Komunikaty PR

Marka STORM rozpoczyna sezon rowerowy z Anną i Robertem Lewandowskimi

2024-05-08  |  13:00
Biuro prasowe

Jedna z najdynamiczniej rozwijających się polskich marek rowerowych STORM kontynuuje w sezonie 2024 współpracę z Anną i Robertem Lewandowskimi, którzy inspirują Polaków do aktywnego, zdrowego i sportowego stylu życia. STORM rozpoczyna sezon dwoma konkursami - do 10 maja br. potrwa konkurs z udziałem Anny Lewandowskiej, natomiast w połowie miesiąca rozpocznie się edycja z Robertem Lewandowskim. W puli nagród są rowery marki, a także spotkanie z piłkarzem Reprezentacji Polski i klubu FC Barcelona. 

Cieszymy się niezwykle z kolejnej odsłony naszej współpracy z Ambasadorami marki STORM – Robertem i Anną Lewandowskimi: światowej klasy piłkarzem oraz jego żoną, sportsmenką, mistrzynią karate i trenerką. Stanowią oni przykład wytrwałości w osiąganiu celów, jak również dużą inspirację dla innych, także w kontekście wartościowego spędzania czasu z rodziną i przyjaciółmi. Jak nikt inny motywują do uprawiania sportu i prowadzenia aktywnego trybu życia. Wsparcie marki STORM przez Ambasadorów w ubiegłym sezonie przyczyniło się do wzrostu naszej rozpoznawalności, a także rozpoczęcia przez kolejne osoby przygody rowerowej i jesteśmy pewni, że podobnie będzie w tym roku – podkreśla Adam Ziętek, założyciel i właściciel marki STORM. 

W ramach współpracy Ambasadorzy wspierają STORM w działaniach wizerunkowych. Przez kolejne miesiące będą obecni w mediach społecznościowych, akcjach promocyjnych, na billboardach sponsorskich oraz w materiałach POS, w tym w ramach kampanii pod hasłem: ‘Wyrusz w swoją drogę’. 

Od 25 kwietnia do 10 maja br. na profilu STORM BIKES na Facebooku trwa konkurs z udziałem Anny Lewandowskiej. By wziąć w nim udział należy w komentarzu pod postem opisać przygodę, która wydarzyła się podczas aktywnego spędzania czasu z rodziną czy w gronie znajomych. Do wygrania jest rower z aktualnej oferty jednośladów tradycyjnych z oferty firmy, w tym MTB, City Line, Trekking czy Junior. W portfolio STORM znajduje się blisko 250 modeli rowerów turystycznych i miejskich, ponad 200 rodzajów jednośladów górskich, 60 typów rowerów dziecięcych, a także nowoczesne elektryki oraz gravele.

Z kolei 13 maja rozpocznie się konkurs z udziałem Roberta Lewandowskiego, w którym oprócz roweru STORM, do wygrania będzie spotkanie na żywo z piłkarzem polskiej kadry oraz hiszpańskiej FC Barcelona. STORM zaprasza do bieżącego śledzenia kanałów społecznościowych marki i aktywnego uczestnictwa w konkursach. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.