Komunikaty PR

LOTOS wspiera kampanię społeczną „SZKOŁA OD-NOWA”

2021-09-08  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Kowalska
Face it

Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl
Do pobrania docx ( 0.51 MB )

Kilka tysięcy opakowań płynów do dezynfekcji rąk oraz środków czystości trafi do pomorskich placówek oświaty w ramach wsparcia kampanii społecznej „SZKOŁA OD-NOWA”, której celem jest pomoc dzieciom i młodzieży w powrocie do szkoły po ponad rocznej, przymusowej nauce zdalnej. LOTOS Oil od wielu lat angażuje się w przedsięwzięcia ważne dla społeczności lokalnych, a udział w realizacji programu „SZKOŁA OD-NOWA” jest wyrazem naturalnej troski o zdrowie i bezpieczeństwo najmłodszych. Pomysłodawcą kampanii jest psycholog Joanna Węglarz, a organizatorem NPDN Studio Psychologiczne Joanna Węglarz.

„SZKOŁA OD-NOWA” to projekt stworzony przez grupę pomorskich ekspertów z zakresu psychologii i pedagogiki. Jego najważniejszym zadaniem jest wypracowanie rozwiązań, które pomogą dzieciom i młodzieży wrócić do edukacji stacjonarnej po okresie przymusowej, wynikającej z pandemicznej sytuacji i nauki zdalnej.

- Przed rodzicami, nauczycielami i uczniami stoją nowe wyzwania. Pomijając kwestie programowe, mam tu na myśli przede wszystkim niezwykle ważną odbudowę wspólnoty i społeczności. Radości, jaką daje przebywanie w gronie rówieśników. W LOTOS Oil doskonale zdajemy sobie jednak sprawę, jak ważna jest dziś, i zapewne będzie przez kolejne miesiące, kwestia bezpieczeństwa sanitarnego zarówno dzieci i młodzieży, jak i nauczycieli. Chcemy w tym pomóc szkołom – zapewnia Aleksandra Jankowska, wiceprezes zarządu LOTOS Oil.

Na potrzeby realizacji programu, LOTOS Oil przekaże kilka tysięcy opakowań płynów do dezynfekcji rąk oraz środków przeznaczonych do wykorzystania w szkolnych budynkach, m.in. do utrzymania czystości mebli. Firma przygotowała także różnego typu materiały edukacyjne, dotyczące bezpieczeństwa dzieci w czasie pandemii. Organizatorzy akcji podkreślają, że rodzice tylko wspólnie z nauczycielami mogą ułatwić dzieciom powrót do edukacji stacjonarnej.

- Najważniejszym celem i zadaniem jest odbudowa relacji uczniów w społeczności i ich poczucia przynależności do grupy. Nie można tego robić z pominięciem kwestii bezpieczeństwa - także tego epidemicznego. Stąd tak ważni są nasi partnerzy, którzy chcą i mogą nam pomóc w zapewnieniu uczniom odpowiednich warunków w szkołach. Wszyscy  pragniemy, żeby dzieci wróciły do szkół już na stałe, a nie na kilka tygodni czy miesięcy - podkreśla Joanna Węglarz, psycholog, pomysłodawczyni kampanii „Szkoła od Nowa”.

LOTOS Oil, jak i cała Grupa LOTOS, od wielu lat angażują się w realizację wartościowych, edukacyjnych programów społecznych. Spółka uruchamia drugą edycję cieszącego się dużą popularnością programu wsparcia kontrahentów RAZEM W PRZYSZŁOŚĆ 2.0. To szeroki pakiet działań adresowanych do dystrybutorów spółki, mający na celu wsparcie ich biznesów w rozwoju po pandemii.

- Byliśmy razem w najtrudniejszym momencie, będziemy i teraz, kiedy świat wraca do normalnego funkcjonowania. Działania kierowane do szkół są niejako naturalnym uzupełnieniem tego programu - podsumowuje Adam Sekściński, prezes zarządu LOTOS Oil.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Face it
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl

Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.

Edukacja

Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.

Edukacja

Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.