Komunikaty PR

Agencja marketingu influencerskiego BrandLift przeprowadziła kampanię z marką AV

2020-06-09  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Stępień
38PR & Content Communication

Gdańska 47/49 budynek D
90-729 Łódź
paulina.stepien|38pr.pl| |paulina.stepien|38pr.pl
505 313 324
www.38pr.pl
Do pobrania Notka ( 1.11 MB )

AVON to najbardziej pożądany, a zarazem jeden z najbardziej wymagających graczy na polskim rynku beauty.
Zapachy Artistique Parfumiers to produkty z górnej półki. Do stworzenia trzech niezwykłych kompozycji marka AVON zaprosiła światowej sławy francuskich senselierów, na co dzień współpracujących ze światowymi markami. Maurice Roucel, Emilie Coppermann oraz Alexandra Carlin opracowali kompozycje inspirowane wspomnieniami, zawierające akordy irysa, paczuli i magnoli. Celem kampanii realizowanej przez BrandLift jest promocja zapachów na Instagramie za pomocą mikroinfuencerów oraz celebrytów. Posłuży do tego m.in. hasztag  #AVONartists.

 –  Motywem przewodnim kampanii były inspiracje w procesie twórczym nawiązujące do kreowania zapachów. Współpracujący z nami influencerzy otrzymali kilka nowych zapachów, a ich zadaniem było przedstawienie produktów w ciekawy sposób. Do współpracy zaprosiliśmy zarówno celebrytów, jak i mikroinfluencerów. Nowe perfumy marki AVON promowały między innymi aktorki Anna Mucha czy Joanna Opozda, stylistka Martyna Wendzikowska oraz choreografka i tancerka Sylwia Madeńska – mówi dyrektor zarządzający BrandLift Karina Hertel.

Kampania okazała się sukcesem. Łączny zasięg to ponad 1 mln odsłon – był dwukrotnie większy niż pierwotnie zakładano.

 – W tej kampanii dobór influencerów oraz ich wiarygodność i autentyczność były kluczowe. Proces powstawania zapachów wymaga kunsztu, dlatego postawiliśmy na twórców Instagrama, którzy zgromadzili obserwatorów doceniających i śledzących ich pasje. Zaprosiliśmy do współpracy osoby, które dzielą się z innymi swoim unikalnym talentem i doceniają rzemiosło mistrzów perfumiarstwa, twórców zapachów Avon Artistique – zaznacza Agnieszka Gadoś, Head of Media & Adverstising, Avon.

Na potrzeby kampanii powstała też specjalna grafika stworzona przez młodą, cenioną artystkę i ilustratora – Martynę Wilner.

Kampanie produktowe i społeczne
To kolejna kampania realizowana przez agencję marketingu influencerskiego BrandLift. Agencja prowadziła m.in. kampanię Samsung reprezentując Maffashion, tym samym pomagając promować najnowszy model kompaktowego telefonu. Brandlift prowadzi również działania dla marek: Nivea – promując innowacyjne produkty, Remington, Velux, Dell, Empik Foto czy sieci sklepów Żabka. BrandLift prowadził również działania mające na celu promowanie Stoczni Gdańskiej i wpisanie obiektu na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO. Kampania społeczna była prowadzona na zlecenie Narodowego Instytut Dziedzictwa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38PR & Content Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Remont w rytmie “Satysfakcji” - kulisy powstawania kampanii marki Komfort Biuro prasowe
2024-08-29 | 11:00

Remont w rytmie “Satysfakcji” - kulisy powstawania kampanii marki Komfort

Marka Komfort zaprezentowała w sierpniu kolejne odsłony wideo z kampanii “Satysfakcja”, w tym materiał zakulisowy. Innowacyjne reklamy zostały stworzone przy użyciu silnika Unreal
Media Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY
2024-07-29 | 09:00

Mastercard i McCANN Poland z główną nagrodą w konkursie miesięcznikaFAST COMPANY

Stworzona wspólnie przez Mastercard oraz McCANN Poland kampania "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle" zdobyła główną nagrodę Innovation by Design 2024
Media BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Grupa Tubądzin na Open Hair Festival w Sieradzu

Przez 3 dni na festiwalowej scenie wystąpiły znane i lubiane gwiazdy m.in. Kult, Karaś i Rogucki, Avi i Kwiat Jabłoni. Imprezie towarzyszył nocny pokaz mody Jacoba Buczyńskiego i pokaz mody historycznej. Dużym zainteresowaniem cieszyła

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Farmacja

Część kosmetyków może być groźna dla kobiet w ciąży. Zwiększają ryzyko nadciśnienia

Fenole i parabeny, obecne powszechnie w mydłach, emulsjach, produktach do makijażu, filtrach ochronnych czy produktach higieny osobistej, podnoszą ryzyko nadciśnienia u kobiet w ciąży – alarmują naukowcy z Northeastern University w Bostonie w stanie Massachusetts. To o tyle istotne, że kobiety średnio korzystają codziennie z 12 produktów higieny osobistej. Naukowcy podkreślają, że powinny rozważyć rezygnację z niektórych rodzajów kosmetyków, ale nie rozwiązuje to problemu.

Media

Barbara Kurdej-Szatan: Przez pięć lat nie prowadziłam żadnych programów w telewizji. Tęskniłam za tym i uważam, że „Cudowne lata” będą hitem TVP

Aktorka przyznaje, że w jej przypadku wrzesień po brzegi wypełniony jest obowiązkami i dlatego musi teraz szczególnie zadbać o swoje zdrowie, aby temu wszystkiemu sprostać. Jej córka rozpoczęła właśnie nowy rok szkolny, a syn poszedł do przedszkola. Ona sama z kolei sporo czasu spędza na planie nowego programu „Cudowne lata”, emitowanego w TVP2. Barbara Kurdej-Szatan cieszy się, że może realizować ten projekt, bo jak podkreśla, przez pięć lat tęskniła za pracą przed kamerami w telewizyjnym studiu.