Komunikaty PR

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

2024-12-11  |  15:10
Biuro prasowe

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w rzeczywistość.

15 grudnia o godzinie 19:30 na antenie TVN wyemitowany zostanie półfinałowy odcinek programu LEGO Masters, zrealizowany na terenie WIŚNIOWSKI Expo w Wielogłowach. Tym razem na uczestników programu czekają konstruktorskie wyzwania, a także gość specjalny odcinka – Joanna Koroniewska.

To wydarzenie jest połączeniem świata innowacyjnych produktów marki WIŚNIOWSKI z kreatywnością uczestników, którzy w półfinałowym odcinku będą musieli odkryć w sobie architektów. Na potrzebny nagrań polski lider bram, okien, drzwi i ogrodzeń wyposażył swój showroom w bramy garażowe o kultowych kolorach klocków LEGO.

WIŚNIOWSKI na mapie LEGO Masters

Obecność WIŚNIOWSKI w programie to dowód uznania dla silnej pozycji marki oraz jej innowacyjnego podejścia do technologii. – Współpraca z globalną marką LEGO, której misja wyraża się w zdaniu „Build the future” stanowi doskonałe uzupełnienie realizowanej przez nas strategii komunikacji – podsumowuje Agata Stachoń, kierownik komunikacji marketingowej WIŚNIOWSKI. Twórcy programu zobaczyli potencjał w naszych produktach i inspirującej przestrzeni. Wiele pasji i historii sukcesu miało przecież swój początek właśnie w garażu, którego najważniejszym elementem jest brama garażowa, nasz topowy produkt, dostarczany na rynek w wersji automatycznej już od 1989 roku – dodaje.

Półfinał pełen wyzwań

A skoro półfinał w firmie WIŚNIOWSKI, nie mogło być inaczej! W niedzielnym odcinku uczestnicy LEGO Masters będą musieli zaprojektować i zbudować unikalne garaże, które oddadzą charakter wylosowanych przez nich postaci, takich jak: wędkarz, sportowiec czy gitarzysta. Kluczowym elementem każdej konstrukcji będzie mechanizm otwierania bram – inspirowany rozwiązaniami technologicznymi WIŚNIOWSKI. Zwycięski zespół uzyska przewagę w kolejnym etapie, gdzie zadaniem będzie stworzenie z klocków LEGO wiernych replik wybranych przedmiotów. Specjalnym gościem i jurorką odcinka będzie Joanna Koroniewska, uznana aktorka, która oceni efekty pracy uczestników. Półfinał wyłoni trzy najlepsze duety, które w wielkim finale zmierzą się w walce o mistrzowski tytuł, czek na niebagatelną kwotę 100 000 zł i zestawy klocków.

Czwarty odcinek „LEGO Masters. Kierunek Polska” pojawi się na antenie TVN i w serwisie Max już w niedzielę 15 grudnia o godzinie 19:30. Nie przegapcie okazji, by zobaczyć WIŚNIOWSKI w roli partnera najbardziej kreatywnego show w Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego
Media 10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki!
2024-11-13 | 13:00

10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki!

Ponad 40 000 kliknięć w ikonki jeży oraz 10 000 pełnowartościowych posiłków przekazanych na rzecz kolczastych podopiecznych – to efekt jesiennej kampanii „Wszystkie Jeże

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Co trzeci nastolatek nie rozmawia o pieniądzach z rodzicami. To ma wpływ na jego zachowania w świecie finansów

Nastolatkowie, w których domach rozmawia się o finansach, częściej korzystają z produktów finansowych, aplikacji do zarządzania finansami, ale też myślą o swojej inwestycyjnej przyszłości – wynika z badania „Junior w świecie nowoczesnych usług finansowych”. Jak wskazują autorzy, to dowód na to, że edukacja finansowa od wczesnych lat przynosi rezultaty, jednak więcej niż jedna trzecia nastolatków przyznaje, że u nich finanse to temat tabu. Co istotne, połowa badanych chce poszerzać swoją wiedzę na ten temat, a najczęściej wskazują na źródła internetowe.