Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus
Już wkrótce w CH Focus otworzy się sklep popularnej marki kosmetycznej Rituals Cosmetics, oferującej produkty o relaksacyjnym działaniu i zapewniających dobre samopoczucie. Rituals Cosmetics przyjmie pierwszych klientów już w środę, 14 sierpnia br. Sklep o powierzchni blisko 166 mkw., znajduje się na parterze galerii, w sąsiedztwie salonu optycznego Lynx Optique. To trzeci punkt na mapie Bydgoszczy, w którym będzie można zakupić kosmetyki Rituals Cosmetics.
To pierwsza marka na świecie łącząca kosmetyki do ciała i domu. Oferując szeroką linię produktów do pielęgnacji ciała i twarzy, zapachów do wnętrz, jak również produktów do domu, marka stara się zmieniać nawet codzienne, rutynowe czynności w wyjątkowe momenty.
Teraz także klienci CH Focus będą mogli skorzystać z szerokiej oferty produktów tej marki. W ofercie sklepu znajdą się przystępne cenowo produkty do pielęgnacji ciała i twarzy, kąpieli, makijażu, perfumy, dyfuzory i świece zapachowe oraz luksusowe zestawy podarunkowe. To, co je wyróżnia, to najwyższej jakości skład i unikalne kompozycje zapachowe autorstwa mistrzów sztuki perfumiarstwa znanych na całym świecie.
Z okazji otwarcia sklepu w bydgoskim Focusie, marka przygotowała prezenty dla pierwszych klientów, a także promocje na wybrane produkty.
– Rituals Cosmetics to kultowa marka, którą, za sprawą otwieranych stacjonarnych salonów w różnych miastach, polubiły również Polki. Dlatego wierzymy, że jej obecność w Focusie ucieszy bydgoszczanki, które będą mogły odwiedzić salon i zapoznać się z pełnym asortymentem. Piękny wystrój lokalu zachęca elegancją i stonowaną kolorystyką, skłaniając gości do zapoznania się z bogatą ofertą kosmetyków do pielęgnacji oraz produktów do domu. To kolejne, ważne otwarcie w ostatnich miesiącach w Focusie, co świadczy o mocnej pozycji naszego obiektu w regionie. Zależy nam na tym, aby nasze portfolio było zróżnicowane i atrakcyjne, a przez to odpowiadało na potrzeby każdego klienta – Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Rituals Cosmetics to innowacyjna holenderska marka, która jako pierwsza w swojej ofercie połączyła kosmetyki do ciała wraz z zapachowymi produktami do domu. Marce przyświeca idea zmieniania codziennych czynności w wyjątkowe momenty i odnajdywanie szczęścia w drobnych rzeczach. Kolekcje Rituals zostały stworzone przez najlepszych mistrzów perfumiarstwa i inspirowane są kulturą dalekiego wchodu. Wśród nich znajdują między innymi: kolekcja Sakura, podkreślająca, że warto celebrować każdy dzień, Ayurveda, nawiązująca do równowagi między ciałem a duszą, Karma zachęcająca do dzielenia się szczęściem, czy też Hammam, zainspirowana tureckimi zabiegami oczyszczającymi.
Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.