Komunikaty PR

Marcin Janusz nowym ambasadorem marki ASICS

2023-08-30  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.08 MB )

Jeden z najlepszych polskich siatkarzy, Marcin Janusz dołączył do grona ambasadorów ASICS. Dwukrotny zwycięzca Ligi Mistrzów będzie zaangażowany w działania zorientowane na promocję linii siatkarskiej, która obok biegania i tenisa ziemnego, jest kluczową kategorią produktową japońskiej marki.

Produkty ASICS testowałem od dłuższego czasu. Teraz pojawiła się okazja, aby zacieśnić naszą współpracę. Poza zaawansowanym technologicznie obuwiem, które podczas gry zapewnia mi szybkość oraz elastyczność, przekonała mnie filozofia założycielska marki, czyli „w zdrowym ciele, zdrowy duch”. Sport to nie tylko wyniki czy osiągnięcia, ale również harmonia pomiędzy ciałem i umysłem. Szczególnie wśród zawodowych sportowców, odpowiednie wsparcie mentalne jest równie ważne, jak rozwój fizyczny – powiedział Marcin Janusz.

ASICS posiada szeroką ofertę obuwia przeznaczonego do siatkówki. Wszystkie modele powstają w Instytucie Nauki i Sportu w japońskim Kobe i różnią się swoim przeznaczeniem w zależności od stylu gry zawodników. Marcin Janusz w pierwszej kolejności stawia na ASICS NETBURNER BALLISTIC FF3 oraz GEL-BLADE 8 – lekkie, szybkie i energiczne buty przeznaczone do gry full court, czyli na całym boisku. Współpraca z nowym ambasadorem obejmuje testy produktów na kanałach własnych, występowanie w obuwiu marki we wszystkich rozgrywkach oraz zaangażowanie w akcje promocyjne i dedykowane eventy konsumenckie.

Współpraca z Marcinem wzmacnia wizerunek naszej marki, jako mocno zaangażowanej w kategorię siatkarską. W naszych produktach stawiamy na innowacje oraz najwyższy komfort. Cieszymy się, że tak doświadczony, ale zarazem wciąż młody siatkarz, jak Marcin, docenił jakość, która kryje się za ASICS. Nasza współpraca ma charakter wielopłaszczyznowy, dlatego liczymy, że wspólnie będziemy rozwijać się, a także realizować wiele siatkarskich aktywacji dla wszystkich, którzy jeszcze nie spróbowali swoich sił w tym sporcie. Nasz nowy ambasador słynie z niesamowitej boiskowej inteligencji, wyczucia oraz doskonałej współpracy z kolegami. Słynie także z siły mentalnej, co z kolei wpisuje się w naszą globalną strategię, obejmującą wsparcie sportowców w obszarze zdrowia psychicznego. Jestem przekonany, że wspólnie będziemy jeszcze silniejsi – dodał Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.

Obuwie ASICS w zależności od stylu gry dzieli się na trzy wiodące segmenty - "Wyżej", "Mocniej", "Szybciej". Pierwszy z nich obejmuje modele przeznaczone w głównej mierze dla atakujących i środkowych, którzy najczęściej skaczą przy siatce. Druga kategoria koncentruje się na zawodnikach, którzy są „bliżej podłoża” i potrzebują jak najlepszej stabilizacji, a trzecia znajdzie zastosowanie wśród przyjmujących i libero. Wybór zależy jednak od indywidualnych preferencji.

Marcin Janusz jest obecnie jednym z najbardziej utytułowanych polskich siatkarzy. Urodzony w Nowym Sączu zawodnik ma na swoim koncie wiele tytułów zarówno na arenie krajowej, jak i zagranicznej. Wystarczy wspomnieć, że w swoim dorobku posiada aż pięć medali mistrzostw Polski, w tym dwa złote, trzy triumfy w Pucharze Polski oraz dwukrotnie sięgnął po zwycięstwo w prestiżowej Lidze Mistrzów. Na co dzień występuje na pozycji rozgrywającego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Krakowianie pobiegną po protezę dla Kasi i rehabilitację dla Filipa Biuro prasowe
2024-08-01 | 14:00

Krakowianie pobiegną po protezę dla Kasi i rehabilitację dla Filipa

W stolicy Małopolski po raz 13. odbędzie się największa charytatywna sztafeta biznesowa – Poland Business Run. W biegu weźmie udział ponad 40 000 osób na całym świecie, z
Sport STORM i OKAM zapraszają na testy jednośladów
2024-07-30 | 15:30

STORM i OKAM zapraszają na testy jednośladów

2 i 3 sierpnia br. na placu parkingowym przy dawnej bramie FSO pod adresem ul. Jagiellońska 88 w Warszawie odbędą się „Dni Testów rowerów STORM". W ramach
Sport Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024. Rewia mody i olimpijskich gadżetów na TikToku
2024-07-30 | 10:00

Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024. Rewia mody i olimpijskich gadżetów na TikToku

Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024 wystartowały w piątek 26 lipca. Sportowcy żyją jednak imprezą już od dawna, a wraz z nimi fani śledzący ich aktywność w mediach społecznościowych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.