Komunikaty PR

Letnia strefa TOUS projektu Malwiny Kuzery.

2021-08-10  |  10:35
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Stachulska
Home Sweet Home PR

Łowicka 51 lok. 207
02-353 Warszawa
ola|hshpr.pl| |ola|hshpr.pl
880 320 909
hshpr.pl

Zamknijcie oczy. Słyszycie szum morza, śmiech mew, relaksującą muzykę w tle? Czujecie ciepły piasek pod stopami? Zapraszamy Was do wyjątkowego miejsca, w którym wypoczniecie, spróbujecie pysznych drinków i przekąsek oraz nasycicie się niezwykłością otoczenia. Zapomnijcie o bożym świecie w beach barze TOUS X White Marlin w Sopocie, który zaprojektowała architektka Malwina Kuzera, właścicielka pracowni eMKu Projekt.

Firmę TOUS zna chyba każdy, kto interesuje się modą. Z łatwością kojarzymy charakterystycznego misia – znak rozpoznawczy marki. Tegoroczna, nowa kolekcja TOUS nosi nazwę OCEAN. Inspiracją do jej powstania był świat fauny i flory morskich głębin. Zapewne dlatego marka TOUS zdecydowała się na stworzenie swojej letniej strefy w bezpośrednim sąsiedztwie morza – na granicy plaży i eleganckiego Sopotu, najbardziej urokliwego nadmorskiego miasta w Polsce.

Do zaprojektowania beach baru o powierzchni 750 metrów kwadratowych marka TOUS wybrała architektkę Malwinę Kuzerę. Jej projekty prezentowane na stronie internetowej oraz w social mediach idealnie wpisywały się w estetykę producenta biżuterii. Architektka z Kielc miała zaprojektować przestrzeń, koordynować prace wykończeniowe oraz podjąć się realizacji projektu. W zespole jej znalazły się między innymi: Sodalit Remonty, którzy wykonali konstrukcje drewniane, część mebli, a także niektóre elementy dekoracyjne, Sto 15 Studio odpowiadające za obrandowanie mebli oraz za sesję zdjęciową, florystyki BellaDoma, które podjęły się wykonania część dekoracji kwiatowych, a agencja Warsaw Creatives zrealizowała projekt misiów kwiatowych oraz wejść głównych do restauracji.

 - Na stworzenie strefy TOUS mieliśmy jedynie trzy dni – wspomina autorka projektu. - Była to praca ekstremalnie ekspresowa, lecz dająca także maksimum satysfakcji. Naszym zadaniem było w terminie przygotować przestrzeń do eventu prezentacji najnowszej kolekcji TOUS, tak aby organizatorzy mogli dostosować przestrzeń na dzień otwarcia – dodaje.

Pomysłodawczynią strefy letniej była Alicja Chudoba (Trade Marketing & VM Manager w Tous Polska), która przedstawiła szczegółową wizję, a jej wytyczne do tego nowatorskiego projektu były jasno określone. Ma powstać przestrzeń, w której goście będą utożsamiali się z marką, a przede wszystkim z symbolem misia TOUS, oraz w której odnajdą wyjątkowość nowej kolekcji OCEAN.

- To miejsce stworzone  przede wszystkim do relaksu i zabawy, po trudnym okresie pandemii marka TOUS chciała stworzyć miejsce, w którym goście będą mogli beztrosko spędzać czas w przepięknej scenerii. Estetyka i klimat miejsca zachęca do dzielenia się obrazami, oraz wrażeniami na social mediach. Tous Beach Bar już został okrzyknięty najbardziej instagramowym miejscem w całym Trójmieście – opowiada nam architektka. Dlatego też Malwina Kuzera zaprojektowała również specjalną ściankę, na której tle każdy z nas może zrobić sobie zdjęcie i poczuć się wyjątkowo, niczym celebryta.

Stefa TOUS znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie pięknego budynku restauracji White Marlin. Jej architektura charakterystyczna jest dla przedwojennych budynków Sopotu. Malwina Kuzera projektując beach bar TOUS, nawiązała stylistycznie do fasady i nadmorskiego klimatu obiektu.

Przestrzeń pod gołym niebem podzielona została przez Malwinę Kuzerę na trzy strefy. Pierwsza z nich to beach bar, do którego wchodzimy (przez portal w kształcie misia) prosto z plaży. Tu wzrok przyciąga obsypane różowym kwieciem drzewko. Na stołkach barowych z rattanu skosztujemy autorskich drinków inspirowanych kolekcją OCEAN - Tous Oceaan, Tous Pearl i Tous Coral. Całość wykończona jest drewnem pomalowanym na biało bliskim estetyce znanej nam z amerykańskich posiadłości na Long Island. Ten styl Hamptons, nawiązujący do luksusowych nadmorskich kurortów zestawiony z wakacyjnym, swobodnym boho odnajdziemy także w pozostałych częściach strefy TOUS. Połączenie białych, drewnianych mebli i elementów architektonicznych dzielących przestrzeń z ratanowymi siedziskami podkreśla nadmorski, niezobowiązujący wakacyjny klimat.

W beach barze TOUS X White Marlin w Sopocie goście mogą sobie wybrać formę relaksu. Mogą przysiąść z drinkiem na stołkach barowych, gdy są w gronie przyjaciół, czekają na nich stoły z ławami. Jeśli pragną wyciszenia, z pewnością odnajdą je, zatapiając się w wygodnych, kultowych fotelach Paw lub bujając się na huśtawce, lub podwieszanym fotelu, z których można obserwować żaglowce unoszące się na horyzoncie.

O wyjątkowości tego miejsca decydują nie tylko znakomicie zaprojektowana funkcjonalna przestrzeń oraz idealnie dobrane i wpisujące się w klimat miejsca meble. To również oszałamiające dekoracje kwiatowe utrzymane w stylu boho, a wykonane przez poznańską pracownię florystyczną BellaDoma we współpracy z agencją Warsaw Creative, z którą architektka Malwina Kuzera współpracowała już wcześniej przy okazji projektu salonu.

Roślinne girlandy zwieszają się z huśtawek, kwiatowe misie zdobią płot, z tropikalnych kwiatów i liści wykonana została ścianka instagramowa, która od początku wakacji króluje w social mediach.

Socjale architekta:

https://www.facebook.com/EmKuProjekt https://www.instagram.com/emku_projekty_wnetrz/

Autor zdjęć: Piotr Ratuski https://www.facebook.com/sto15studio88

Linki do socjali:

https://www.belladoma.pl/

https://www.facebook.com/belladomacompany

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Home Sweet Home PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta

Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.

Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.

Infrastruktura

Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.