Komunikaty PR

Magia Świąt w Starbucks - napoje, które podbiją Twoje serce!

2024-11-05  |  10:10
Biuro prasowe

Choć z drzew nie opadły jeszcze ostatnie kolorowe liście, to na social mediach coraz częściej trafić można na odliczanie do 24 grudnia. Tych, którzy z niecierpliwością wyczekują strojenia choinki na pewno ucieszy informacja o powrocie świątecznych klasyków w Starbucks! W końcu tak, jak Pumpkin Spice Latte jest symbolem jesieni, to Gingerbread Latte stała się nieodzownym towarzyszem świątecznych przygotowań.

Wielki powrót świątecznych ikon

Ostatnie miesiące roku w Starbucks to okres panowania dwóch wyjątkowych kompozycji smakowych – Toffee Nut oraz Gingerbread. Każda z nich ma własne grono miłośników, ale naszym zdaniem nie sposób wybrać jednej, lepiej skosztować obu!

Toffee Nut Latte to idealne połączenie kawy oraz toffi z nutą prażonych orzechów, które niezawodnie przywołują magię świąt. Natomiast Gingerbread Latte stanowi pyszny hołd dla świątecznego piernika - doskonałe espresso z dodatkiem spienionego mleka oraz korzennego syropu Gingerbread, brzmi jak idealne rozwiązanie na nadchodzące chłodne dni.

A dla tych, którzy nie wyobrażają sobie kawy bez kostek lodu nawet zimą, czekają chłodne wersje obu napojów: Iced Toffee Nut Latte, Iced Gingerbread Latte oraz Toffee Nut Frappuccino® blended beverage i Gingerbread Frappuccino® blended beverage.

W świątecznej ofercie pojawią się także dostępne w sieci od kilku miesięcy smakowe Cream Cold Foams – zimne, aksamitne pianki, dodające napojom wyjątkowego charakteru. Wśród świątecznych propozycji z pianką znajdziemy orzechowy Toffee Nut Cream Cold Brew.

Nie tylko dla miłośników kawy

Starbucks to przede wszystkim pasja do kawy, ale fani innych napojów oraz młodsi Goście również znajdą tutaj coś dla siebie. A to za sprawą między innymi Fudge Brownie Hot Chocolate - intensywnie czekoladowego napoju o smaku brownie z bitą śmietaną o smaku czekoladowym i odrobiną posypki. A dla żądnych nowości marka dodatkowo przygotowała obłędną Fudge Brownie Iced Chocolate, czyli jego lodową wersję. Na miłośników herbaty czeka z kolei rozgrzewający napar Winter Spiced Apple Infusion o smaku pieczonego jabłka i cynamonu.

„Przed nami wyjątkowy, choć też wymagający czas. W natłoku obowiązków i zadań łatwo zgubić świąteczny nastrój. Dlatego chcemy, aby nasi Goście mogli doświadczać odrobiny sezonowej magii w każdym łyku naszych świątecznych napojów. mówi Paula Chudzińska, Brand Manager Starbucks w Polsce. - Mamy nadzieję, że w naszych kawiarniach, jak co roku każdy będzie mógł znaleźć to czego potrzebuje i będzie mógł po prostu odpocząć od zgiełku. A przy okazji dzięki szerokiemu wachlarzowi kubków i akcesoriów oraz kawy ziarnistej można również złapać u nas coś na prezent.”

Sezonowe słodkości

W jaki sposób najlepiej delektować się sezonowymi napojami w Starbucks? Oczywiście w towarzystwie sezonowego ciasta! W świątecznej ofercie marki znajdą się słodkie bestsellery jak Ciasto Marchewkowe oraz Ciasto Miodowe. Te dwie propozycje stworzą wyśmienitą kompozycję z Toffee Nut Latte. A co dobrać do Gingerbread Latte? My polecamy nowość czyli Ciasto Piernikowe z ciemnym spodem, cynamonowym kremem, korzennymi przyprawami i delikatną warstwą śliwkowych powideł.

Zasmakuj magii świąt z każdym łykiem ulubionego napoju Starbucks i zrelaksuj się pomimo przedświątecznego zgiełku w jednej z kawiarni marki. Świętuj magiczne chwile z nowym sezonowym menu już od 5 listopada – razem z bliskimi, ulubionym napojem w ręku i idealną zimową atmosferą!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.