Komunikaty PR

Marka Amki Snacks zachęca do aktywności w okresie ferii zimowych

2022-01-19  |  09:47
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl

Firma Unitop, producent linii zdrowszych słodkich przekąsek Amki Snacks, rozpoczyna kampanię „Aktywne ferie z Amki Snacks”. Pierwszym etapem działań jest konkurs dla użytkowników portalu Facebook. Wśród nagród znajdują się vouchery na zakupy w sklepie Decathlon o wartości 500 zł oraz 10 toreb wypełnionych sezamkami Amki TO GO!

To już kolejny raz, gdy Amki Snacks – marka z łódzkim rodowodem, która towarzyszy Polakom podczas ich aktywności przez cały rok – zachęca do regularnego uprawiania sportu oraz wprowadzenia do codziennej diety zdrowszych przekąsek. Jak prowadzić taką akcję skutecznie? Oczywiście w social mediach. Angażując społeczność do zabawy. Udział w konkursie jest niezwykle prosty – w jaki sposób dać sobie szansę na wygranie atrakcyjnych nagród?

  1. Dokonaj zakupu produktów Amki Snacks (możesz zamówić wygodnie online na www.unitop.com.pl)
  2. Wykonaj zdjęcie, które pokaże w jaki sposób Amki Snacks towarzyszą Ci podczas zimowych aktywności w trakcie ferii zimowych.
  3. Dodaj zdjęcie w komentarzu pod postem konkursowym.

To już druga edycja konkursu, w którym Polacy pokazują, jak świetnie spędzają czas, wzmacniając się zdrowszą słodką przekąską podczas ruchu na świeżym, choć mroźnym, powietrzu. Pierwsza edycja konkursu obejmowała aktywności związane z okresem wakacyjnym.

- Regularnie zachęcamy miłośników słodkości i użytkowników mediów społecznościowych do udziału w konkursach. Każdy z nich cieszy się dużym zainteresowaniem, a uczestnicy wykazują się ogromnym zaangażowaniem i zachwycającą kreatywnością. Amki Snacks stały się dla wielu osób nieodłącznym towarzyszem podczas aktywności fizycznej, niezależnie od pory roku. Dlatego zachęcamy, aby również podczas uprawiania sportów zimowych, włączyć się w konkurs „Aktywne ferie z Amki Snacks”. Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody – vouchery do wykorzystania w sklepie naszego partnera – Decathlon Polska oraz torby wypełnione produktami Unitop – komentuje Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o.o.

Konkurs rozpoczął się 3 stycznia, a zakończy 17 lutego. Zapraszamy do udziału!

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy odwiedzić profil „Amki Snacks - Zdrowsze Słodkie Przekąski” na portalu Facebook.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.