Komunikaty PR

Lidl Polska świętuje Dzień Ojca wyjątkowymi prezentami!

2024-06-12  |  08:10
Biuro prasowe

Lidl Polska świętuje Dzień Ojca wyjątkowymi prezentami!

Wielkimi krokami zbliża się święto wszystkich ojców. 23 czerwca to symboliczny i wyjątkowy dzień, w którym wyrażamy naszą wdzięczność i miłość na różne sposoby! Wspólnie spędzone chwile to najcenniejsze, co możemy im ofiarować, jednak z tej okazji szukamy także upominków, które będą odzwierciedlały zainteresowania i charaktery bohaterów tego dnia. Od 10 czerwca w sklepach Lidl Polska oraz online będzie można znaleźć szeroką gamę produktów, które mogą okazać się strzałem w dziesiątkę! Czy wasz tata jest miłośnikiem majsterkowania, sportu, a może potrzebuje odrobiny relaksu – w ofercie sieci na pewno znajdzie się coś, co sprawi mu przyjemność.

Idealne na podróż

Dla ojców, którzy cenią sobie wygodę i funkcjonalność podczas codziennych podróży, Lidl Polska przygotował kubek termiczny Dafi za jedyne 24,99 zł/szt. w minimalistycznym wydaniu. Dzięki izolacji termicznej utrzyma ciepło kawy czy herbaty przez długie godziny i może okazać się świetnym kompanem dalekich wyjazdów czy intensywnych dni w pracy. Butelka termiczna Dafi Easy (34,99 zł/szt.) to kolejny niezbędnik każdego zabieganego taty. Wykonana ze stali nierdzewnej, utrzymuje napoje zimne i gorące nawet do kilku godzin. Wyróżnia się stylowym designem i jest dostępna aż w trzech opcjach kolorystycznych. Z kolei dla dbających o odpowiednie nawadnianie, sieć sklepów poleca butelkę filtrującą Solid Dafi w różnych kolorach i dwóch pojemnościach: 500 ml za 44,99 zł/szt. oraz 700 ml za 49,99 zł/szt. Dodatkowo w sklepach stacjonarnych sieci do kupienia będą butelki filtrujące Soft Dafi za jedynie 29,99 zł/szt. Jej uzupełnieniem jest zestaw 3 filtrów (29,99 zł/zestaw), który pozwoli na długotrwałe korzystanie z produktu z myślą o środowisku.

Ubrania dla taty na każdą okazję

W ofercie Lidl Polska na Dzień Ojca nie zabrakło stylowych ubrań – dla lubiących zadać szyku na co dzień! W kolekcji znajdziemy koszulę męską z bawełny marki LIVERGY w kilku dostępnych wzorach aż 30% taniej za jedyne 28,00 zł[1]/szt. To klasyka, która sprawdzi się w każdej sytuacji. Wykonana z wysokiej jakości materiału, zapewnia komfort noszenia i świetny wygląd. Podczas sezonu letniego niezastąpione mogą okazać się bermudy męskie (35,00 zł/szt.) i bermudy cargo (35,00 zł/szt.) marki LIVERGY. Wykonane z przewiewnych tkanin, zapewnią komfort w upały, a ich różnorodność kolorystyczna pozwoli na dopasowanie ich do wielu stylizacji. Dla taty ceniącego sportową elegancję Lidl Polska przygotował koszulkę polo męską marki LIVERGY w supercenie (24,00 zł/szt.). Dostępna w różnych odcieniach, sprawdzi się na co dzień, jak i podczas nieformalnych spotkań. Dopełnieniem oferty dla tych, którzy cenią wygodę są sneakersy męskie marki LIVERGY 10 zł taniej za 49,90 zł[2]/szt.

Niezbędniki do warsztatu dla Złotej Rączki

Jeśli wasz tata uwielbia przesiadywać w garażu i ma głowę pełną pomysłów, Lidl Polska przygotował szeroką gamę narzędzi i akcesoriów od Parkside – wiernego towarzysza każdego majsterkowicza! W ofercie znajdziemy szlifierkę kątową 20 zł taniej za jedyne 79,99 zł[3]/szt., stworzoną do precyzyjnych cięć i szlifowania różnych materiałów. Ergonomiczna konstrukcja i regulowana osłona tarczy zapewniają bezpieczeństwo i wygodę w użytkowaniu. W ofercie dostępne będą także szlifierka taśmowa 900 W do kupienia aż o 50 zł taniej za 149 zł[4]/zestaw – w sam raz, jeśli tato ma w planach renowacje ulubionych mebli! Dodatkowo każdy tata-złota rączka, ucieszy się z zestawu wkrętaków i  XXL w promocyjnej cenie o 20 zł taniej za 99,00 zł[5]/zestaw, który zawiera szeroki asortyment elementów o różnych rozmiarach. Całość obejmuje zarówno wkręty do drewna, metalu, jak i uniwersalne bity, które pasują do większości wkrętarek. Dodatkowo Lidl poleca skrzynkę na narzędzia Stuff Module System Semi Profi Alu 20 firmy PATROL za 89,99 zł/szt. Cechują ją 4 organizery w pokrywie, 3 pojemniki i głęboka tacka z wytrzymałymi uchwytami, zapewniająca dużo miejsca na sprzęt potrzebny do majsterkowania. Dla miłośników bardziej kompaktowych rozwiązań sieć proponuje skrzynkę na narzędzia Stuff 12 Optimo SP za 17,99 zł/szt. Solidne i trwałe narzędzia oraz akcesoria do warsztatu sprawdzą się w każdej majsterkowej przygodzie, czyniąc Dzień Ojca jeszcze bardziej wyjątkowym.

Piłkarskie marzenie każdego taty

Letni sezon piłkarski zbliża się wielkimi krokami i na pewno każdy tata śledzący swoje ulubione drużyny powoli przygotowuje się do kibicowania. Dla prawdziwych miłośników futbolu, Lidl Polska przygotował coś wyjątkowego. Już od 3 czerwca, w ofercie sieci można znaleźć zestaw 2 szklanek z kolekcji UEFA EURO 2024 (19,99 zł/zestaw) oraz coś dla największych fanów - zestaw kolekcjonerski UEFA EURO 2024 (34,99 zł/zestaw) z albumem i 6 naklejkami oraz metalowym pudełkiem z 55 naklejkami piłkarzy. A może coś na wspólny wieczór z tatą? Lidl Polska proponuje zestawy stadionów z klocków (39,99 zł/zestaw), czyli szczegółowo odwzorowane repliki oryginalnych stadionów piłkarskich, np. stadionu olimpijskiego w Berlinie czy MPHAreny w Stuttgarcie.

A po ciężkim dniu czas na odpoczynek

Od poniedziałku, 10 czerwca w sklepach Lidl Polska nie mogło zabraknąć produktów, które przyniosą chwilę wytchnienia po intensywnym dniu – w pracy, po podróży czy majsterkowaniu. W ofercie znajdziemy poduszkę do masażu marki SILVERCREST za 99,00 zł/szt. Wyposażona w technologię Shiatsu, oferuje głęboki masaż różnych partii ciała, takich jak kark, ramiona, nogi czy plecy. Funkcja podgrzewania wspomaga krążenie krwi i redukuje napięcie mięśniowe.

 

Odwiedź sklepy Lidl Polska i zdobądź najlepszy prezent dla swojego taty!

 


[1] 40 zł/szt. - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

[2] 59,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

[3] 99,99 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

[4] 199 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

[5] 119 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy E-commerce w Finlandii – nowe możliwości dla polskich e-sklepów Biuro prasowe
2024-06-25 | 16:00

E-commerce w Finlandii – nowe możliwości dla polskich e-sklepów

  Branża e-commerce w Finlandii przeżywa dynamiczny wzrost, stanowiąc 16% całości fińskiego handlu detalicznego i stwarzając nowe możliwości dla polskich przedsiębiorców.
Zakupy Czas na grill! Atrakcyjne rabaty przed długim weekendem w Lidl Polska
2024-05-28 | 17:00

Czas na grill! Atrakcyjne rabaty przed długim weekendem w Lidl Polska

Już od poniedziałku, 27 maja, sieć sklepów Lidl Polska w swojej ofercie prezentuje całą gamę promocji na artykuły spożywcze, które idealnie sprawdzą się na
Zakupy Kultowy smak Orbit® dostępny w nowej odsłonie!
2024-05-28 | 14:20

Kultowy smak Orbit® dostępny w nowej odsłonie!

Często z sentymentem wspominamy czasy, gdy byliśmy dziećmi, a naszym drugim domem było podwórko. To tam nawiązywaliśmy przyjaźnie, graliśmy w klasy, wymienialiśmy się karteczkami

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Konsument

Polacy wśród narodów najczęściej odwiedzających Czechy. Południowy sąsiad chce przyciągnąć więcej polskich turystów, nie tylko do Pragi

Prawie połowa polskich turystów podróżujących do Czech obiera za cel stolicę tego kraju. Chociaż w ostatnich latach chętniej podróżujemy do innych regionów naszego południowego sąsiada, wciąż wiele miejsc i atrakcji pozostaje nieodkrytych przez Polaków. Czesi chcą to zmienić i ruszają z dwiema kampaniami promocyjnymi skierowanymi do polskich turystów, które mają pokazać nieco inne Czechy, niż do tej pory znaliśmy. Potencjał jest, bo Polacy już dziś stanowią trzecią najliczniejszą grupę gości zagranicznych na czeskim rynku.

Konsument

Naukowcy stworzyli zdrowszą odmianę czekolady. Wykorzystali do tego wyrzucane dotąd części owocu kakaowca

W ostatnich miesiącach o czekoladzie mówiło się przede wszystkim w kontekście rosnących w zawrotnym tempie cen kakao. Teraz głośno jest również o zupełnie nowym podejściu do produkcji tego słodkiego przysmaku. W czekoladzie 2.0, nad którą pracują naukowcy, maksymalnie wykorzystywane są składniki owocu kakaowca, m.in. soku z miąższu i części łupiny. Nowy produkt ma więcej wartości odżywczych, a cykl jego produkcji jest mniej inwazyjny dla środowiska, przy czym smak ma pozostać bez większych zmian. Nowość ma szansę trafić na sklepowe półki już za dwa–trzy lata.