Mały-wielki bohater – „Krecio” na kanale Boomerang!
Każdy może być superbohaterem, nawet niepozorny Krecio – tytułowa postać nowego serialu Boomeranga. Odkąd mądry, zaradny i z wielkim hartem ducha Krecio uratował Krecie Miasto, razem z magiczną księgą Reggie pomaga jego mieszkańcom. Premiera kreskówki „Krecio” już w poniedziałek 13 grudnia o 15:00 na kanale Boomerang.
„Krecio” początkowo był tylko opowiastką pewnego taty, a stał się animacją dzięki dwóm dziewczynkom, które ukochały sobie wyjątkową historię bohatera. To one słuchały każdego wieczoru baśni wymyślonych przez swojego tatę, Jamesa Reatchlousa. Zamiast tradycyjnych książeczek opowiadał im do snu stworzone przez siebie losy bohaterskiego Krecia. Rodzina postanowiła powołać go do życia w formie kreskówki. Determinacja już dorosłych córek i taty w przekonywaniu studiów filmowych, aby stworzyć animację, sprawiła, że ich pomysł dotarł do najmłodszych widzów dzięki filmowi „Mistrz Krecio i królewskie zaproszenie”, który swoją premierę miał ponad rok temu na antenie Boomeranga. Teraz stacja zaprasza na kolejne przygody Krecia w premierowym serialu.
Bohater, po sukcesie pokojowej wyprawy do samej Królowej angielskiej, dzięki której kreciki i ludzie zawarli przymierze, jest gwiazdą Kreciego Miasta. Ale czy zdoła pomóc każdemu mieszkańcowi z osobna?
Spróbuje wesprzeć przyjaciółkę Dotty w przejściu na roślinną dietę i... zaprzestaniu jedzenia dżdżownic! Niestety, jego apetyt jest nieposkromiony i trudno mu pomóc Dotty. Poszuka sposobu na jego okiełznanie. Kiedy Borówka, pies angielskiej królowej, dostanie się do Kreciego Miasta, Krecio będzie wspierać go w powrocie na powierzchnię. We wszystkich specjalnych zadaniach jego pomocnikiem jest Reggie, czyli Mistyczny Podręcznik Magii. Razem tworzą duet nie do pokonania.
Premiera serialu „Krecio” już w poniedziałek 13 grudnia o 15:00 w Boomerang.
Emisja codziennie o 15:00 w Boomerang.
O Boomerang
Boomerang, będący częścią Warner Media, to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który przez 24 godziny na dobę dostarcza swoim odbiorcom najlepsze klasyczne i współczesne animacje. Boomerang skierowany jest do chłopców i dziewczynek w wieku 4-7 lat i oferuje ekscytującą mieszankę lekkich i zabawnych kreskówek dla całej rodziny: „Scooby-Doo i… zgadnij kto?”, „Tom i Jerry”, „Jaś Fasola”, „Nowe Zwariowane Melodie”, „Taffy” i wiele innych. Boomerang jest dostępny w 140 milionach domów w 165 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Azji.
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS
| Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować
Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.
Moda
Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.