Komunikaty PR

Listopad w Galerii Młociny zapowiada się naprawdę gorąco!

2021-11-05  |  13:00
Biuro prasowe

Listopad w Galerii Młociny to kolejna dawka atrakcji przygotowanych z myślą o klientach. Na zainteresowanych czekać będą kolejna edycja Targów Produktów Regionalnych, turniej gier planszowych, a także muzyczne spotkanie z DJ Wiką! 

Jesienne atrakcje w Galerii Młociny zaskoczą niejednego mieszkańca Warszawy! Obiekt nie zwalnia tempa i udowadnia, że na Bielanach poza bogatą ofertą zakupową możemy liczyć na wiele więcej. Również w listopadzie centrum handlowe zaserwuje odwiedzającym solidną dawkę niezapomnianej zabawy! Galeria Młociny przygotowała m.in. ponad 2700 nagród dla swoich klientów w ramach trwającej do 13 listopada akcji #ToCięRozgrzeje

Wystarczy, że zainteresowani zrobią zakupy za minimum 150 zł zgromadzone na maksymalnie dwóch paragonach, a następnie przedstawią dowody zakupu w punkcie znajdującym się na poziomie 1, tuż obok sklepu marki Gagilardi. W zamian otrzymają jeden z 1600 bonów na zakupy o wartości 50 zł, który będzie ważny do 30 listopada, a więc jest to świetna okazja, by zakupy z okazji Black Friday zaplanować właśnie w Galerii Młociny. 

 

#TargiProduktówRegionalnych

Również w tym miesiącu plac eventowy w Galerii Młociny zapełni się smakołykami od regionalnych producentów. Od 4 do 6 listopada na Bielanach ponownie odbędzie się Jarmark Produktów Regionalnych, podczas którego nie zabraknie wyjątkowych, nietuzinkowych potraw z przeróżnych zakątków Polski. Nadchodzące wydarzenie to idealna okazja, by zakupić zdrową żywność bez konserwantów i chemii, a także poznać nieznane dotąd smaki niemalże z całego globu! Na jarmarku pojawią się pyszne chleby na naturalnym zakwasie, domowe ciasta, wędliny z Podlaskiej Chaty, serki góralskie z żurawiną z Czarnego Dunajca, tradycyjne wędliny z ziemi lubuskiej, a także miody z rodzinnych pasiek. Wśród zagranicznych wyrobów królować będą niezmiennie greckie i hiszpańskie oliwki oraz tureckie i greckie chałwy! Oprócz stoisk z żywnością pojawi się również stanowisko z ręcznie wykonywanymi legowiskami dla psów i kotów oraz ręcznie wykonywaną biżuterią. 

Smakosze z całej Warszawy powinni jak najszybciej udać się na Młociny, by przekonać się, co oznacza prawdziwy, regionalny raj dla podniebienia!

 

#PlanszówkiNaMłocinach

Nie da się ukryć, regularnie organizowane w Galerii Młociny turnieje planszowe to już tradycja, a do tego wspaniała okazja, by miło spędzić czas w gronie najbliższych! Już 7 listopada o godzinie 13:00 centrum handlowe ponownie zaprosi zainteresowanych na kolejne spotkanie z cyklu #PlanszówkiNaMłocinach. Do dyspozycji klientów oddana zostanie wypożyczalnia gier z najróżniejszymi tytułami. Zainteresowani będą mogli wziąć udział w turniejach z nagrodami, a także zobaczyć prezentację wydawniczych nowości. O wszystko zatroszczą się doświadczeni animatorzy, którzy zagwarantują obecnym świetnie spędzony dzień – zarówno tym starszym, jak i najmłodszym graczom! 

Jak powszechnie wiadomo, zabawa i całe mnóstwo frajdy na Młocinach nie wymagają prądu, a jedynie pozytywnego nastawienia i… szerokiego uśmiechu! Dokładnie tyle należy mieć ze sobą podczas niedzielnego spotkania! To co, widzimy się w najbliższy weekend?

 

#DJWika

Na deser trochę rozrywki! Wszyscy mieszkańcy Warszawy, którzy nie mieli jeszcze okazji, by tupnąć nogą przy ponadczasowych, muzycznych brzmieniach, koniecznie powinni odwiedzić Galerię Młociny w środę 10 listopada. O wspaniałą atmosferę podczas słynnej, międzypokoleniowej potańcówki niezmiennie zadba DJ Wika! Start o godzinie 18:00 w Hali Hutnik.

 

#Szatnia

W trosce o komfort klientów w Galerii Młociny zostanie uruchomiona również szatnię. Zainteresowani już od 6 listopada będą mogli bezpłatnie korzystać z udogodnienia, pozostawiając pod opieką m.in. okrycia wierzchnie i torby.  Czy zakupy na Młocinach mogą być jeszcze przyjemniejsze? Okazuje się, że tak!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic Biuro prasowe
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy
Zakupy 15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
2024-10-24 | 16:05

15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce

Już od 15 lat Salon Pierre Cardin w Galerii Sfera przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej dostarcza swoim klientom eleganckie, wyrafinowane stylizacje. Teraz nadszedł czas, by świętować ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.