Marka Amki Snacks zachęca do aktywności w okresie ferii zimowych
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Firma Unitop, producent linii zdrowszych słodkich przekąsek Amki Snacks, rozpoczyna kampanię „Aktywne ferie z Amki Snacks”. Pierwszym etapem działań jest konkurs dla użytkowników portalu Facebook. Wśród nagród znajdują się vouchery na zakupy w sklepie Decathlon o wartości 500 zł oraz 10 toreb wypełnionych sezamkami Amki TO GO!
To już kolejny raz, gdy Amki Snacks – marka z łódzkim rodowodem, która towarzyszy Polakom podczas ich aktywności przez cały rok – zachęca do regularnego uprawiania sportu oraz wprowadzenia do codziennej diety zdrowszych przekąsek. Jak prowadzić taką akcję skutecznie? Oczywiście w social mediach. Angażując społeczność do zabawy. Udział w konkursie jest niezwykle prosty – w jaki sposób dać sobie szansę na wygranie atrakcyjnych nagród?
- Dokonaj zakupu produktów Amki Snacks (możesz zamówić wygodnie online na www.unitop.com.pl)
- Wykonaj zdjęcie, które pokaże w jaki sposób Amki Snacks towarzyszą Ci podczas zimowych aktywności w trakcie ferii zimowych.
- Dodaj zdjęcie w komentarzu pod postem konkursowym.
To już druga edycja konkursu, w którym Polacy pokazują, jak świetnie spędzają czas, wzmacniając się zdrowszą słodką przekąską podczas ruchu na świeżym, choć mroźnym, powietrzu. Pierwsza edycja konkursu obejmowała aktywności związane z okresem wakacyjnym.
- Regularnie zachęcamy miłośników słodkości i użytkowników mediów społecznościowych do udziału w konkursach. Każdy z nich cieszy się dużym zainteresowaniem, a uczestnicy wykazują się ogromnym zaangażowaniem i zachwycającą kreatywnością. Amki Snacks stały się dla wielu osób nieodłącznym towarzyszem podczas aktywności fizycznej, niezależnie od pory roku. Dlatego zachęcamy, aby również podczas uprawiania sportów zimowych, włączyć się w konkurs „Aktywne ferie z Amki Snacks”. Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody – vouchery do wykorzystania w sklepie naszego partnera – Decathlon Polska oraz torby wypełnione produktami Unitop – komentuje Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o.o.
Konkurs rozpoczął się 3 stycznia, a zakończy 17 lutego. Zapraszamy do udziału!
Aby wziąć udział w konkursie wystarczy odwiedzić profil „Amki Snacks - Zdrowsze Słodkie Przekąski” na portalu Facebook.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.