Komunikaty PR

Maj pełen okazji

2020-05-21  |  08:15
Biuro prasowe

Cieszymy się, że mieszkańcy Wrocławia i naszego regionu chętnie powrócili do zakupów w naszym centrum – mówi Katarzyna Warzecha, marketing manager Wrocław Fashion Outlet. – Z okazji nowego otwarcia, jak również w związku ze zbliżającym się Dniem Matki oraz sezonem aktywności na świeżym powietrzu wiele naszych sklepów przygotowało specjalne promocje, które ucieszą każdego, kto nie lubi przepłacać. Na przykład w salonie Wittchen czekają torebki już od 99,90 zł. W salonach Adidas, Puma czy Trussardi można liczyć na rabat do 50% na wybrane produkty, dodatkowe 20% otrzymamy z kolei odwiedzając salon Only, zaś w Skechers drugą parę butów kupimy ze specjalną zniżką 30%. W wielu salonach czekają specjalne promocje typu 2 plus 1 lub 4 w cenie 3. To świetna okazja, aby nie tylko odświeżyć wiosenną garderobę, ale też w dobrych cenach przygotować się do aktywności sportowej, czy wybrać gustowny podarunek z okazji Dnia Matki.

Dobrym miejscem może okazać się salon Time Trend, który działa we Wrocław Fashion Outlet od 4 maja. Czeka tam różnorodna cenowo i asortymentowo zegarków. Nowy salon znajduję się w sąsiedztwie marek Organique i By Insomnia. Każda mama byłaby także pozytywnie zaskoczona z niespodzianek kupionych w Apart, W.Kruk czy z nowej pomadki zInglot. Niezdecydowanym polecamy także kartę podarunkową na zakupy we wszystkich sklepach Wrocław Fashion Outlet. Co ważne, można ją kupić również online, bez konieczności wychodzenia z domu.

Okazyjnie i bezpiecznie

Zakupy we Wroclaw Fashion Outlet odbywają się zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Z myślą o zdrowiu klientów i pracowników wprowadzono ponad 40 rozwiązań, dzięki którym wizyta w jedynym outlecie modowym regionu odbywa się w sposób bezpieczny. Odwiedzając poszczególne sklepy powinniśmy zdezynfekować ręce (płyn dostępny jest także przy wejściach do centrum i w toaletach) i zachować 2-metrowy dystans – także oczekując na wejście do salonu w przypadku przekroczenia limitu osób mogących w nim jednocześnie przebywać. Klientów zachęca się do płatności bezgotówkowych oraz korzystania z aplikacji Wrocław Fashion Club, której użytkownicy mogą liczyć na dodatkowe zniżki od i tak już obniżonych cen outletowych.

Od 18 maja we Wrocław Fashion Outlet korzystamy także z oferty gastronomicznej, także w opcji spożywania posiłków i napojów na miejscu oczywiście z zachowaniem zasad obowiązującego reżimu sanitarnego. Na smakowitą wizytę zapraszają wszystkie restauracje: Od Kuchni, Wasabi Sushi i Pasibus (ten ostatni tymczasowo w czynny w godzinach 11:00 – 22:00), oraz kawiarnie Costa Coffee i So! Coffee oraz lodziarnia Furore! Centrum powróciło także do standardowych godzin pracy. Wrocław Fashion Outlet wszystkich miłośników zakupów bez konieczności przepłacania zaprasza od poniedziałku do piątku w godz. 10:00-21:00, a w soboty i niedziele handlowe w godz. 9:00-21:00. Więcej informacji o obowiązujących promocjach i zasadach bezpieczeństwa można znaleźć na www.wroclawfashionoutlet.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.