Magnolia Park wręczy pół tysiąca kwiatów przed Dniem Kobiet
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz@prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Czuć już wiosnę we Wrocławiu. Wprawdzie magnolie jeszcze nie kwitną, ale w Magnolia Park są piękne rośliny doniczkowe. Centrum rozda je podczas zbliżającej się akcji, która odbędzie się 6 marca – w sobotę.
Może być blady, błotny, a nawet trójzębny. Nie warto się jednak sugerować nazwami gatunków, bo wcale nie zdradzają, że chodzi o niezwykle popularną roślinę – storczyk. Storczyk jest lubiany za to, że w domowych warunkach kwitnie długo i obficie. A także za to, że jest bardzo prosty w uprawie i pielęgnacji. Wystarczy przestrzegać podstawowych zasad, by po przekwitnięciu storczyk rósł zdrowo i kwitł ponownie. – To bez wątpienia jedna z roślin doniczkowych o najpiękniejszych kwiatach. Często kupujemy storczyki do domu lub jako prezent na różne okazje. Z okazji zbliżającej się wiosny i Dnia Kobiet uczyniliśmy je bohaterami naszej najnowszej akcji – mówi Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park.
Akcja odbędzie się 6 marca. W tym dniu Magnolia Park ma do rozdania aż 500 storczyków. Zasady akcji są bardzo proste. By otrzymać storczyk, trzeba zrobić 6 marca zakupy za minimum 250 zł. Można je rozłożyć maksymalnie na dwa paragony. Punkt wymiany paragonów na storczyki będzie w okolicy salonu Empik i Super-Pharm. Akcja potrwa w godzinach od 10.00 do 20.00 lub do wyczerpania zapasów. Szczegóły znajdują się w regulaminie dostępnym na stronie internetowej www.magnoliapark.pl.
Bezpieczny rodzaj wydarzeń stacjonarnych
To już trzecia w tym roku akcja tego typu organizowana przez Magnolia Park. Wcześniej do wygrania były obramowane plakaty z okazji walentynek i karty podarunkowe. Magnolia Park decyduje się na taki rodzaj wydarzeń stacjonarnych ze względów bezpieczeństwa. – Ich przebieg bez problemu można dostosować do obowiązującego reżimu sanitarnego – podkreśla Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland. – Zapewniamy całkowicie bezpieczne warunki podczas podobnych wydarzeń stacjonarnych oraz codziennych zakupów – dodaje.
Magnolia Park już w ubiegłym roku otrzymała certyfikat SafeGuard, który potwierdza działanie zgodnie z wymaganiami prawnymi i wytycznymi władz sanitarnych. W całym centrum niezmiennie obowiązuje zasada zasłaniania ust i nosa, dezynfekcji i zachowywania dystansu. W Punkcie Informacyjnym można dostać bezpłatne maseczki i rękawiczki. Pojemniki z płynem do dezynfekcji rozmieszczone są w całym centrum. Elementy infrastruktury wspólnej, często dotykane, są regularnie dezynfekowane. Tam, gdzie to możliwe, wejścia i wyjścia zostały rozdzielone w sposób umożliwiający komunikację jednokierunkową.
Liczba klientów zarówno w centrum, jak i sklepach jest na bieżąco monitorowana. Informacje o dopuszczalnej liczbie osób znajdują się przy wejściach do Magnolia Park oraz na witrynach sklepowych.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.