Matteo Berrettini w tenisowej drużynie ASICS
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Matteo Berrettini dołączył do tenisowej drużyny gwiazd, w której jest już między innymi Iga Świątek. Włoch wzmocnił portfolio ambasadorów marki ASICS i w tym sezonie będzie występować w modelu GEL-RESOLUTION 8.
Włoski tenisista ma za sobą najlepszy rok w karierze, który zakończył na 7. miejscu w rankingu ATP. – Cieszę się, że mogę reprezentować markę z 70-letnim dziedzictwem oraz wartościami, z którymi mocno się utożsamiam. Sport wywiera pozytywny wpływ nie tylko na ciało, ale również umysł, dlatego filozofia Sound Mind Sound Body (w zdrowym ciele, zdrowy duch) jest mi szczególnie bliska. ASICS to jedyna znana mi marka, która projektuje obuwie w oparciu o styl gry. Na korcie potrzebuję przede wszystkim dużo wsparcia i stabilności. Testując GEL-RESOLUTION 8, od razu poczułem, że znalazłem idealne buty dla siebie, które pozwolą mi wejść na jeszcze wyższy poziom. Nie mogę doczekać się nadchodzącego sezonu – powiedział Matteo Berrettini.
Nowy ambasador marki będzie występować na korcie w modelu ASICS GEL-RESOLUTION 8, który został wprowadzony na rynek w 2020 r., szybko zjednując sobie sympatię zarówno amatorów, jak i zawodowców ze względu na wyjątkową stabilność, elastyczność, wsparcie oraz ochronę stopy. W damskiej odmianie tych butów występuje między innymi najlepsza polska zawodniczka, Iga Świątek.
Witamy Matteo w naszej tenisowej rodzinie, dostrzegając jego olbrzymi potencjał, energię oraz pozytywne nastawienie. Jego niepowstrzymana chęć do doskonalenia własnych umiejętności będzie napędzać nas do jeszcze większego rozwoju naszych produktów w każdym aspekcie. Jesteśmy przekonani, że już wkrótce bezpośrednio zaangażuje się w proces tworzenia nowych modeli butów w oparciu o własne doświadczenie i indywidualne spostrzeżenia – dodał Motoi Oyama, prezes i dyrektor generalny ASICS.
Buty ASICS GEL-RESOLUTION 8 są dostępne na ASICS.com oraz Strefatenisa.com.pl.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.