Komunikaty PR

Magia Świąt w Starbucks - napoje, które podbiją Twoje serce!

2024-11-05  |  10:10
Biuro prasowe

Choć z drzew nie opadły jeszcze ostatnie kolorowe liście, to na social mediach coraz częściej trafić można na odliczanie do 24 grudnia. Tych, którzy z niecierpliwością wyczekują strojenia choinki na pewno ucieszy informacja o powrocie świątecznych klasyków w Starbucks! W końcu tak, jak Pumpkin Spice Latte jest symbolem jesieni, to Gingerbread Latte stała się nieodzownym towarzyszem świątecznych przygotowań.

Wielki powrót świątecznych ikon

Ostatnie miesiące roku w Starbucks to okres panowania dwóch wyjątkowych kompozycji smakowych – Toffee Nut oraz Gingerbread. Każda z nich ma własne grono miłośników, ale naszym zdaniem nie sposób wybrać jednej, lepiej skosztować obu!

Toffee Nut Latte to idealne połączenie kawy oraz toffi z nutą prażonych orzechów, które niezawodnie przywołują magię świąt. Natomiast Gingerbread Latte stanowi pyszny hołd dla świątecznego piernika - doskonałe espresso z dodatkiem spienionego mleka oraz korzennego syropu Gingerbread, brzmi jak idealne rozwiązanie na nadchodzące chłodne dni.

A dla tych, którzy nie wyobrażają sobie kawy bez kostek lodu nawet zimą, czekają chłodne wersje obu napojów: Iced Toffee Nut Latte, Iced Gingerbread Latte oraz Toffee Nut Frappuccino® blended beverage i Gingerbread Frappuccino® blended beverage.

W świątecznej ofercie pojawią się także dostępne w sieci od kilku miesięcy smakowe Cream Cold Foams – zimne, aksamitne pianki, dodające napojom wyjątkowego charakteru. Wśród świątecznych propozycji z pianką znajdziemy orzechowy Toffee Nut Cream Cold Brew.

Nie tylko dla miłośników kawy

Starbucks to przede wszystkim pasja do kawy, ale fani innych napojów oraz młodsi Goście również znajdą tutaj coś dla siebie. A to za sprawą między innymi Fudge Brownie Hot Chocolate - intensywnie czekoladowego napoju o smaku brownie z bitą śmietaną o smaku czekoladowym i odrobiną posypki. A dla żądnych nowości marka dodatkowo przygotowała obłędną Fudge Brownie Iced Chocolate, czyli jego lodową wersję. Na miłośników herbaty czeka z kolei rozgrzewający napar Winter Spiced Apple Infusion o smaku pieczonego jabłka i cynamonu.

„Przed nami wyjątkowy, choć też wymagający czas. W natłoku obowiązków i zadań łatwo zgubić świąteczny nastrój. Dlatego chcemy, aby nasi Goście mogli doświadczać odrobiny sezonowej magii w każdym łyku naszych świątecznych napojów. mówi Paula Chudzińska, Brand Manager Starbucks w Polsce. - Mamy nadzieję, że w naszych kawiarniach, jak co roku każdy będzie mógł znaleźć to czego potrzebuje i będzie mógł po prostu odpocząć od zgiełku. A przy okazji dzięki szerokiemu wachlarzowi kubków i akcesoriów oraz kawy ziarnistej można również złapać u nas coś na prezent.”

Sezonowe słodkości

W jaki sposób najlepiej delektować się sezonowymi napojami w Starbucks? Oczywiście w towarzystwie sezonowego ciasta! W świątecznej ofercie marki znajdą się słodkie bestsellery jak Ciasto Marchewkowe oraz Ciasto Miodowe. Te dwie propozycje stworzą wyśmienitą kompozycję z Toffee Nut Latte. A co dobrać do Gingerbread Latte? My polecamy nowość czyli Ciasto Piernikowe z ciemnym spodem, cynamonowym kremem, korzennymi przyprawami i delikatną warstwą śliwkowych powideł.

Zasmakuj magii świąt z każdym łykiem ulubionego napoju Starbucks i zrelaksuj się pomimo przedświątecznego zgiełku w jednej z kawiarni marki. Świętuj magiczne chwile z nowym sezonowym menu już od 5 listopada – razem z bliskimi, ulubionym napojem w ręku i idealną zimową atmosferą!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic Biuro prasowe
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy
Zakupy 15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
2024-10-24 | 16:05

15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce

Już od 15 lat Salon Pierre Cardin w Galerii Sfera przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej dostarcza swoim klientom eleganckie, wyrafinowane stylizacje. Teraz nadszedł czas, by świętować ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.