Komunikaty PR

10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki!

2024-11-13  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.24 MB )

Ponad 40 000 kliknięć w ikonki jeży oraz 10 000 pełnowartościowych posiłków przekazanych na rzecz kolczastych podopiecznych – to efekt jesiennej kampanii „Wszystkie Jeże nasze są!” zrealizowanej przez markę Jeżyki.

10 listopada br. marka Jeżyki zakończyła jesienną kampanię edukacyjną „Wszystkie Jeże nasze są!”, której celem było zwiększenie świadomości społecznej na temat jeży oraz potrzeby ich ochrony. W tegorocznej edycji przygotowano specjalną, „jeżową” wersję hitu Majki Jeżowskiej z tekstem autorstwa Jacka Cygana, a także oryginalny mechanizm angażujący społeczność – „Twoje kliki wspierają jeżyki”. Dzięki niemu każdy codziennie mógł wesprzeć swojego ulubionego jeżyka, klikając w ikonę na stronie marki.

Z ogromną satysfakcją mogę powiedzieć, że dzięki niestandardowemu podejściu, zaangażowaniu Majki Jeżowskiej oraz szeroko zakrojonej kampanii informacyjnej nasza akcja odniosła imponujący sukces, osiągając ponad 9,3 miliona wyświetleń w sieci. Realne efekty naszych działań widoczne są także w zaangażowaniu użytkowników, które bezpośrednio przełożyło się na wsparcie dla Ośrodka ”Jeżurkowo” w Skierdach. Przekazaliśmy aż 8000 pełnowartościowych posiłków – podkreśla Michalina Abramowicz, Brand Manager marki Jeżyki.

Dodatkowo marka Jeżyki przekazała 2000 posiłków Ośrodkowi Rehabilitacji Jeży „Jerzy dla Jeży” w Kłodzku, który podczas trwania akcji ucierpiał w wyniku powodzi.

Co więcej, dzięki merytorycznemu wsparciu Fundacji Primum zajmującej się ochroną dzikich zwierząt obalaliśmy też „jeżomity” – powszechnie panujące w społeczeństwie przekonania o jeżach, które okazują się być nie do końca prawdziwe. Dzięki temu użytkownicy odwiedzający stronę jezykiciastka.pl mogli skonfrontować swoją wiedzę z faktami o jeżach.

Kreację oraz kompleksową organizację kampanii zrealizowała agencja NAV. Teledysk wyreżyserował Miłosz Sakowski, za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Spokój Film, natomiast zakupem mediów zajął się Mint Media. Doradztwo w zakresie public relations zapewniał Kolterman Media Communications.

Producent: Colian

Marka: Jeżyki

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Farmacja

Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.