Komunikaty PR

10. urodziny OKK! PR

2022-12-05  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Historia agencji OKK! PR dowodzi, że jej założycielka, Olga Kisiel-Konopka, swoim zaangażowaniem, pasją i ciężką pracą osiągnęła prawdziwy sukces! Zdobyła zaufanie dużych marek związanym z designem i architekturą, budując silną pozycję własnej firmy na rynku wnętrzarskim. Dziś daje swym Klientom pewność, że przez kolejne lata mogą czuć się bezpiecznie. 27 listopada 2022 r., w siedzibie SARP, w Pałacu Zamoyskich, około 200 gości świętowało 10. urodziny OKK! PR.

Agencja OKK! PR specjalizuje się w kreowaniu wizerunku marek architektonicznych, budowlanych i wnętrzarskich. Ponad 10-osobowy zespół zajmuje się na co dzień komunikacją na różnych płaszczyznach, odpowiadając za: public relations, social media, influencer marketing oraz organizację eventów i webinarów. Firma działa w branży od 2012 roku, dzięki czemu doskonale rozumie potrzeby swoich Klientów. Zespół OKK! PR stanowią eksperci z zakresu komunikacji, tworzenia contentu oraz mediów społecznościowych, których wiedza i doświadczenie są gwarantem wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę.

OKK! PR nie byłoby jednak bez założycielki agencji - Olgi Kisiel-Konopka, która swoim zaangażowaniem, pasją i ciężką pracą osiągnęła prawdziwy sukces! Kierując się w życiu słowami Konfucjusza: „Wybierz pracę, którą kochasz i nie przepracujesz ani jednego dnia więcej w Twoim życiu”, codzienne obowiązki zawodowe zamieniła w swoją największą pasję. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu i profesjonalnemu podejściu do klienta, zdobyła zaufanie dużych firm z branży związanej z designem i architekturą, budując tym samym silną pozycję własnej marki na rynku. Dziś daje swym Klientom poczucie bezpieczeństwa oraz pewność, że są w dobrych rękach.

10. urodziny OKK! PR

Okrągły jubileusz istnienia firmy na rynku stał się świetnym pretekstem, aby spotkać się z pracownikami, dziennikarzami, klientami i przyjaciółmi OKK! PR. 27 listopada 2022 r., w Pałacu Zamoyskich w Warszawie, około 200 gości świętowało 10. urodziny OKK! PR. Część oficjalną zainaugurowała dziennikarka Dzień dobry TVN, Katarzyna Jaroszyńska. Następnie na scenie pojawiła się Olga Kisiel-Konopka, CEO OKK! PR. Założycielka firmy, z nieukrywanym wzruszeniem, podziękowała przybyłym gościom za lata owocnej współpracy, przyjaźni i zaufania:

„Przed nami nowa dekada i kolejne ekscytujące projekty. Bardzo się cieszę, że firmy, które powierzyły nam dbanie o swój wizerunek, doceniają nasze zaangażowanie, a także realizują pomysły i rozwiązania, które proponujemy. Słowa podziękowania należą się Zespołowi OKK! PR, który pracuje ze mną na co dzień. Wasze zaangażowanie daje Klientom poczucie bezpieczeństwa i buduje naszą siłę oraz wiarygodność. Raz jeszcze dziękuję Wam wszystkim za to, że byliście częścią naszego sukcesu i… działamy dalej! Nie zwalniamy tempa.”

Na scenie nie mogło zabraknąć także całego zespół agencji OKK! PR, który został oficjalnie przedstawiony zaproszonym gościom. Wśród tych ostatnich znalazły się bardzo bliskie firmie osoby - jej wieloletni klienci, sympatycy i przyjaciele. Był to wieczór pełen emocji i wzruszeń. Przy wznoszonych toastach, popłynęły oficjalne gratulacje, ciepłe słowa i życzenia dalszych sukcesów, które zamknęły część oficjalną uroczystości. Zabawie jednak nie było końca. Jubileusz firmy uświetnił set DJa Seba Skalskiego i ogromny tort z warszawskiej cukierni Lukullus.

Mecenat

Mecenasem 10. urodzin OKK! PR była firma Samsung. W ramach współpracy w przestrzeni Pałacu Zamoyskich zostały zaprezentowane najnowsze personalizowane urządzenia AGD z portfolio producenta. Goście mogli doświadczyć jak inteligentne technologie i współczesne wzornictwo linii Bespoke Home, mogą ułatwić funkcjonowanie w domu oraz maksymalny komfort w życiu codziennym.

O firmie

Agencja OKK! PR mieści się w przestrzeni należącej do Instytutu Wzornictwa Przemysłowego, przy ul. Świętojerskiej 5/7 w Warszawie. W gronie Klientów agencji do tej pory znaleźli się m.in.: Geberit, Koło, Bo Concept, Samsung, Cosentino, Decoroom, Barlinek, Peka, Flokk, Nobonobo, Endo, Vasco, Mysia 3, Marbet Style, Profbud i wielu innych.

Partnerzy: Samsung, BoConcept, Tomaszewski, Lukullus.

Więcej na www.okkpr.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Fundacja Avalon startuje z autorskim podcastem „#Wystarczy zacząć”! Biuro prasowe
2024-04-17 | 11:00

Fundacja Avalon startuje z autorskim podcastem „#Wystarczy zacząć”!

Wraz ze wzrostem zapotrzebowania na specjalistyczne, ogólnodostępne i jakościowe treści, narodziło się nowe, unikalne medium, które stało się jednym z głównych
Media McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć
2024-04-17 | 10:00

McCANN wzmacnia szeregi kreatywne – dołączają Paweł Cholewa i Kamil Kuć

W kwietniu do McCANN, wiodącej agencji reklamowej w Polsce, dołączył nowy team kreatywny w składzie Paweł Cholewa jako Senior Art Director i Head of Design oraz Kamil Kuć jako Senior
Media Trzy premierowe filmy z serii „Gabinet z widokiem na morze” w Romance TV!
2024-04-06 | 01:00

Trzy premierowe filmy z serii „Gabinet z widokiem na morze” w Romance TV!

Od 28 kwietnia w trzy kolejne niedziele fani Nory Kaminski będą mogli przenieść się do malowniczej Rugii aby śledzić przygody głównej bohaterki. Premiery aż trzech najnowszych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Konsument

Tanie dekoracje do domu coraz poważniejszym problemem dla środowiska. Eksperci ostrzegają przed skutkami fast homeware

Sztuczne dekoracje kwiatowe, wiosenne wianki, puchate króliki, kurczaczki wielkanocne czy plastikowe świecidełka bożonarodzeniowe – ostatnie lata to prawdziwy boom na sezonowe dekoracje do domu. Trend ten znacząco zyskał na popularności w czasie pandemii, kiedy w domach pracowaliśmy i spędzaliśmy większość wolnego czasu, a podchwyciły go sklepowe marki, które wprowadziły do oferty taki asortyment i kuszą sezonowymi promocjami na niego. Eksperci podkreślają, że o ile w dekorowaniu domu nie ma nic złego, o tyle wybieranie tanich dekoracji i zmienianie ich co kilka tygodni czy miesięcy to trend szkodliwy i dla naszych portfeli, i dla środowiska. I porównują fast homeware do szkodliwości fast fashion, czyli taniej mody w naszych szafach.

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.