Lille: perfekcyjna sofa do małych przestrzeni w miejskim stylu
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Nadejście sezonu jesiennego sprzyja słodkiemu lenistwu. Dla wszystkich, którzy kochają wyciszenie z ulubioną książką, niezastąpiona jest komfortowa sofa. Duńska marka meblowa BoConcept wraz z nadejściem nowego sezonu zaskakuje miłośników dobrego designu premierą sofy Lille. Model Lille – to piękna w swojej prostocie sofa o lekkiej i atrakcyjnej formie. Zaokrąglone podłokietniki i gładkie poduchy siedziska czynią z niej minimalistyczny, ale wciąż wyszukany dodatek do nowoczesnych wnętrz w miejskim stylu.
Funkcjonalność na nowo
Nowoczesna sofa powinna być nie tylko bardzo wygodna, ale również ponadczasowa i uniwersalna. Właśnie dlatego każda kolejna sofa Lille będzie się różnić od poprzedniej dzięki bezkonkurencyjnym możliwościom personalizacji koloru, tapicerki, podłokietników i rodzaju nóg. Ta zasada funkcjonalności na nowo doskonale wpisuje się w filozofię marki BoConcept „Any Style As Long As It’s Yours”. Na uwagę zasługuje również zaokrąglona, otulająca forma podłokietników, które zachęcają do relaksu. Warto zaznaczyć, że Lille dostępna jest w wersji 1, 2, 2.5 oraz 3-osobowej. Tak rozbudowane możliwości personalizacji zadowolą nawet najbardziej wymagających konsumentów, a lekka i atrakcyjna forma sofy przypadnie do gustu każdemu.
Piękno tkwi w prostocie
Wielofunkcyjne, minimalistyczne meble cieszą się coraz większą popularnością. Model Lille to idealne rozwiązanie dla tych, którzy szukają prostej elegancji o niezwykłej wartości. Ascetyczna, szlachetna forma przetrwa próbę czasu i będzie dobrze się prezentować w towarzystwie zróżnicowanych dodatków aranżacyjnych. Pozycję poduch oparcia można dostosowywać do aktualnej potrzeby, dzięki czemu sofa zapewnia idealny komfort zarówno przy czytaniu ulubionej książki, jak i oglądaniu wciągającego serialu. Lille ma w sobie to, co najlepsze, nie tracąc przy tym estetyki i jakości. Właśnie to czyni nowość marki BoConcept tak wyjątkową i sprawia, że jest jednym z najbardziej ekscytujących produktów tego sezonu.
Dobry design w duńskim stylu
Marka BoConcept została założona w 1952 roku w Danii. Obecnie jest producentem o zasięgu globalnym z 300 salonami w 65 krajach. Duńska marka pracuje z nagradzanymi projektantami, tworząc kolekcję mebli, dodatków i lamp do mieszkań i przestrzeni biznesowych w miejskim stylu. Pod hasłem „Live Ekstraordinær” BoConcept oferuje swoim klientom osobistą Usługę Projektowania Wnętrz oraz jedne z najlepszych na rynku możliwości personalizacji swoich mebli zarówno do przestrzeni prywatnych, jak i publicznych. Warto zaznaczyć, że wszystkie produkty BoConcept wyróżniają się wyjątkowym designem i estetyką.
Więcej informacji: https://www.boconcept.com/pl-pl/
Geberit weźmie udział w 14. PLGBC Green Building Summit
Zamieszkać ze sztuką. Dwupoziomowe mieszkanie po gruntownym remoncie
Neurodesign a jesienne wnętrza - przestrzenie sprzyjające dobremu samopoczuciu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.