodami, płoszeniem dzikich zwierząt czy rozpalaniem ogniska czy grilla.