AkzoNobel z kampanią reklamową Dulux EasyCare+
AkzoNobel, globalny producent farb i lakierów wystartował z nową kampanią farb Dulux EasyCare+. Główną osią działań komunikacyjnych jest spot reklamowy emitowany w największych polskich stacjach telewizyjnych. Kampania rozpoczęła się 12 kwietnia.
„Odporna na plamy i przetarcia” to główne hasło towarzyszące kampanii Dulux EasyCare+. Podkreśla ono, że poza plamoodpornością, nowy produkt zapewnia ochronę malowanej powierzchni przed czarnymi śladami i przetarciami. Według badań przeprowadzonych przez AkzoNobel to właśnie te elementy wskazywane są przez Polaków, jako najbardziej denerwujące zabrudzenia na ścianach.
Spot telewizyjny pokazuje, jak prostsza staje się nasza domowa codzienność, kiedy nie musimy szczególnie uważać na ściany i unikać sytuacji, w której powstają czarne ślady
i przetarcia.
W komunikacji stawiamy na proste i czytelne przekazy, obrazujące konsumentowi działanie naszych produktów. W najnowszej kampanii, w zabawny sposób pokazujemy, że dom to miejsce, w którym wiele się dzieje. Nie jest więc trudno uniknąć w nim sytuacji,
w których może dojść do zabrudzenia ścian. Zatem warto pomyśleć o rozwiązaniu, które pozwoli zachować im odporność na plamy i przetarcia, bez przywiązywania do nich przesadnej uwagi przy sprzątaniu, przesuwaniu mebli czy po prostu przy codziennym zetknięciu się z powierzchnią ściany – mówi Robert Gwara, Brand Manager Dulux.
Trzydziestosekundowy spot reklamowy, promujący kampanię można zobaczyć od 12 kwietnia br. w największych stacjach telewizyjnych, m.in.: TVN, TVN24, Polsat, HGTV czy serwisach VOD, jak Ipla i Player. Działania reklamowe widoczne są również w mediach społecznościowych, YouTube i materiałach POS.
Za przygotowanie koncepcji i realizację spotu telewizyjnego odpowiada MullenLowe London, za zakup mediów MediaCom oraz Digital Resolution, zaś za działania w Social Media agencja OS3. Działania PR prowadzone są przez agencję Consulting’n more.
Wykorzystana w nowej farbie Dulux EasyCare+ technologia Scuff Resist zapewnia farbie wytrzymałość mechaniczną, dzięki czemu pomalowana powierzchnia jest odporna również na szorowanie i plamy. Produkt dostępny jest w 32 kolorach zgodnych z najnowszymi trendami urządzania wnętrz. Polska jest pierwszym rynkiem, na który produkt trafił do sprzedaży.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.