Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus
Już wkrótce w CH Focus otworzy się sklep popularnej marki kosmetycznej Rituals Cosmetics, oferującej produkty o relaksacyjnym działaniu i zapewniających dobre samopoczucie. Rituals Cosmetics przyjmie pierwszych klientów już w środę, 14 sierpnia br. Sklep o powierzchni blisko 166 mkw., znajduje się na parterze galerii, w sąsiedztwie salonu optycznego Lynx Optique. To trzeci punkt na mapie Bydgoszczy, w którym będzie można zakupić kosmetyki Rituals Cosmetics.
To pierwsza marka na świecie łącząca kosmetyki do ciała i domu. Oferując szeroką linię produktów do pielęgnacji ciała i twarzy, zapachów do wnętrz, jak również produktów do domu, marka stara się zmieniać nawet codzienne, rutynowe czynności w wyjątkowe momenty.
Teraz także klienci CH Focus będą mogli skorzystać z szerokiej oferty produktów tej marki. W ofercie sklepu znajdą się przystępne cenowo produkty do pielęgnacji ciała i twarzy, kąpieli, makijażu, perfumy, dyfuzory i świece zapachowe oraz luksusowe zestawy podarunkowe. To, co je wyróżnia, to najwyższej jakości skład i unikalne kompozycje zapachowe autorstwa mistrzów sztuki perfumiarstwa znanych na całym świecie.
Z okazji otwarcia sklepu w bydgoskim Focusie, marka przygotowała prezenty dla pierwszych klientów, a także promocje na wybrane produkty.
– Rituals Cosmetics to kultowa marka, którą, za sprawą otwieranych stacjonarnych salonów w różnych miastach, polubiły również Polki. Dlatego wierzymy, że jej obecność w Focusie ucieszy bydgoszczanki, które będą mogły odwiedzić salon i zapoznać się z pełnym asortymentem. Piękny wystrój lokalu zachęca elegancją i stonowaną kolorystyką, skłaniając gości do zapoznania się z bogatą ofertą kosmetyków do pielęgnacji oraz produktów do domu. To kolejne, ważne otwarcie w ostatnich miesiącach w Focusie, co świadczy o mocnej pozycji naszego obiektu w regionie. Zależy nam na tym, aby nasze portfolio było zróżnicowane i atrakcyjne, a przez to odpowiadało na potrzeby każdego klienta – Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Rituals Cosmetics to innowacyjna holenderska marka, która jako pierwsza w swojej ofercie połączyła kosmetyki do ciała wraz z zapachowymi produktami do domu. Marce przyświeca idea zmieniania codziennych czynności w wyjątkowe momenty i odnajdywanie szczęścia w drobnych rzeczach. Kolekcje Rituals zostały stworzone przez najlepszych mistrzów perfumiarstwa i inspirowane są kulturą dalekiego wchodu. Wśród nich znajdują między innymi: kolekcja Sakura, podkreślająca, że warto celebrować każdy dzień, Ayurveda, nawiązująca do równowagi między ciałem a duszą, Karma zachęcająca do dzielenia się szczęściem, czy też Hammam, zainspirowana tureckimi zabiegami oczyszczającymi.
Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.