Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego świętowania. W ramach kampanii realizowane są różnorodne działania, w tym wyjątkowe aktywacje konsumenckie oraz konkurs, w którym można wygrać świąteczny merch zaprojektowany przez polskich artystów – Szmat Skład i Maję Pilarek.
Święta z Pepsi
Tegoroczna kampania świąteczna Pepsi zachęca Polaków do odłożenia w tym napiętym czasie mniej priorytetowych zadań i rozpoczęcia świętowania wspólnie z Pepsi. Hasło „Pssst, poświętuj trochę” doskonale oddaje podwójne znaczenie tego wyjątkowego okresu. Z jednej strony nawiązuje do charakterystycznego dźwięku otwierania puszki Pepsi, który oznacza moment wytchnienia i odprężenia. Z drugiej szept „pssst” przypomina gest bliskości, którym dyskretnie zapraszamy najbliższych do wspólnego świętowania. Kampania w subtelny sposób przypomina, że to właśnie te drobne, wspólne momenty tworzą magię świąt i pomagają zatrzymać się na chwilę w codziennym pośpiechu. Pepsi zachęca, by otworzyć puszkę, odetchnąć i poczuć radość płynącą z najważniejszych chwil w roku. Tym samym marka w ramach kampanii zaplanowała świąteczne aktywacje konsumenckie, szerokie działania w tradycyjnych, zasięgowych mediach, uwzględniając TV oraz reklamy DOOH, a także internetowe, stawiając na różnorodne i kontekstowe formy komunikacji. Strategia digitalowa obejmuje emisję reklam VOD, w tym na platformach takich jak YouTube oraz kampanie w social mediach, z naciskiem na Meta i TikTok. Marka podjęła również współpracę z polskimi artystami, tworząc świąteczny merch, który będzie można zdobyć w konkursie promowanym na platformach Empik.
„Święta to wyjątkowy czas, który warto w pełni poświęcić bliskim, celebrując wspólne chwile i atmosferę spokoju. W naszej kampanii chcieliśmy zachęcić do zatrzymania się na moment, oderwania od codziennego pośpiechu i pozwolenia sobie na odrobinę przyjemności oraz relaksu, by w pełni cieszyć się magią tego okresu” – dodaje Ania Piekarska Senior Group Brand Manager Pepsi & Pepsi Zero.
Święta są od świętowania – reszta może poczekać!
Pepsi, w ramach kampanii, organizuje konkurs konsumencki, który rusza już 2 grudnia, zachęcając uczestników do wskazania mniej istotnych obowiązków mogących “poczekać” w świątecznym okresie. Marka zaprasza również do udziału w rywalizacji o nagrody, które pozwolą rozpocząć świętowanie jeszcze wcześniej. Konkurs odbędzie się na platformie www.joy-pepsico.eu, gdzie można wygrać roboty odkurzające iRobot Roomba, karty podarunkowe do Empik.com, abonamenty Empik Go Max, a także świąteczne swetry lub koce stworzone we współpracy z polskimi artystami słynącymi z kreatywności i wyjątkowego stylu – Szmat Skład i Mają Pilarek. Te unikalne produkty pomogą znaleźć chwilę wytchnienia i cieszyć się prawdziwą magią Świąt, bez presji codziennych obowiązków.
Za opracowanie strategii komunikacji i stworzenie idei kreatywnej kampanii odpowiada wewnętrzna agencja kreatywna PepsiCo - Sips & Bites. Zaś za lokalne dostosowanie konceptu na rynek polski odpowiada Feeders Agency. Działania PR powierzono Flywheel Public Relations, natomiast strategię mediową, planowanie oraz zakup mediów realizuje Zenith Polska.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Żywienie

Sylwia Bomba: Stosuję zasadę żywieniową 80/20. Raz w tygodniu jem z córką kebaba i organizm wybacza mi to
Influencerka przekonuje, że są takie momenty czy okoliczności, kiedy w swoim jadłospisie pozwala sobie na więcej. Jej zdaniem każdy powinien robić sobie taki „oszukany dzień” i spełniać wtedy swoje zachcianki żywieniowe. Oczywiście nie po to, żeby się najeść do syta, ale zaspokoić apetyt chociażby na coś słodkiego. Sylwia Bomba przyznaje, że do jej dietetycznych grzeszków należą: kebab, popcorn i cola.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Gwiazdy
Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.