Komunikaty PR

Letnie nowości w Kontigo od HOA Natural

2021-06-30  |  20:00
Biuro prasowe
Kontakt

Martyna Dziopak
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl

Naturalna, polska marka HOA Natural, charakteryzująca się niecodziennymi kompozycjami składników i ujmującymi zapachami, poszerzyła asortyment o dwa nowe produkty. W nowościach kosmetycznych tej marki znalazło się serum do twarzy borówka-lotos oraz serum pod oczy żeń-szeń i bez. Są one dostępne wyłącznie w sieci sklepów kosmetycznych Kontigo.

O Hoa Natural

HOA Natural to polska marka wysokiej jakości naturalnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Odpowiednio dobrane do potrzeb skóry składniki wchodzące w skład produktów HOA Natural pochodzą zarówno z rodzimych polskich łąk, jak i dalekich, egzotycznych regionów. Nieoczywiste kombinacje i kompozycje składników zapewniają skórze szereg benefitów, w tym nawilżenie i odżywienie. Marka wyróżnia się także pięknymi zapachami. Wszystkie produkty marki HOA Natural można nabyć w sklepie internetowym oraz w sklepach stacjonarnych sieci Kontigo.

Letnie propozycje od HOA Natural

  • Serum nawilżające borówka-lotos

Serum nawilża i wygładza cerę. Zawarty w nim ekstrakt z kwiatu lotosu odżywia i opóźnia procesy starzenia się skóry. Ekstrakt z borówki czarnej sprawia, że staje się ona rozjaśniona i ujędrniona. Dzięki lekkiej formule produkt nie obciąża cery. Serum przygotowuje skórę pod makijaż, nadaje cerze blasku i witalności.

Sposób aplikacji: Niewielką ilość serum nałożyć na oczyszczoną skórę twarzy. Stosować rano i/lub wieczorem.

  • Serum pod oczy roll-on Żeń-szeń i Bez

Serum pod oczy w rollonie przyjemnie chłodzi okolice oczu, a dzięki zawartości kofeiny i ekstraktu z korzenia żeń-szenia zmniejsza opuchliznę i cienie pod oczami. Ekstrakt z owoców czarnego bzu działa antyoksydacyjnie oraz nawilża, odżywia i regeneruje skórę. Masaż wykonany za pomocą metalowej kulki dodatkowo ujędrnia i przygotowuje skórę pod makijaż.

Sposób aplikacji: Rozprowadzić serum za pomocą aplikatora na skórze wokół oczu wykonując delikatny masaż. Dla wzmocnienia efektu chłodzenia przechowywać w lodówce.

O Kontigo

Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych należących do grupy Eurocash. Koncept powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. W ofercie Kontigo znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. Większość marek dostępna jest na wyłączność. Kontigo to sklepy, w których dostępny jest najszerszy wachlarz kosmetyków naturalnych na polskim rynku. Marka prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepu online, a także w ponad 30 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda 3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć Biuro prasowe
2025-06-09 | 08:40

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Kosmetyki naturalne cieszą się rosnącą popularnością, ale wokół nich narosło wiele mitów, które mogą wprowadzać w błąd. Oto trzy powszechne przekonania,
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.