MAŚĆ Z KURKUMĄ, NAGIETKIEM I OLEJEM CBD 5%
MAŚĆ Z KURKUMĄ, NAGIETKIEM I OLEJEM CBD 5% to preparat firmy GorVita o bogatym składzie, wspomagający regenerację naskórka i łagodzący zaczerwienienia. Preparat wzbogacony został dodatkowo ekstraktem z arniki i mikroelementami wody leczniczej.
Działanie maści związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z kurkumy, nagietka i oleju konopnego (CBD 5%). Składniki te wykazują działanie antybakteryjne, łagodzą zaczerwienienia i mikrouszkodzenia naskórka oraz przyspieszają proces jego regeneracji. Ponadto witalizują, widocznie rozjaśniają i wygładzają przebarwienia oraz zmiany skórne. Maść szczególnie polecana jest do pielęgnacji cery problematycznej, m.in. trądzikowej i atopowej. Dobrze się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy na skórze.
Sposób użycia: preparat stosować zewnętrznie kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb, delikatnie wmasowując maść w skórę aż do wchłonięcia. Nie stosować w przypadku nadwrażliwości na którykolwiek składnik preparatu.
MAŚĆ Z KURKUMĄ dostępna jest bez recepty w aptekach i sklepach zielarskich na terenie całego kraju oraz w sprzedaży internetowej, w tym w sklepie GorVita: https://sklep.gorvita.com.pl/.
Producent: firma GORVITA
Cena: ok. 24 zł/80 ml

3 mity o kosmetykach naturalnych, w które nie warto wierzyć

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.