Komunikaty PR

Marka kosmetyczna YOLYN rusza z nową serią kosmetyków

2023-01-19  |  13:30
Biuro prasowe

Polska marka YOLYN wypuściła na rynek nową serię kosmetyków, produkowanych na bazie naturalnych składników z bezpiecznymi, wegańskimi formułami, w trzech obłędnych zapachach - malinowym, borówkowym, brzoskwiniowym. Ich wielokierunkowe działanie nawilża, odżywia i rozświetla każdy typ skóry, a skład wzbogacony w greenbiotic ferment wzmacnia jej mikrobiom.

Nowa seria YOLYN powstała w oparciu o najgorętsze trendy, takie jak #skinimalizm, #wellbeing oraz #zerowaste. Przy zastosowaniu minimalnej liczby produktów, gwarantuje maksymalne efekty pielęgnacji, poprawiając samopoczucie i jednocześnie dbając o środowisko. Ponadto, skład jest w 96% naturalny, zamknięty w ekologicznych
opakowaniach, które możemy kreatywnie wykorzystać, dając im drugie życie. Seria została wzbogacona o składnik aktywny greenbiotic ferment, który pomaga w utrzymaniu równowagi mikroflory skóry i poprawia jej stan.

Trzy fantastyczne linie zapachowe – bardzo malinowa Very Raspberry, bardzo brzoskwiniowa Peach Vibes i bardzo borówkowa Berry Berry Lady, zapewniają doskonałą rutynę pielęgnacyjną o właściwościach nawilżających, odżywczych i rozświetlających. W każdej znajdziemy piankę myjącą, peeling-maskę, lekki krem, shot do twarzy, a także jeden dedykowany dla określonych potrzeb skóry produkt WOW – mgiełkę, mleczko lub rozświetlacz.

Marka w swoim DNA łączy radość i energię z wrażliwością. Trendy i kreatywność to jej pomysł na siebie. Pokochały ją setki influencerek, które na Instagramie publikują pozytywne recenzje kosmetyków. Zaskakuje nowoczesnymi formułami i nowatorskim podejściem. Zaczepia opakowaniem i komunikacją. Niezwykle ważne jest dla niej dobro planety. Została stworzona by w codziennym pędzie, móc uśmiechnąć się i pomyśleć o sobie zgodnie z mottem #LoveYourselfFirst.

Kosmetyki są dostępne w sprzedaży online, m.in. w drogeriach eZebra, Cocolita i Ekobieca oraz stacjonarnie w sieci Kaufland. Właścicielem YOLYN jest Tenex, producent i dystrybutor kosmetyków, obecny na rynku od ponad 30 lat.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Na randkę, spotkanie biznesowe i dzień dla siebie - perfumy Gisada na wyjątkowe Biuro prasowe
2024-08-06 | 16:00

Na randkę, spotkanie biznesowe i dzień dla siebie - perfumy Gisada na wyjątkowe

Perfumy mają niezwykłą moc - są nie tylko sposobem na wyrażenie siebie czy nośnikiem emocji i wspomnień, ale mogą również wpływać na nasze samopoczucie i pewność siebie
Uroda Daj skórze pić! Extremalnie owocowa pielęgnacja z arbuzem w roli głównej
2024-08-01 | 15:00

Daj skórze pić! Extremalnie owocowa pielęgnacja z arbuzem w roli głównej

Na 3 sierpnia przypada Dzień Arbuza – święto to obchodzone jest w różnych częściach świata, by uczcić ten znany owoc, który bardzo chętnie spożywamy podczas
Uroda Kosmetyki fundacji Feminoteka dostępne w Bolt Market
2024-08-01 | 12:15

Kosmetyki fundacji Feminoteka dostępne w Bolt Market

Już teraz kosmetyki naturalne “Samo Dobro”, marki należącej do fundacji Feminoteka, są dostępne dla klientek i klientów Bolt Market Pojawienie się marki wśród

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Beata Pawlikowska: Wiele razy planowałam życie w różnych miejscach z dala od Polski. Kupiłam nawet kawałek dżungli w Amazonii

Podróżniczka zaznacza, że choć do tej pory przemierzyła świat wzdłuż i wszerz, odwiedzając wiele nietuzinkowych zakątków, to najbardziej ze wszystkich ukochała sobie dżunglę amazońską. Ma do tego miejsca ogromny sentyment, lubi tam wracać i ładować życiowe akumulatory. Jak zaznacza, przebywanie wśród Indian, którzy są niezwykle dobrzy, prawdomówni i uczciwi, przywraca jej wiarę w ludzi i w lepszy świat. Beata Pawlikowska cieszy się również z tego, że kiedyś udało jej się kupić kawałek dżungli i ten wyjątkowy nabytek ma dla niej szczególne znaczenie.

Handel

Branża kosmetyczna z coraz większym wpływem na krajową gospodarkę. Polska jest piątym największym eksporterem kosmetyków w UE

Z najnowszego raportu „Kosmetyczna Polska”, który opublikowano po siedmiu latach od poprzedniego raportu o stanie sektora, wynika, że krajowa branża kosmetyczna jest w dobrej kondycji, z roku na rok się rozwija, a jej znaczenie zarówno dla polskiej gospodarki, jak i eksportu rośnie. Zmieniają się odbiorcy polskich kosmetyków, co związane jest z brexitem i sankcjami nałożonymi na Rosję. Prognozy zakładają dalszy wzrost wartości sektora, jednak stoi przed nim wiele wyzwań, z których najważniejsze dotyczą implementacji przepisów Europejskiego Zielonego Ładu.

Ochrona środowiska

Ocieplenie się klimatu oznacza poważne zmiany leśnego ekosystemu. Sosny, świerki czy modrzewie będą stopniowo zastępowane innymi gatunkami

Sosna zwyczajna, świerk pospolity, modrzew europejski i brzoza brodawkowata zajmują dziś 75 proc. powierzchni lasów w Polsce. Te cztery gatunki są najbardziej wrażliwe na wzrost temperatury i jego pośrednie skutki. Wielomiesięczne okresy suszy i gwałtowne huragany osłabiają drzewostany, które następnie padają ofiarą patogenów pojawiających się w naszym klimacie. – Nie grozi nam wylesienie, tylko wyparcie jednych gatunków przez inne. W konsekwencji czeka nas rewolucyjna zmiana ekosystemów – ocenia przyrodnik, dr hab. Krzysztof Świerkosz, prof. Uniwersytetu Wrocławskiego.