BĄDŹ CZĘŚCIĄ HISTORII PEPSI. OTWARTE WYDARZENIE NA 49. PIĘTRZE WIEŻOWCA VARSO
Już 12 marca 2024 r. Pepsi zaprasza wszystkich fanów “spragnionych więcej” na taras wieżowca Varso Tower, gdzie na tle spektakularnej panoramy Warszawy marka oficjalnie zaprezentuje nowy wygląd puszek Pepsi oraz nowe hasło: Thirsty for more! W trakcie otwartego wydarzenia na fanów marki czekać będzie wiele atrakcji, w tym korytarz wspomnień z logotypami Pepsi z przeszłości, fotobudka AI, czy stoisko do tworzenia limitowanych, spersonalizowanych koszulek.
Na butelkach i puszkach Pepsi w ponad 120 krajach pojawiło się w ostatnich miesiącach zupełnie nowe logo, które podkreśla nowoczesny i kultowy styl marki. To największy rebranding od ponad 14 lat. Premiera nie tylko zaskoczy swoją świeżością i kreatywnością, ale będzie okazją do uczestnictwa w wyjątkowym widowisku na 46. i 49. piętrze Varso Tower - najwyższego wieżowca w Polsce i Unii Europejskiej. Jego taras, który nigdy wcześniej nie był dostępny publicznie, na jeden dzień zostanie całkowicie przejęty przez fanów Pepsi.
Tego dnia na najbardziej zaangażowanych fanów czekać będą aktywacje przygotowane przez polski zespół Pepsi. Wśród nich znajdzie się korytarz wspomnień, czyli instalacja ukazująca ewolucję logotypów Pepsi na przestrzeni ponad 125 lat istnienia marki. Dodatkowych emocji uczestnikom dostarczy LED-owa podłoga, imitująca spacer w chmurach oraz budka do zdjęć AI, dzięki której goście będą mogli zrobić zdjęcie z nową puszką Pepsi na tle oszałamiającego widoku Warszawy z góry. Nie zabraknie możliwości zdobycia wyjątkowych pamiątek – na tarasie pojawi się strefa z możliwością stworzenia własnej, spersonalizowanej koszulki z logo Pepsi z wybranego przez siebie okresu.
– Zmieniliśmy wygląd Pepsi na ponad 120 rynkach, aby jeszcze bardziej podkreślić ducha i filozofię marki. Hasło „Thirsty for more!” odzwierciedla otwartość naszych odbiorców na nowe doznania. Właśnie dlatego, jeszcze przed oficjalnym startem zaplanowanej kampanii, chcielibyśmy zaprosić wszystkich fanów Pepsi do spotkania z marką w Varso Tower. – mówi Julia Łysio, Senior Brand Manager Pepsi w PepsiCo Polska – Wiemy, że nowe logo zdążyło już zdobyć wielu zwolenników i mamy nadzieję, że dzięki naszej tegorocznej kampanii do tego grona dołączą kolejni – dodaje przedstawicielka marki.
Podniebną premierę zaplanowano na 12 marca w godzinach od 11:00 do 18:00. Aby móc wjechać na dach wieżowca, wszyscy fani, którzy ukończyli 13 lat lub więcej, powinni stawić się w punkcie recepcyjnym na parterze Varso Tower przy ul. Chmielnej 69. Każda osoba, która ustawi się w kolejce, będzie miała wyjątkową możliwość wstępu do strefy Pepsi. Liczba miejsc ograniczona.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.