Mały świat Liliputkowa czeka już na dzieci
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
Malutkie domki, uliczki i samochody – urocze miniaturowe miasteczko otworzyło już swoje bramy dla najmłodszych. W bajkowej krainie przypominającej Warszawę w stylu retro maluchy znajdą kreatywne strefy do wyśmienitej zabawy, a rodzice miejsce na chwilę relaksu. W lipcu w Liliputkowie pojawią się też wyjątkowi goście, będzie wata cukrowa i barwny korowód.
Wśród kolorowych kamieniczek znajduje się urocza cukiernia, w której można wypiekać małe babeczki, oraz warsztat stolarski z wieloma drewnianymi narzędziami umożliwiającymi mnóstwo kreatywnych zabaw. Są też miniaturowe stoły kreślarskie i artystyczna pracownia ze wszystkimi potrzebnymi materiałami plastycznymi. W zaczarowanym świecie Liliputkowa dla maluchów przygotowano także wiele kolorowych przestrzeni z elementami 3D pobudzającymi wyobraźnię i dostarczającymi niezapomnianych wrażeń.
Wszystko to w niepowtarzalnym klimacie zabytkowej warszawskiej starówki, na której można spotkać m.in. miniaturowy Zamek Królewski oraz Syrenkę, a także ikony współczesnej stolicy, jak wieżowce w centrum czy Most Świętokrzyski. Na miłośników mobilnego zwiedzania Warszawy czeka również specjalny tor z małymi autkami.
Aby tego lata dzieciakom wyśmienitej zabawy nie zabrakło, Centrum Janki zaplanowało na sobotę, 24 lipca, jeszcze moc dodatkowych atrakcji. W galerii pojawią się specjalni goście wpisujący się w klimat zabytkowego Liliputkowa – kataryniarz, bicyklista, monocyklista oraz szczudlarz. Będzie stoisko z watą cukrową, balonami i fotobudka. Najmłodsi otrzymają też vouchery na lody! Co kilka godzin przez centrum przemaszeruje barwny korowód. Profesjonalni animatorzy zaproszą do wspólnej zabawy całe rodziny, tworząc wokół Liliputkowa magiczną przestrzeń pełną inspiracji do kreatywnego spędzenia czasu. To jeszcze nie koniec niespodzianek! Rodzice, którzy do 24 lipca na swoim profilu na Facebooku umieszczą zdjęcie swojej pociechy zrobione w Liliputkowie i oznaczą hasztagiem #LILIPUTKOWOJANKI, będą mieli szansę na atrakcyjne nagrody.
Miniaturowe Liliputkowo jest czynne od poniedziałku do soboty oraz w niedziele handlowe w godzinach 11:00 – 19:00 i dostępne bezpłatnie dla wszystkich odwiedzających.

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Dorota Szelągowska: W moim rodzinnym domu się nie przelewało. Od mamy i babci się nauczyłam, jak ugotować coś z niczego
Prezenterka zaznacza, że dużo czasu spędza w kuchni i jak przekonuje, zawsze da się przyrządzić coś smacznego, nawet gdy pod ręką nie ma zbyt wielu produktów. Tego nauczyła się w rodzinnym domu. Dorota Szelągowska uwielbia kulinarne eksperymenty, dlatego też chętnie podgląda, jak gotują inni i z ich pomysłów również czerpie inspiracje.
Nauka
MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.
Media
Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.