Komunikaty PR

10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki!

2024-11-13  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.24 MB )

Ponad 40 000 kliknięć w ikonki jeży oraz 10 000 pełnowartościowych posiłków przekazanych na rzecz kolczastych podopiecznych – to efekt jesiennej kampanii „Wszystkie Jeże nasze są!” zrealizowanej przez markę Jeżyki.

10 listopada br. marka Jeżyki zakończyła jesienną kampanię edukacyjną „Wszystkie Jeże nasze są!”, której celem było zwiększenie świadomości społecznej na temat jeży oraz potrzeby ich ochrony. W tegorocznej edycji przygotowano specjalną, „jeżową” wersję hitu Majki Jeżowskiej z tekstem autorstwa Jacka Cygana, a także oryginalny mechanizm angażujący społeczność – „Twoje kliki wspierają jeżyki”. Dzięki niemu każdy codziennie mógł wesprzeć swojego ulubionego jeżyka, klikając w ikonę na stronie marki.

Z ogromną satysfakcją mogę powiedzieć, że dzięki niestandardowemu podejściu, zaangażowaniu Majki Jeżowskiej oraz szeroko zakrojonej kampanii informacyjnej nasza akcja odniosła imponujący sukces, osiągając ponad 9,3 miliona wyświetleń w sieci. Realne efekty naszych działań widoczne są także w zaangażowaniu użytkowników, które bezpośrednio przełożyło się na wsparcie dla Ośrodka ”Jeżurkowo” w Skierdach. Przekazaliśmy aż 8000 pełnowartościowych posiłków – podkreśla Michalina Abramowicz, Brand Manager marki Jeżyki.

Dodatkowo marka Jeżyki przekazała 2000 posiłków Ośrodkowi Rehabilitacji Jeży „Jerzy dla Jeży” w Kłodzku, który podczas trwania akcji ucierpiał w wyniku powodzi.

Co więcej, dzięki merytorycznemu wsparciu Fundacji Primum zajmującej się ochroną dzikich zwierząt obalaliśmy też „jeżomity” – powszechnie panujące w społeczeństwie przekonania o jeżach, które okazują się być nie do końca prawdziwe. Dzięki temu użytkownicy odwiedzający stronę jezykiciastka.pl mogli skonfrontować swoją wiedzę z faktami o jeżach.

Kreację oraz kompleksową organizację kampanii zrealizowała agencja NAV. Teledysk wyreżyserował Miłosz Sakowski, za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Spokój Film, natomiast zakupem mediów zajął się Mint Media. Doradztwo w zakresie public relations zapewniał Kolterman Media Communications.

Producent: Colian

Marka: Jeżyki

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne

Była modelka przekonuje, że czas spędzony wspólnie z dziećmi przy książce na pewno zaprocentuje w przyszłości. Ważne jest nie tylko czytanie maluchom, ale także zachęcanie ich do tego, by w kolejnych latach nie smartfon czy tablet, ale książka była ich najlepszym przyjacielem. W obliczu rozwoju nowoczesnych technologii Karolina Malinowska dostrzega ich potencjał w promowaniu czytelnictwa. Umożliwiają one na przykład tworzenie spersonalizowanych publikacji skrojonych na miarę naszych potrzeb.

Problemy społeczne

Firmy stawiają na coraz większą autonomię pracowników. To ważne szczególnie dla młodego pokolenia

Celem pracodawców stają się samodzielne, zmotywowane, wydajne i kreatywne zespoły. W przeciwieństwie do tradycyjnych te samozarządzające się teamy pracują autonomicznie bez ciągłej kontroli, a każdy pracownik jest właścicielem swoich celów, zadań i obowiązków, aby osiągnąć wyniki. – W organizacjach, które wprowadzają koncepcje samoorganizujących się zespołów, niewątpliwie możemy mówić o zwiększeniu zaangażowania – ocenia Tina Sobocińska, doradczyni strategiczna HR i założycielka HR4future.

Media

Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka

Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.