L.O.L. Surprise!TM rozpakowuje słodką niespodziankę.
Brief me
Idzikowskiego 27
02-704 Warszawa
aneta.galka|briefme.pl| |aneta.galka|briefme.pl
508314193
www.briefme.pl
Połączenie kultowych misiów Haribo z topowym produktem maki MGA Entertainment – L.O.L. Surprise! w dedykowanej serii Loves Mini SweetsTM to najsłodsza współpraca w alejce z zabawkami. Propozycja idealna na jesienne dni oraz dla kolekcjonerów!
Wyjątkowo słodka współpraca
Uznana na całym świecie marka słodyczy Haribo dołącza do portfolio partnerów licencyjnych L.O.L. Surprise! – popularnej serii lalek kolekcjonerskich, która zdobyła ogromną popularność na całym świecie. Są to niewielkie zabawki o zaskakujących właściwościach i akcesoriach.
Efektem współpracy jest stworzenie limitowanej serii L.O.L. Surprise! Loves Mini Sweets Haribo z trzema wyjątkowymi laleczkami, których wygląd został zainspirowany pysznymi żelkami Haribo.
Wyjątkowo słodka współpraca opiewać będzie o trzy podstawowe serie produktów (kule Haribo Tots, Haribo Vending Machine, Haribo Goldbears Deluxe Seria 3) oraz dwie nowe kolekcje (Haribo Party Pack, Haribo Tweens). Każda z nich to nie lada gratka nie tylko dla dzieci, które pokochały te zabawki, ale także dla kolekcjonerów! Jak to we wszystkich edycjach limitowanych bywa, ilość produktów jest ograniczona, a jak wiemy – skoro żelki Haribo znikają w oka mgnieniu, to czy z zabawkami, które wykorzystują ich słodkie elementy może być inaczej?
Bardzo cieszymy się, że możemy powitać Haribo w naszej zabawkowej rodzinie. Wiemy doskonale, że kultowe i bardzo kolorowe misie są uwielbiane na całym świecie. Mamy ogromną nadzieję, że nowe produkty w segmencie L.O.L. Surprise! Loves Mini Sweets zdobędą miłość odbiorców i osłodzą tegoroczną jesień wyjątkową i kreatywną zabawą z elementem niespodzianki – podsumowuje Katarzyna Spieszko, Marketing Manager, MGA Entertainment Poland.
Zabawki z serii L.O.L. Surprise! Loves Mini Sweets są już dostępne w sprzedaży, w stacjonarnych i internetowych sklepach oferujących zabawki, m.in: Smyk, Empik, Auchan, Krainazabawy.pl, krasnal.sklep.pl czy urwis.pl.
Czym nas zaskoczą?
L.O.L.! Loves Mini Sweets x Haribo Tots to dziewięć wyjątkowych, ubranych w supersłodkie ubrania postaci do zebrania. Lalka poza strojem posiadać będzie także urocze akcesoria sygnowane marką Haribo – mini żelki, bidon czy plecak to tylko niektóre z przedmiotów, które znajdziemy w plastikowych kulach niespodziankach.
Zestaw L.O.L. Surprise! Loves Mini Sweets x Haribo Vending Machine to kultowa seria, która przenosi nas w mikro świat i to z realnym doświadczeniem. Rozpakowywanie produktów z mini automatu? Czemu nie! Z tą zabawką wszystko jest możliwe. W każdym tajemniczym opakowaniu tej serii odnajdziesz jedną z ośmiu ulubionych przez fanów postaci Haribo i osiem niespodzianek.
Pragniecie jeszcze więcej odkrywania w jednym opakowaniu? Sięgając po L.O.L.! Loves Mini Sweets x Haribo Goldbears Deluxe Seria 3 jest to osiągalne! Każde opakowanie zawierać będzie ponad dwadzieścia niespodzianek i aż trzy ekskluzywne postacie. To prawdziwa gratka dla dużych i małych oraz niekończąca się radość z zabawy i odkrywania.
Jakby tego było mało, na sklepowe półki trafią również dwie nowe kolekcje L.O.L. Surprise! Loves Mini Sweets Haribo: L.O.L. Surprise! Loves Mini Sweets Haribo Party Pack, które zapoczątkują kolekcję multipaku zawierającego aż cztery produkty: Tots – laleczki, dwa zwierzątka i trzy Lil Sisters – wszystkie oczywiście ubrane w kultowe stroje Haribo.
Zestaw L.O.L. Surprise! Loves Mini Sweets Haribo Tweens będzie pierwszą modną lalką L.O.L. Surprise! należącą do linii Mini Sweets. Tematyczne akcesoria modowe, tęczowe włosy (niczym misie Haribo), które można czesać i bardzo modne ubranie to tylko kilka z argumentów przemawiających za zabawą tą propozycją w jesienne popołudnia.
MGA Entertainment jest jedną z najszybciej rozwijających się i największych prywatnych firm zajmujących się zabawkami oraz rozrywką na świecie. Firma z siedzibą w Chatsworth w Kalifornii i biurami na całym świecie tworzy innowacyjne, zastrzeżone i licencjonowane produkty konsumenckie oraz rozrywkowe, w tym zabawki, gry, lalki, odzież, elektronikę użytkową, elementy wystroju domu, artykuły papiernicze, artykuły sportowe, filmy i seriale telewizyjne. Rodzina MGA obejmuje wielokrotnie nagradzane marki, takie jak L.O.L. Surprise!TM, Little Tikes®, Rainbow HighTM, Shadow HighTM, Bratz®, MiniverseTM MGA, Na! Nie! Nie! SurpriseTM, Mermaze MermaidzTM Color Change, Micro Games of AmericaTM, Baby Born® Surprise i Zapf Creation®.
Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.