10. urodziny OKK! PR
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Historia agencji OKK! PR dowodzi, że jej założycielka, Olga Kisiel-Konopka, swoim zaangażowaniem, pasją i ciężką pracą osiągnęła prawdziwy sukces! Zdobyła zaufanie dużych marek związanym z designem i architekturą, budując silną pozycję własnej firmy na rynku wnętrzarskim. Dziś daje swym Klientom pewność, że przez kolejne lata mogą czuć się bezpiecznie. 27 listopada 2022 r., w siedzibie SARP, w Pałacu Zamoyskich, około 200 gości świętowało 10. urodziny OKK! PR.
Agencja OKK! PR specjalizuje się w kreowaniu wizerunku marek architektonicznych, budowlanych i wnętrzarskich. Ponad 10-osobowy zespół zajmuje się na co dzień komunikacją na różnych płaszczyznach, odpowiadając za: public relations, social media, influencer marketing oraz organizację eventów i webinarów. Firma działa w branży od 2012 roku, dzięki czemu doskonale rozumie potrzeby swoich Klientów. Zespół OKK! PR stanowią eksperci z zakresu komunikacji, tworzenia contentu oraz mediów społecznościowych, których wiedza i doświadczenie są gwarantem wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę.
OKK! PR nie byłoby jednak bez założycielki agencji - Olgi Kisiel-Konopka, która swoim zaangażowaniem, pasją i ciężką pracą osiągnęła prawdziwy sukces! Kierując się w życiu słowami Konfucjusza: „Wybierz pracę, którą kochasz i nie przepracujesz ani jednego dnia więcej w Twoim życiu”, codzienne obowiązki zawodowe zamieniła w swoją największą pasję. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu i profesjonalnemu podejściu do klienta, zdobyła zaufanie dużych firm z branży związanej z designem i architekturą, budując tym samym silną pozycję własnej marki na rynku. Dziś daje swym Klientom poczucie bezpieczeństwa oraz pewność, że są w dobrych rękach.
10. urodziny OKK! PR
Okrągły jubileusz istnienia firmy na rynku stał się świetnym pretekstem, aby spotkać się z pracownikami, dziennikarzami, klientami i przyjaciółmi OKK! PR. 27 listopada 2022 r., w Pałacu Zamoyskich w Warszawie, około 200 gości świętowało 10. urodziny OKK! PR. Część oficjalną zainaugurowała dziennikarka Dzień dobry TVN, Katarzyna Jaroszyńska. Następnie na scenie pojawiła się Olga Kisiel-Konopka, CEO OKK! PR. Założycielka firmy, z nieukrywanym wzruszeniem, podziękowała przybyłym gościom za lata owocnej współpracy, przyjaźni i zaufania:
„Przed nami nowa dekada i kolejne ekscytujące projekty. Bardzo się cieszę, że firmy, które powierzyły nam dbanie o swój wizerunek, doceniają nasze zaangażowanie, a także realizują pomysły i rozwiązania, które proponujemy. Słowa podziękowania należą się Zespołowi OKK! PR, który pracuje ze mną na co dzień. Wasze zaangażowanie daje Klientom poczucie bezpieczeństwa i buduje naszą siłę oraz wiarygodność. Raz jeszcze dziękuję Wam wszystkim za to, że byliście częścią naszego sukcesu i… działamy dalej! Nie zwalniamy tempa.”
Na scenie nie mogło zabraknąć także całego zespół agencji OKK! PR, który został oficjalnie przedstawiony zaproszonym gościom. Wśród tych ostatnich znalazły się bardzo bliskie firmie osoby - jej wieloletni klienci, sympatycy i przyjaciele. Był to wieczór pełen emocji i wzruszeń. Przy wznoszonych toastach, popłynęły oficjalne gratulacje, ciepłe słowa i życzenia dalszych sukcesów, które zamknęły część oficjalną uroczystości. Zabawie jednak nie było końca. Jubileusz firmy uświetnił set DJa Seba Skalskiego i ogromny tort z warszawskiej cukierni Lukullus.
Mecenat
Mecenasem 10. urodzin OKK! PR była firma Samsung. W ramach współpracy w przestrzeni Pałacu Zamoyskich zostały zaprezentowane najnowsze personalizowane urządzenia AGD z portfolio producenta. Goście mogli doświadczyć jak inteligentne technologie i współczesne wzornictwo linii Bespoke Home, mogą ułatwić funkcjonowanie w domu oraz maksymalny komfort w życiu codziennym.
O firmie
Agencja OKK! PR mieści się w przestrzeni należącej do Instytutu Wzornictwa Przemysłowego, przy ul. Świętojerskiej 5/7 w Warszawie. W gronie Klientów agencji do tej pory znaleźli się m.in.: Geberit, Koło, Bo Concept, Samsung, Cosentino, Decoroom, Barlinek, Peka, Flokk, Nobonobo, Endo, Vasco, Mysia 3, Marbet Style, Profbud i wielu innych.
Partnerzy: Samsung, BoConcept, Tomaszewski, Lukullus.
Więcej na www.okkpr.pl

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.