Komunikaty PR

Maraton z serią filmów „Oszukać przeznaczenie” w Warner TV

2022-03-14  |  10:00
Biuro prasowe

Warszawa, Polska, 14.03.2022. Warner TV zaprasza na maraton z popularnymi thrillerami. Cykl „Oszukać przeznaczenie” szybko podbił serca widzów na całym świecie wciągającymi zwrotami akcji i nietypową kulminacją fabuły. Stacja wyemituje wszystkie części serii w przedostatnim tygodniu marca. Start już w poniedziałek 21.03 o 22:55.

 

Już pierwsza produkcja z serii „Oszukać przeznaczenie” wyróżnia się wyjątkowym założeniem fabularnym. Główne postaci doświadczają wizji wypadku, a następnie próbują przechytrzyć los i nie dopuścić do ziszczenia się tych zdarzeń. Widzowie razem z bohaterami mogą próbować rozwikłać osobliwą zagadkę: w jaki sposób powstrzymać nadejście tego, co nieuchronne? Czy można oszukać tytułowe przeznaczenie, ocalić siebie i innych? Czy można znaleźć sposób na realizację swojego planu?

Twórcy serii wykreowali klimat filmów nie tylko konstruując misterną, nietypową zagadkę dla bohaterów i widzów. Do sukcesu przyczyniło się również umiejętne korzystanie z nawiązań do kultowych filmów i postaci z historii kina. Bohaterowie noszą imiona takie jak Hitchcock, Murnau, Browning czy Dreyer – wszystko to nazwiska słynnych reżyserów, którzy byli mistrzami kina zapewniającego widzom dreszczyk grozy podczas seansu.

Zanim rozpoczęła się realizacja pełnometrażowej produkcji, początkowo fabuła pierwszego z filmów miała być nakręcona jako jeden z odcinków serialu „Z archiwum X”. Ostatecznie Mulder i Scully nie rozpoczęli śledztwa w sprawie tajemniczych i proroczych wizji.

Wielbiciele filmowej serii mogą wyczekiwać kontynuacji: szósta część jest w trakcie produkcji.

 

Plan emisji w Warner TV:

21.03, godz. 22:55 – „Oszukać przeznaczenie”

22.03, godz. 00:50 – „Oszukać przeznaczenie 2”

22.03, godz. 23:05 – „Oszukać przeznaczenie 3”

23.03, godz. 00:50 – „Oszukać przeznaczenie 4”

23.03, godz. 22:55 – „Oszukać przeznaczenie 5”

24.03, godz. 00:45 – „Oszukać przeznaczenie”

24.03, godz. 22:45 – „Oszukać przeznaczenie 2”

25.03, godz. 00:30 – „Oszukać przeznaczenie 3”

25.03, godz. 23:00 – „Oszukać przeznaczenie 4”

26.03, godz. 00:30 – „Oszukać przeznaczenie 5”

27.03, godz. 00:10 – „Oszukać przeznaczenie”

27.03, godz. 02:00 – „Oszukać przeznaczenie 2”

27.03, godz. 21:00 – „Oszukać przeznaczenie 3”

27.03, godz. 22:50 – „Oszukać przeznaczenie 4”

28.03, godz. 00:20 – „Oszukać przeznaczenie 5”

 

O Warner TV

Warner TV to kanał emitujący kinowe blockbustery oraz nagradzane i uznane na całym świecie seriale. Czerpie z bogatej tradycji marki Warner Bros. Warner TV to przestrzeń dla dobrych historii. To tu spotykają się fani nowoczesnych produkcji i kinowych klasyków. W każdym miesiącu widzowie mogą liczyć na angażujące cykle tematyczne i wciągające maratony kinowych hitów. W stałej ramówce emitowane są klasyki jak m. in. „Dirty Dancing”, „Zabójcza broń”, „Matrix” czy „Siedem lat w Tybecie” oraz produkcje serialowe, wśród których znajdują się: „4 Blocks”, „Dr Quinn”, „Strażnik Teksasu” czy „Tropiciele”. Kanał jest nadawany w jakości HD. Marka Warner TV należy do WarnerMedia, które jest częścią AT&T Inc. (NYSE:T). Więcej informacji na stronie warnertv.pl. 

 

Biuro prasowe

Plac Trzech Krzyży 10/14

00-499 Warszawa

 

Wszelkie pytania prosimy kierować na adres:

PolandPR@warnermedia.com   

 

Kateryna Dmytriieva

Marketing & PR

kateryna.dmytriieva@warnermedia.com 

+48 512 027 201

 

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl

+48 690 995 770

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion Biuro prasowe
2025-07-21 | 09:00

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Tegoroczne hasło kampanii prowadzonej przez Grupę Żywiec „Nakręć mile, nie promile” ma zachęcić użytkowników jednośladów do odpowiedzialności za
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Podróże

Damian Janikowski: Po ostatniej walce muszę porządnie odpocząć i wyleczyć kontuzje. Zazwyczaj na wakacje wybieram Egipt albo Turcję

Sportowiec przyznaje, że jego ulubionymi kierunkami na wakacje są Egipt i Turcja. Lubi odpoczywać w egzotycznych kurortach i cieszy się, kiedy cała rodzina ma wreszcie czas dla siebie. Damian Janikowski zaznacza, że teraz przede wszystkim chce wyleczyć kontuzje i naładować akumulatory, a kolejne walki na ringu stoczy dopiero pod koniec tego roku lub na początku przyszłego.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.