Lille: perfekcyjna sofa do małych przestrzeni w miejskim stylu
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Nadejście sezonu jesiennego sprzyja słodkiemu lenistwu. Dla wszystkich, którzy kochają wyciszenie z ulubioną książką, niezastąpiona jest komfortowa sofa. Duńska marka meblowa BoConcept wraz z nadejściem nowego sezonu zaskakuje miłośników dobrego designu premierą sofy Lille. Model Lille – to piękna w swojej prostocie sofa o lekkiej i atrakcyjnej formie. Zaokrąglone podłokietniki i gładkie poduchy siedziska czynią z niej minimalistyczny, ale wciąż wyszukany dodatek do nowoczesnych wnętrz w miejskim stylu.
Funkcjonalność na nowo
Nowoczesna sofa powinna być nie tylko bardzo wygodna, ale również ponadczasowa i uniwersalna. Właśnie dlatego każda kolejna sofa Lille będzie się różnić od poprzedniej dzięki bezkonkurencyjnym możliwościom personalizacji koloru, tapicerki, podłokietników i rodzaju nóg. Ta zasada funkcjonalności na nowo doskonale wpisuje się w filozofię marki BoConcept „Any Style As Long As It’s Yours”. Na uwagę zasługuje również zaokrąglona, otulająca forma podłokietników, które zachęcają do relaksu. Warto zaznaczyć, że Lille dostępna jest w wersji 1, 2, 2.5 oraz 3-osobowej. Tak rozbudowane możliwości personalizacji zadowolą nawet najbardziej wymagających konsumentów, a lekka i atrakcyjna forma sofy przypadnie do gustu każdemu.
Piękno tkwi w prostocie
Wielofunkcyjne, minimalistyczne meble cieszą się coraz większą popularnością. Model Lille to idealne rozwiązanie dla tych, którzy szukają prostej elegancji o niezwykłej wartości. Ascetyczna, szlachetna forma przetrwa próbę czasu i będzie dobrze się prezentować w towarzystwie zróżnicowanych dodatków aranżacyjnych. Pozycję poduch oparcia można dostosowywać do aktualnej potrzeby, dzięki czemu sofa zapewnia idealny komfort zarówno przy czytaniu ulubionej książki, jak i oglądaniu wciągającego serialu. Lille ma w sobie to, co najlepsze, nie tracąc przy tym estetyki i jakości. Właśnie to czyni nowość marki BoConcept tak wyjątkową i sprawia, że jest jednym z najbardziej ekscytujących produktów tego sezonu.
Dobry design w duńskim stylu
Marka BoConcept została założona w 1952 roku w Danii. Obecnie jest producentem o zasięgu globalnym z 300 salonami w 65 krajach. Duńska marka pracuje z nagradzanymi projektantami, tworząc kolekcję mebli, dodatków i lamp do mieszkań i przestrzeni biznesowych w miejskim stylu. Pod hasłem „Live Ekstraordinær” BoConcept oferuje swoim klientom osobistą Usługę Projektowania Wnętrz oraz jedne z najlepszych na rynku możliwości personalizacji swoich mebli zarówno do przestrzeni prywatnych, jak i publicznych. Warto zaznaczyć, że wszystkie produkty BoConcept wyróżniają się wyjątkowym designem i estetyką.
Więcej informacji: https://www.boconcept.com/pl-pl/

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.