Lider w produkcji cukru z nową strategią Słodkie Łączy
Każdy wie, że słodkie łączy… lecz dopiero Diamant powiedział to głośno! SŁODKIE – bo słodki jest cukier, a ŁĄCZY – bo łączy wszystkie relacje w naszym życiu. Ich połączenie budzi pozytywne skojarzenie i ma spory ładunek dobrych emocji. To właśnie dlatego stało się ono osią i nazwą nowej strategii komunikacji, która od grudnia 2019 ociepla wizerunek marki Diamant. Za kreacje odpowiada poznańska agencja Soul & Mind Group.
Celem strategii jest zapisanie się na nowo w pamięci odbiorców (nie tylko jako ekspert od cukru, lecz także przyjaciel słodkich chwil), a także stworzenie zaangażowanej społeczności wokół cukru, zgodnie z ideą, że Słodkie Łączy na wielu płaszczyznach – nie tylko w kuchni, przy piekarniku, przy stole i podczas rodzinnych spotkań, lecz także w pracy, w fabryce czy podczas biznesowych spotkań.
Główny pomysłodawca i koordynator strategii komunikacji Słodkie Łączy – agencja Soul & Mind Group, postawił na zupełnie nowe, świeże podejście do marki. Zaprojektowano spójną komunikację wizualną opartą o proste, odręczne rysunki smakołyków i przeróżnych postaci, oraz kolorowe, apetyczne zdjęcia. Koncepcja jest realizowana konsekwentnie na każdym polu działania firmy Diamant – zarówno w Social Media czy na stronie internetowej, jak i na materiałach graficznych eksponowanych w cukrowniach czy wysyłkach mailowych.
SŁODKIE ŁĄCZY najpierw pojawiło się na oficjalnych kanałach marki Diamant w Social Media. W lutym wystartowała pierwsza akcja pod szyldem Słodkie Łączy – KONKURSOWA WIOSNA, czyli cykl tygodniowych konkursów kreatywnych z cukrem Diamant lub słodkościami w roli głównej. Celem akcji było dotarcie z nową komunikacją do jak największej liczby odbiorców i zaangażowanie ich do wspólnej zabawy, która – co wiadomo nie od dziś – buduje trwałą więź z marką.
Choć gwoździem programu były konkursy na Facebooku, zaprojektowano także landing page www.wiosna.slodkielaczy.pl, gdzie nie tylko informowano o trwającej aktualnie edycji, lecz także uwzględniono bazę prostych, lecz kreatywnych pomysłów na wiosenne i wielkanocne smakołyki. Agencja specjalizująca się w strategii budowania marki Soul & Mind zaprezentowała więc jak zmienić sernik w plaster miodu przy użyciu folii bąbelkowej, jak udekorować babkę włosami z karmelu lub jak przygotować zielony krem z użyciem naturalnych składników. Korzystając z kontekstu wiosny i zbliżającej się Wielkanocy, zarówno zadania konkursowe, jak i inspiracje kulinarne zostały oparte o flagowe produkty Diamant do pieczenia – cukier drobny, dekoracyjny oraz cukier puder. Zasięg akcji zapewniły m.in. viralowość konkursów, reklamy w Social Media oraz GDN-y.
Akcja odbija się szerokim echem i podbija serca kolejnych odbiorców. Kamila Sikorska, Brand Manager marki Diamant, komentuje ją następująco:
– Akcja została przemyślana pod każdym względem – z jednej strony zachęca do zakupu, z drugiej zaś angażuje wartościami marki i ciekawymi pomysłami na desery. Całość rozwija się dynamicznie i z dużym zaciekawieniem przyglądamy się efektom naszej wspólnej pracy. Co cieszy, internauci coraz cieplej podchodzą zarówno do akcji, jak i do samych produktów, dlatego będziemy kontynuować działania związane z rozwojem kampanii w Polsce. Soul & Mind jest agencją kreatywną, a Słodkie Łączy jest tego idealnym przykładem!
Powodzenie Konkursowej Wiosny i premiery strategii komunikacji SŁODKIE ŁĄCZY to znakomity początek kompleksowej współpracy na wielu płaszczyznach, zarówno B2B, jak i B2C.
Soul & Mind Group działa na rynku od ponad 25 lat, budując strategię marek dla największych sieci handlowych, koncernów spożywczych, a także mniejszych firm, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę ze sprzedażą produktów, m.in. w branży FMCG. Poznańska agencja marketingowa Soul & Mind zajmuje się pełnym wsparciem marketingowym – od stworzenia strategii, przez działania digitalowe, industrial & brand design, na fotografii produktowej kończąc.
www.soulandmind.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Transport
Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.