Komunikaty PR

MEBLE ZAINSPIROWANE JESIENIĄ W PORTUGALII

2021-11-24  |  14:10
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Jesień to najspokojniejsza pora roku, słońce jest niżej na niebie, ptaki powoli wylatują do ciepłych krajów, zieleń natury zmienia się w żółć, pomarańcz, czerwień i brąz ... Wraz z nadejściem jesieni polska marka Nobonobo przygotowała dla miłośników dobrego designu premierę kolekcji MARGO, zaprojektowaną przez utalentowanego, portugalskiego projektanta – Nelsona de Araújo. Margo inspirowana jest jesienią w Portugalii i fascynującym pożegnaniem lata.

Twórcze połączenie sił

Świeże spojrzenie i zamiłowanie do prostych form – właśnie to łączy wschodzącą gwiazdę europejskiego designu, Nelsona de Araújo i markę Nobonobo. W efekcie ich współpracy powstała kolejna unikalna kolekcja MARGO, która wymyka się tradycyjnym schematom. To już druga wielka premiera tego zdolnego, młodego, portugalskiego designera dla znanej polskiej marki.

Magia jesieni w Portugalii

„Do stworzenia kolekcji Margo zainspirowała mnie jesień w Portugalii – swoimi kolorami, zapachami i atmosferą.  Chciałem przekazać całą tę energię i magię w każdym detalu, a jednocześnie stworzyć wygodne, ponadczasowe meble, dzięki którym możemy odpocząć po stresującym dniu w pracy, bądź spędzić czas z ulubioną książką” – mówi projektant Nelson de Araújo.

W skład kolekcji Margo wchodzi sześć modeli: dwie sofy, puf, fotel oraz 2-modułowy zestaw narożny. Symetria, która jest przewodnim motywem w kolekcji, tworzy prostą linię i minimalizm, który ma szanse nadać każdemu wnętrzu niepowtarzalny charakter. Piękne drewniane podstawy podkreślają detal rzemiosła oraz jakość wykonania całości produktów. Dodatkowo marka Nobonobo zaprojektowała komfortowe, głębokie siedzisko, które jest w MARGO dość nisko. Opcją dodatkową są poduchy jako podłokietniki oraz dodatkowe poduchy oparciowe dla osób lubiących zapadające się gnieciuchy.

Warto zaznaczyć, że wypełnienie produktów z kolekcji MARGO jest wykonane z wykorzystaniem systemu SoftLayers™.  Dany system to kompozycja specjalnie dobranych pianek elastycznych dla uzyskania najlepszego komfortu. Selekcjonowane pierze są naturalne i charakteryzują się wysoką klasą sprężystości. Istnieje również możliwość zamiany na wypełnienie antyalergiczne.

Wschodząca gwiazda europejskiego designu

Unikalne, eleganckie, ponadczasowe i funkcjonalne. Właśnie takie są projekty z portfolio młodego portugalskiego projektanta. Nelson de Araújo to utalentowany designer, który ma własną wizję projektowania i kieruje się zasadą „mniej, ale lepiej”.

Nelson de Araújo ukończył wydział projektowania produktu na uniwersytecie Escola Superior de Tecnologia e Gestão w mieście Viana Do Castelo. Swoją pasję do designu odkrył podczas pobytu we Włoszech, gdzie uczestniczył w programie Erasmus na Università Degli di Palermo. To doświadczenie ukształtowało jego wizję projektowania mebli. Projektant dąży do perfekcji w każdym detalu, inspirują go piękno natury, fotografia i podróże. Swoją mantrę projektową definiuje dwoma słowami – minimalizm i równowaga. Wizja Nelsona doskonale łączy się z misją marki Nobonobo, którą jest tworzenie ponadczasowych, unikalnych i funkcjonalnych produktów do aranżacji wnętrz.

Więcej informacji na stronie: https://nobonobo.pl/

***

Nobonobo jest polską marką, której siedziba znajduje się w Łodygowicach. Działalność firmy od samego początku koncentruje się na produkcji wysokiej jakości mebli tapicerowanych, głównie sof. Modele, które tworzy marka dostępne są w wyselekcjonowanych salonach na terenie Polski. Firma stale poszerza również dystrybucję na rynkach zagranicznych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz Biuro prasowe
2024-11-04 | 13:29

Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz

Posługiwanie się odcieniami jednego koloru od podłogi aż po sufit w tym samym pomieszczeniu to gorący wnętrzarski trend „color drenching”, który w tym roku skradł serca
Dom Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home
2024-11-04 | 11:35

Design w kolorze. Artu na PTAK EXPO Warsaw Home

Choć za oknami jesień i plucha wszyscy miłośnicy dobrego wzornictwa, którzy odwiedzili tegoroczne targi PTAK EXPO Warsaw Home, mogli poczuć moc słonecznych kolorów i pozytywną
Dom Szybka i efektywna budowa przegród z H+H TEMPO PRO
2024-10-31 | 16:00

Szybka i efektywna budowa przegród z H+H TEMPO PRO

Czas realizacji każdej inwestycji budowlanej jest niezwykle istotny, dlatego warto już na etapie sporządzania projektu zwrócić uwagę na rozwiązania, które mogą przyspieszyć i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.