„Make & Take” – warsztaty tworzenia ekokosmetyków w poznańskiej Avenidzie
PR Inspiration
Pl. Wolnica 13/14
31-060 Kraków
magdalena.zybala|prinspiration.pl| |magdalena.zybala|prinspiration.pl
790 770 220
prinspiration.pl/
Wieczorna kąpiel z ekologiczną solą, zakończona nałożeniem naturalnego balsamu i kremu do rąk... Brzmi jak wizyta w luksusowym salonie spa? Nic z tych rzeczy! W dniach 12 - 14 marca poznańska Avenida zaprasza na bezpłatne warsztaty tworzenia ekokosmetyków, dzięki którym w domowym zaciszu urządzisz swój własny salon urody.
Sól morska, masło kakaowe, olejki eteryczne… m.in. to z tych składników można samodzielnie stworzyć kosmetyki takie jak kremy i balsamy. Poznańskie Centrum Handlowe od dawna z uwagą przygląda się otaczającym nas pozytywnym trendom, które wpływają korzystnie nie tylko na środowisko, ale także na nasze zdrowie. Dlatego też kolejna edycja warsztatów twórczych odbędzie się pod hasłem ekokosmetyków.
Chcemy wyjść naprzeciw rosnącej świadomości ekologicznej naszych Klientów. Dlatego też pragniemy zaprosić wszystkich chętnych do udziału w naszych eko warsztatach kosmetycznych. Wspólnie stworzymy m.in. kremy do rąk, balsamy, czy sole do kąpieli. Dzięki udziałowi w wydarzeniu możemy sprawić sobie niebanalne kosmetyki, a także dołożyć cegiełkę do ochrony naszej planety- zaprasza Katarzyna Korpak, dyrektor Avenidy Poznań.
Warsztaty odbywają się pod hasłem „Make & Take” - przyjdź, zrób własnoręcznie ekokosmetyk, a potem zabierz go do domu i używaj na co dzień! Razem z Avenidą zadbasz o siebie na wiosnę i zrobisz krok w stronę bycia bardziej eko!
Bezpłatne warsztaty tworzenia ekokosmetyków odbędą się w dniach 12-14 marca w godzinach 11.00 – 19.00 w strefie Avenida Lounge na poziomie +1. Wstęp wolny!
Więcej informacji udziela:
Katarzyna Korpak
Dyrektor Centrum Handlowego Avenida Poznań
ECE Projektmanagement Polska

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm
Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.
Muzyka
Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.