Marka ekologicznych miodów Roi Się rozwija swoją ofertę
Od początku swojej działalności marka miodów Roi Się stawia zarówno na działalność w duchu „zero waste”, jak i w pełni naturalne produkty, pozyskiwane od pszczelich rodzin prosto z Puszczy Iłżeckiej w Świętokrzyskiem. W ostatnim czasie jej oferta została poszerzona o kolejne pozycje asortymentowe – pszczele pyłki oraz świeczki z wosku pszczelego.
„Stale monitorujemy rynek i odpowiadamy na zmieniające się zapotrzebowanie ze strony naszych odbiorców. Obecnie dostrzegamy wzmożone zainteresowanie naturalnymi odżywkami, które wzmacniają, regenerują oraz budują odporność organizmu. Pyłki pszczele doskonale wpisują się w ten trend” – mówi Jacek Antoniewicz z marki Roi Się.
Producenci zadbali o ekologiczny wymiar całego procesu produkcji. Znajdujące się na słoikach etykiety powstały z papieru, który składa się z surowców wtórnych, z certyfikatem FSC. Do ich klejenia wykorzystano naturalne substancje – a dokładniej wosk z uli. „Warto w tym miejscu dodać, iż do wysyłki używamy kartonów z recyklingu, stemplowanych sokami z roślin i wypełnionych naturalnymi wiórami drewnianymi. Całość zaś zamykamy w specjalnie zaprojektowanych szklanych słoikach, które mogą posłużyć jako idealne pojemniki na przechowywanie cukru czy przypraw” – podkreśla Jacek Antoniewicz.
Oprócz pszczelich pyłków asortyment powiększył się również o świeczki z wosku pszczelego. „Świece wykonywane są w całości ręcznie w naszej pracowni – każda z nich jest inna i niepowtarzalna. Wykonujemy je zgodnie z tradycyjnym przepisem, wykorzystując naturalne bawełniane knoty” – mówi Jacek Antoniewicz. Co ważne, dostępne w ofercie świeczki (wersja w jasnym i ciemnym szkle) oraz klasyczne tealighty posiadają właściwości lecznicze, łagodząc takie dolegliwości dróg oddechowych, jak kaszel, katar czy astma. Z uwagi na swoje naturalne „pszczele” właściwości usuwają też nieprzyjemne zapachy (jak na przykład dymu tytoniowego czy spalin), a także oczyszczają i jonizują powietrze, pachnąc przy tym naturalnym miodowo-woskowym aromatem.
Pełna oferta marki Roi Się dostępna jest pod adresem www.roisie.pl.

W Dzień Dziecka wyruszcie razem do krainy Calineczki

ŚWIAT, W KTÓRYM WSZYSTKO JEST MOŻLIWE PIASKOWY WILK W TEATRZE PINOKIO W ŁODZI

SIŁA OSOBOWOŚCI! ZNAMY OBSADĘ ŁÓDZKIEJ ODSŁONY „MAMMA MIA!”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Piotr Zelt: Pęknięcie w Polsce jest bardzo głębokie. Myślę, że strona zwycięska w tych wyborach zadba o to, żeby te podziały były coraz głębsze
Aktor nie ukrywa swojego rozgoryczenia wynikiem wyborów prezydenckich. Jego zdaniem podziały w naszym kraju są tak głębokie, że Karol Nawrocki nigdy nie będzie prezydentem wszystkich Polaków. Piotr Zelt uważa, że minimalne zwycięstwo kandydata popieranego przez PiS może mieć dalsze niekorzystne konsekwencje. Zastanawia się więc, jaka przyszłość nas czeka, a jego rokowania raczej nie są nasycone optymizmem.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.