Lille: perfekcyjna sofa do małych przestrzeni w miejskim stylu
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Nadejście sezonu jesiennego sprzyja słodkiemu lenistwu. Dla wszystkich, którzy kochają wyciszenie z ulubioną książką, niezastąpiona jest komfortowa sofa. Duńska marka meblowa BoConcept wraz z nadejściem nowego sezonu zaskakuje miłośników dobrego designu premierą sofy Lille. Model Lille – to piękna w swojej prostocie sofa o lekkiej i atrakcyjnej formie. Zaokrąglone podłokietniki i gładkie poduchy siedziska czynią z niej minimalistyczny, ale wciąż wyszukany dodatek do nowoczesnych wnętrz w miejskim stylu.
Funkcjonalność na nowo
Nowoczesna sofa powinna być nie tylko bardzo wygodna, ale również ponadczasowa i uniwersalna. Właśnie dlatego każda kolejna sofa Lille będzie się różnić od poprzedniej dzięki bezkonkurencyjnym możliwościom personalizacji koloru, tapicerki, podłokietników i rodzaju nóg. Ta zasada funkcjonalności na nowo doskonale wpisuje się w filozofię marki BoConcept „Any Style As Long As It’s Yours”. Na uwagę zasługuje również zaokrąglona, otulająca forma podłokietników, które zachęcają do relaksu. Warto zaznaczyć, że Lille dostępna jest w wersji 1, 2, 2.5 oraz 3-osobowej. Tak rozbudowane możliwości personalizacji zadowolą nawet najbardziej wymagających konsumentów, a lekka i atrakcyjna forma sofy przypadnie do gustu każdemu.
Piękno tkwi w prostocie
Wielofunkcyjne, minimalistyczne meble cieszą się coraz większą popularnością. Model Lille to idealne rozwiązanie dla tych, którzy szukają prostej elegancji o niezwykłej wartości. Ascetyczna, szlachetna forma przetrwa próbę czasu i będzie dobrze się prezentować w towarzystwie zróżnicowanych dodatków aranżacyjnych. Pozycję poduch oparcia można dostosowywać do aktualnej potrzeby, dzięki czemu sofa zapewnia idealny komfort zarówno przy czytaniu ulubionej książki, jak i oglądaniu wciągającego serialu. Lille ma w sobie to, co najlepsze, nie tracąc przy tym estetyki i jakości. Właśnie to czyni nowość marki BoConcept tak wyjątkową i sprawia, że jest jednym z najbardziej ekscytujących produktów tego sezonu.
Dobry design w duńskim stylu
Marka BoConcept została założona w 1952 roku w Danii. Obecnie jest producentem o zasięgu globalnym z 300 salonami w 65 krajach. Duńska marka pracuje z nagradzanymi projektantami, tworząc kolekcję mebli, dodatków i lamp do mieszkań i przestrzeni biznesowych w miejskim stylu. Pod hasłem „Live Ekstraordinær” BoConcept oferuje swoim klientom osobistą Usługę Projektowania Wnętrz oraz jedne z najlepszych na rynku możliwości personalizacji swoich mebli zarówno do przestrzeni prywatnych, jak i publicznych. Warto zaznaczyć, że wszystkie produkty BoConcept wyróżniają się wyjątkowym designem i estetyką.
Więcej informacji: https://www.boconcept.com/pl-pl/

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.