Komunikaty PR

Mały-wielki bohater – „Krecio” na kanale Boomerang!

2021-12-13  |  11:00
Biuro prasowe

Każdy może być superbohaterem, nawet niepozorny Krecio – tytułowa postać nowego serialu Boomeranga. Odkąd mądry, zaradny i z wielkim hartem ducha Krecio uratował Krecie Miasto, razem z magiczną księgą Reggie pomaga jego mieszkańcom. Premiera kreskówki „Krecio” już w poniedziałek 13 grudnia o 15:00 na kanale Boomerang. 

„Krecio” początkowo był tylko opowiastką pewnego taty, a stał się animacją dzięki dwóm dziewczynkom, które ukochały sobie wyjątkową historię bohatera. To one słuchały każdego wieczoru baśni wymyślonych przez swojego tatę, Jamesa Reatchlousa. Zamiast tradycyjnych książeczek opowiadał im do snu stworzone przez siebie losy bohaterskiego Krecia. Rodzina postanowiła powołać go do życia w formie kreskówki. Determinacja już dorosłych córek i taty w przekonywaniu studiów filmowych, aby stworzyć animację, sprawiła, że ich pomysł dotarł do najmłodszych widzów dzięki filmowi „Mistrz Krecio i królewskie zaproszenie”, który swoją premierę miał ponad rok temu na antenie Boomeranga. Teraz stacja zaprasza na kolejne przygody Krecia w premierowym serialu.

Bohater, po sukcesie pokojowej wyprawy do samej Królowej angielskiej, dzięki której kreciki i ludzie zawarli przymierze, jest gwiazdą Kreciego Miasta. Ale czy zdoła pomóc każdemu mieszkańcowi z osobna?

Spróbuje wesprzeć przyjaciółkę Dotty w przejściu na roślinną dietę i... zaprzestaniu jedzenia dżdżownic! Niestety, jego apetyt jest nieposkromiony i trudno mu pomóc Dotty. Poszuka sposobu na jego okiełznanie. Kiedy Borówka, pies angielskiej królowej, dostanie się do Kreciego Miasta, Krecio będzie wspierać go w powrocie na powierzchnię. We wszystkich specjalnych zadaniach jego pomocnikiem jest Reggie, czyli Mistyczny Podręcznik Magii. Razem tworzą duet nie do pokonania.

Premiera serialu „Krecio” już w poniedziałek 13 grudnia o 15:00 w Boomerang.

Emisja codziennie o 15:00 w Boomerang.

 

 

 

 

 

 

O Boomerang

Boomerang, będący częścią Warner Media, to kanał telewizji kablowej i satelitarnej, który przez 24 godziny na dobę dostarcza swoim odbiorcom najlepsze klasyczne i współczesne animacje. Boomerang skierowany jest do chłopców i dziewczynek w wieku 4-7 lat i oferuje ekscytującą mieszankę lekkich i zabawnych kreskówek dla całej rodziny: „Scooby-Doo i… zgadnij kto?”, „Tom i Jerry”, „Jaś Fasola”, „Nowe Zwariowane Melodie”, „Taffy” i wiele innych. Boomerang jest dostępny w 140 milionach domów w 165 krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Azji. 

Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa

Barbara Izowska

Senior PR & Marketing Manager CEE

Benelux and GAS 

 

Katarzyna Tumielewicz

Marketing & PR Manager

katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com

tel. +48 22 43 86 104

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl 

+48 690 995 770

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum Biuro prasowe
2025-06-12 | 06:00

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Gliwice dołączyły do ogólnopolskiej sieci Amazon STEM Kindlotek – przestrzeni edukacyjnych wspierających rozwój dzieci i młodzieży w obszarach nauk ścisłych
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.

Moda

Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie

Aktorka wyznaje zasadę: zanim coś wyrzucisz na śmietnik, upewnij się, czy nie da się tego jeszcze w jakiś sposób wykorzystać. Jak przekonuje, ona sama nadal używa pościeli po babci czy ręczników po mamie. Anna Powierza nie zapełnia też po brzegi swojej szafy i nie musi koniecznie mieć tego, co właśnie jest modne. Preferuje ubrania ponadczasowe, które śmiało można założyć kilka razy i zawsze wygląda się w nich dobrze.