Marka STORM rozpoczyna sezon rowerowy z Anną i Robertem Lewandowskimi
Jedna z najdynamiczniej rozwijających się polskich marek rowerowych STORM kontynuuje w sezonie 2024 współpracę z Anną i Robertem Lewandowskimi, którzy inspirują Polaków do aktywnego, zdrowego i sportowego stylu życia. STORM rozpoczyna sezon dwoma konkursami - do 10 maja br. potrwa konkurs z udziałem Anny Lewandowskiej, natomiast w połowie miesiąca rozpocznie się edycja z Robertem Lewandowskim. W puli nagród są rowery marki, a także spotkanie z piłkarzem Reprezentacji Polski i klubu FC Barcelona.
Cieszymy się niezwykle z kolejnej odsłony naszej współpracy z Ambasadorami marki STORM – Robertem i Anną Lewandowskimi: światowej klasy piłkarzem oraz jego żoną, sportsmenką, mistrzynią karate i trenerką. Stanowią oni przykład wytrwałości w osiąganiu celów, jak również dużą inspirację dla innych, także w kontekście wartościowego spędzania czasu z rodziną i przyjaciółmi. Jak nikt inny motywują do uprawiania sportu i prowadzenia aktywnego trybu życia. Wsparcie marki STORM przez Ambasadorów w ubiegłym sezonie przyczyniło się do wzrostu naszej rozpoznawalności, a także rozpoczęcia przez kolejne osoby przygody rowerowej i jesteśmy pewni, że podobnie będzie w tym roku – podkreśla Adam Ziętek, założyciel i właściciel marki STORM.
W ramach współpracy Ambasadorzy wspierają STORM w działaniach wizerunkowych. Przez kolejne miesiące będą obecni w mediach społecznościowych, akcjach promocyjnych, na billboardach sponsorskich oraz w materiałach POS, w tym w ramach kampanii pod hasłem: ‘Wyrusz w swoją drogę’.
Od 25 kwietnia do 10 maja br. na profilu STORM BIKES na Facebooku trwa konkurs z udziałem Anny Lewandowskiej. By wziąć w nim udział należy w komentarzu pod postem opisać przygodę, która wydarzyła się podczas aktywnego spędzania czasu z rodziną czy w gronie znajomych. Do wygrania jest rower z aktualnej oferty jednośladów tradycyjnych z oferty firmy, w tym MTB, City Line, Trekking czy Junior. W portfolio STORM znajduje się blisko 250 modeli rowerów turystycznych i miejskich, ponad 200 rodzajów jednośladów górskich, 60 typów rowerów dziecięcych, a także nowoczesne elektryki oraz gravele.
Z kolei 13 maja rozpocznie się konkurs z udziałem Roberta Lewandowskiego, w którym oprócz roweru STORM, do wygrania będzie spotkanie na żywo z piłkarzem polskiej kadry oraz hiszpańskiej FC Barcelona. STORM zaprasza do bieżącego śledzenia kanałów społecznościowych marki i aktywnego uczestnictwa w konkursach.
![Pracownicy wiedzą, jak żyć zdrowo, ale czy mają na to siłę? Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1940957664,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Pracownicy wiedzą, jak żyć zdrowo, ale czy mają na to siłę?
![Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki](/files/_uploaded/glownekonf_1022839277,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Janusz Walczuk w formacie Czas Decyzji powered by G-SHOCK na kanale Meczyki
![ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu](/files/_uploaded/glownekonf_1577866835,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
ASICS i World Athletics łączą siły w szczytnym celu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.