Komunikaty PR

Lidl Polska życzy strasznie udanego Halloween!

2022-10-20  |  01:00

W Polsce Halloween cieszy się rosnącą popularnością – szczególnie wśród młodych osób. Sieć Lidl Polska przygotowała dla klientów specjalną, halloweenową ofertę. Od poniedziałku fani Halloween mogą spróbować m.in. ręcznie robionych lodów Willisch w dwóch dyniowych smakach: dynia z pomarańczą i dynia z  czekoladą, dostępnych wyłącznie w sklepach Lidl Polska, w cenie 18,99 zł/ 1 opak. W nowej ofercie znajdują się także donuty w pomarańczowej polewie za jedyne 2,69 zł/ 1 szt. Osoby lubiące piec i gotować powinny zwrócić uwagę na limitowaną edycję sosów Roleski: Bloody Tommy (salsa), Horror Chili (pikantny z chipotle) oraz Monster Mango (mango i habanero), w cenie 5,49 zł/ 1 opak. Ciekawym produktem jest też mieszanka do wypieków, idealnie nadająca się do dekorowania ciastek z polewą (6,99  zł/  1  opak).

Poczuj ducha Halloween!

Jak zaskoczyć gości i sąsiadów? Niech atmosfera Halloween zagości także w domu! Niezbędne akcesoria, takie jak maski na Halloween w 4 wzorach (14,99 zł/ 1 sz.), a także liczne dekoracje, w tym lampiony i girlandy, można zakupić w sklepach Lidl Polska. Warto też zaopatrzyć się w  laserowy projektor na każdą okazję, w cenie 79,90 zł/ 1 zestaw. Można stosować go wewnątrz i na zewnątrz. Do urządzenia dołączono 6 płyt z motywami na Halloween, Boże Narodzenie i  Sylwestra.

Oferta z okazji Halloween jest dostępna od 17 października w sklepach stacjonarnych Lidl Polska oraz online na stronie Lidl.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Podróże

Damian Janikowski: Po ostatniej walce muszę porządnie odpocząć i wyleczyć kontuzje. Zazwyczaj na wakacje wybieram Egipt albo Turcję

Sportowiec przyznaje, że jego ulubionymi kierunkami na wakacje są Egipt i Turcja. Lubi odpoczywać w egzotycznych kurortach i cieszy się, kiedy cała rodzina ma wreszcie czas dla siebie. Damian Janikowski zaznacza, że teraz przede wszystkim chce wyleczyć kontuzje i naładować akumulatory, a kolejne walki na ringu stoczy dopiero pod koniec tego roku lub na początku przyszłego.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.