MEBLE ZAINSPIROWANE JESIENIĄ W PORTUGALII
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Jesień to najspokojniejsza pora roku, słońce jest niżej na niebie, ptaki powoli wylatują do ciepłych krajów, zieleń natury zmienia się w żółć, pomarańcz, czerwień i brąz ... Wraz z nadejściem jesieni polska marka Nobonobo przygotowała dla miłośników dobrego designu premierę kolekcji MARGO, zaprojektowaną przez utalentowanego, portugalskiego projektanta – Nelsona de Araújo. Margo inspirowana jest jesienią w Portugalii i fascynującym pożegnaniem lata.
Twórcze połączenie sił
Świeże spojrzenie i zamiłowanie do prostych form – właśnie to łączy wschodzącą gwiazdę europejskiego designu, Nelsona de Araújo i markę Nobonobo. W efekcie ich współpracy powstała kolejna unikalna kolekcja MARGO, która wymyka się tradycyjnym schematom. To już druga wielka premiera tego zdolnego, młodego, portugalskiego designera dla znanej polskiej marki.
Magia jesieni w Portugalii
„Do stworzenia kolekcji Margo zainspirowała mnie jesień w Portugalii – swoimi kolorami, zapachami i atmosferą. Chciałem przekazać całą tę energię i magię w każdym detalu, a jednocześnie stworzyć wygodne, ponadczasowe meble, dzięki którym możemy odpocząć po stresującym dniu w pracy, bądź spędzić czas z ulubioną książką” – mówi projektant Nelson de Araújo.
W skład kolekcji Margo wchodzi sześć modeli: dwie sofy, puf, fotel oraz 2-modułowy zestaw narożny. Symetria, która jest przewodnim motywem w kolekcji, tworzy prostą linię i minimalizm, który ma szanse nadać każdemu wnętrzu niepowtarzalny charakter. Piękne drewniane podstawy podkreślają detal rzemiosła oraz jakość wykonania całości produktów. Dodatkowo marka Nobonobo zaprojektowała komfortowe, głębokie siedzisko, które jest w MARGO dość nisko. Opcją dodatkową są poduchy jako podłokietniki oraz dodatkowe poduchy oparciowe dla osób lubiących zapadające się gnieciuchy.
Warto zaznaczyć, że wypełnienie produktów z kolekcji MARGO jest wykonane z wykorzystaniem systemu SoftLayers™. Dany system to kompozycja specjalnie dobranych pianek elastycznych dla uzyskania najlepszego komfortu. Selekcjonowane pierze są naturalne i charakteryzują się wysoką klasą sprężystości. Istnieje również możliwość zamiany na wypełnienie antyalergiczne.
Wschodząca gwiazda europejskiego designu
Unikalne, eleganckie, ponadczasowe i funkcjonalne. Właśnie takie są projekty z portfolio młodego portugalskiego projektanta. Nelson de Araújo to utalentowany designer, który ma własną wizję projektowania i kieruje się zasadą „mniej, ale lepiej”.
Nelson de Araújo ukończył wydział projektowania produktu na uniwersytecie Escola Superior de Tecnologia e Gestão w mieście Viana Do Castelo. Swoją pasję do designu odkrył podczas pobytu we Włoszech, gdzie uczestniczył w programie Erasmus na Università Degli di Palermo. To doświadczenie ukształtowało jego wizję projektowania mebli. Projektant dąży do perfekcji w każdym detalu, inspirują go piękno natury, fotografia i podróże. Swoją mantrę projektową definiuje dwoma słowami – minimalizm i równowaga. Wizja Nelsona doskonale łączy się z misją marki Nobonobo, którą jest tworzenie ponadczasowych, unikalnych i funkcjonalnych produktów do aranżacji wnętrz.
Więcej informacji na stronie: https://nobonobo.pl/
***
Nobonobo jest polską marką, której siedziba znajduje się w Łodygowicach. Działalność firmy od samego początku koncentruje się na produkcji wysokiej jakości mebli tapicerowanych, głównie sof. Modele, które tworzy marka dostępne są w wyselekcjonowanych salonach na terenie Polski. Firma stale poszerza również dystrybucję na rynkach zagranicznych.
Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz
Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home
Szybka i efektywna budowa przegród z H+H TEMPO PRO
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.