Komunikaty PR

Letnie nowości w Kontigo od HOA Natural

2021-06-30  |  20:00
Biuro prasowe
Kontakt

Martyna Dziopak
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl

Naturalna, polska marka HOA Natural, charakteryzująca się niecodziennymi kompozycjami składników i ujmującymi zapachami, poszerzyła asortyment o dwa nowe produkty. W nowościach kosmetycznych tej marki znalazło się serum do twarzy borówka-lotos oraz serum pod oczy żeń-szeń i bez. Są one dostępne wyłącznie w sieci sklepów kosmetycznych Kontigo.

O Hoa Natural

HOA Natural to polska marka wysokiej jakości naturalnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Odpowiednio dobrane do potrzeb skóry składniki wchodzące w skład produktów HOA Natural pochodzą zarówno z rodzimych polskich łąk, jak i dalekich, egzotycznych regionów. Nieoczywiste kombinacje i kompozycje składników zapewniają skórze szereg benefitów, w tym nawilżenie i odżywienie. Marka wyróżnia się także pięknymi zapachami. Wszystkie produkty marki HOA Natural można nabyć w sklepie internetowym oraz w sklepach stacjonarnych sieci Kontigo.

Letnie propozycje od HOA Natural

  • Serum nawilżające borówka-lotos

Serum nawilża i wygładza cerę. Zawarty w nim ekstrakt z kwiatu lotosu odżywia i opóźnia procesy starzenia się skóry. Ekstrakt z borówki czarnej sprawia, że staje się ona rozjaśniona i ujędrniona. Dzięki lekkiej formule produkt nie obciąża cery. Serum przygotowuje skórę pod makijaż, nadaje cerze blasku i witalności.

Sposób aplikacji: Niewielką ilość serum nałożyć na oczyszczoną skórę twarzy. Stosować rano i/lub wieczorem.

  • Serum pod oczy roll-on Żeń-szeń i Bez

Serum pod oczy w rollonie przyjemnie chłodzi okolice oczu, a dzięki zawartości kofeiny i ekstraktu z korzenia żeń-szenia zmniejsza opuchliznę i cienie pod oczami. Ekstrakt z owoców czarnego bzu działa antyoksydacyjnie oraz nawilża, odżywia i regeneruje skórę. Masaż wykonany za pomocą metalowej kulki dodatkowo ujędrnia i przygotowuje skórę pod makijaż.

Sposób aplikacji: Rozprowadzić serum za pomocą aplikatora na skórze wokół oczu wykonując delikatny masaż. Dla wzmocnienia efektu chłodzenia przechowywać w lodówce.

O Kontigo

Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych należących do grupy Eurocash. Koncept powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. W ofercie Kontigo znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. Większość marek dostępna jest na wyłączność. Kontigo to sklepy, w których dostępny jest najszerszy wachlarz kosmetyków naturalnych na polskim rynku. Marka prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepu online, a także w ponad 30 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Najlepsze perfumy na jesienne dni Biuro prasowe
2024-10-16 | 12:00

Najlepsze perfumy na jesienne dni

Jesień to idealny czas na otulenie się ciepłymi zapachami, które harmonizują z chłodniejszymi dniami. W tym sezonie marka Made in Lab wprowadza wyjątkowe propozycje, łączące
Uroda JEDNE SZKŁA, PEŁEN KOMFORT I WYGODA. SZKŁA PROGRESYWNE Z 40% RABATEM W SALONACH
2024-10-14 | 11:10

JEDNE SZKŁA, PEŁEN KOMFORT I WYGODA. SZKŁA PROGRESYWNE Z 40% RABATEM W SALONACH

Jedne szła, które zastąpią wszystkie inne Szkła progresywne to rewolucyjne rozwiązanie, które znacząco poprawia jakość życia, zwłaszcza osobom, które zmagają
Uroda #OkresNoStres – bo możesz na mnie liczyć
2024-10-09 | 01:00

#OkresNoStres – bo możesz na mnie liczyć

Program edukacyjny #OkresNoStres to więcej niż program o menstruacji - koncentruje się na psychologicznych aspektach pierwszego i kolejnych okresów. Opracowany dla uczennic klas

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edukacja

Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet

Luka edukacyjna, czyli gorsze wyniki w testach i mniejsze szanse na wyższą edukację, krótszy czas życia, późniejszy wiek emerytalny, ale przede wszystkim samotność w depresji i większa liczba samobójstw – to problemy współczesnych polskich mężczyzn. W ich naprawie przeszkadza nie tylko brak powszechnej świadomości ich występowania, ale także stereotypy społeczne, które utrudniają mężczyznom zwrócenie się o pomoc, oraz brak systemowych ram udzielania tej pomocy.

Muzyka

Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji

Dziennikarz przygotowuje się do premiery pierwszej autorskiej EP-ki i jak zaznacza, w ten sposób spełnia jedno ze swoich największych marzeń. Bardzo zależy mu więc na tym, by każdy utwór był dopracowany w najmniejszym szczególe i niósł wartościowy przekaz. Pierwszy singiel zatytułowany „A może tak” Krzysztof Skórzyński oficjalnie zaprezentował podczas Top of The Top Sopot Festival.