Agencja hoh wzmacnia zespół – dwa kluczowe awanse w agencji
Karolina Szaniawska i Daniel Portka, związani z hoh niemal od początku istnienia agencji, obejmują nowe role w strukturze by jeszcze mocniej wspierać rozwój kluczowych obszarów działań i realizację kreatywnych projektów z udziałem influencerów i wykorzystaniem nowych technologii.
hoh to agencja kreatywna specjalizująca się w działaniach influencer marketingu oraz produkcji foto/wideo, która od lat współpracuje z największymi markami na rynku, takimi jak Fantasia, Danio, Netto, Blik, OPPO, KFC, Drogerie Natura i Mastercard. Wyróżnia się podejściem, które łączy kreatywność z nowoczesnymi technologiami, w tym AI oraz naciskiem na nieszablonowe rozwiązania.
Od października Daniel Portka, dotychczasowy Senior Strategy Manager w hoh objął stanowisko Head of Strategy & Sales, przejmując stery nad zespołem sprzedażowo-strategicznym. W nowej roli będzie odpowiedzialny za rozwój strategii marketingowych oraz budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi. Daniel dołączył do hoh niemal pięć lat temu i od tego czasu był zaangażowany w realizację licznych kampanii dla takich marek jak OPPO, Netto, Blik i Danone. Jego doświadczenie marketingowe, zdobywane też wcześniej w agencjach ROI Zenith, 24/7Communication i Adnext sprawia, że potrafi celnie identyfikować dynamiczne potrzeby rynku oraz umiejętnie dostosowywać je do aktualnych trendów.
Karolina Szaniawska od października objęła stanowisko Head Of Influencer Team, w ramach którego będzie odpowiadać za wdrażanie strategii wypracowanych wspólnie z zespołem Daniela Portki. Karolina dołączyła do agencji w 2021 roku, a jej doświadczenie w influencer marketingu sięga ponad ośmiu lat. W roli Senior Project Managera odpowiadała za kompleksową obsługę kampanii z udziałem influencerów, szczególnie w branży beauty, współpracując z takimi markami jak Drogerie Natura, Uzdrovisco, La Roche Posay czy Pantene. Była również autorką kreatywnych projektów dla klientów takich, jak KFC, Mastercard oraz marki z grupy Procter & Gamble.
Pełny focus na jakość realizowanych projektów, partnerskie podejście do naszych klientów, realizacja coraz bardziej złożonych projektów wymogły na nas modyfikację struktury i wprowadzenie nowych rozwiązań w zarządzaniu projektami. Karolina i Daniel, niemalże od początku funkcjonowania hoh są obecni w wielu kluczowych procesach, pozyskują klientów, prowadzą najważniejsze projekty i rozwijają się wraz ze wzrostem firmy. Od teraz staną na czele dwóch kluczowych działów prowadząc zespoły złożone ze wspaniałych specjalistów, bez których nie moglibyśmy podejmować tak śmiałych kroków na rynku jak obecnie ma to miejsce – podkreśla Rafał Janik, Co-owner hoh.
hoh działa na rynku od 6 lat, skupiając się na kreatywnym podejściu do influencer marketingu. Ponadto, dwa lata temu w agencji został wydzielony drugi brand – Some Creative, prowadzony przez Paulinę Firlej, który specjalizuje się w kompleksowej obsłudze klientów socialowych. Ta synergia pozwala hoh dostarczać zintegrowane rozwiązania wpisujące się w zróżnicowane potrzeby klientów.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Doda: Podczas koncertów zawsze staram się robić jakieś ekstrashow, by wzbudzić emocje. Mam dużo pomysłów, natomiast wszystko zależy od funduszy i organizatorów
Koncerty Dody to nie tylko popis jej umiejętności wokalnych, ale także spektakularne widowiska. W najbliższy weekend piosenkarka wystąpi podczas Polsat Hit Festiwal w Sopocie i z tej okazji również szykuje show, które ma zachwycić widownię w amfiteatrze i widzów zgromadzonych przed telewizorami. Artystka zdradza, że tym razem planuje między innymi nieco sentymentalny powrót do klimatu musicalu „Metro”. Niezwykłą oprawę będzie miał również jej duet ze Smolastym.
Muzyka
Jeden Osiem L: Przygotowaliśmy nową aranżację utworu „Jak zapomnieć”. Ten przebój śpiewają z nami już kolejne pokolenia

Zespół Jeden Osiem L wystąpi w sobotnim koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki” w ramach Polsat Hit Festiwal. Muzycy cieszą się, że po blisko 20 latach wracają do sopockiego amfiteatru i mają nadzieję, że nowa aranżacja przeboju „Jak zapomnieć” przypadnie do gustu odbiorcom. Łukasz Wółkiewicz i Krzysztof Bączek zdradzają, że poza udziałem w tym wydarzeniu wybiorą się także na spacer po ulubionych miejscach w Sopocie.
Farmacja
Statystyki dotyczące otyłości coraz bardziej niepokojące. Niewielki odsetek chorych podejmuje leczenie

Otyłość generuje gigantyczne koszty zdrowotne i ekonomiczne. Ma to odzwierciedlenie zarówno w wydatkach systemu ochrony zdrowia związanych z leczeniem czy hospitalizacją, jak i kosztach bezpośrednich związanych ze spadkiem produktywności w pracy. W dodatku z otyłością powiązanych jest ok. 200 innych chorób – podkreślają eksperci przy okazji Europejskiego Dnia Walki z Otyłością. Możliwości leczenia otyłości jest coraz więcej, ale pacjenci wciąż za rzadko zgłaszają się po pomoc.