Komunikaty PR

BĄDŹ CZĘŚCIĄ HISTORII PEPSI. OTWARTE WYDARZENIE NA 49. PIĘTRZE WIEŻOWCA VARSO

2024-03-06  |  12:00

Już 12 marca 2024 r. Pepsi zaprasza wszystkich fanów “spragnionych więcej” na taras wieżowca Varso Tower, gdzie na tle spektakularnej panoramy Warszawy marka oficjalnie zaprezentuje nowy wygląd puszek Pepsi oraz nowe hasło: Thirsty for more! W trakcie otwartego wydarzenia na fanów marki czekać będzie wiele atrakcji, w tym korytarz wspomnień z logotypami Pepsi z przeszłości, fotobudka AI, czy stoisko do tworzenia limitowanych, spersonalizowanych koszulek. 

Na butelkach i puszkach Pepsi w ponad 120 krajach pojawiło się w ostatnich miesiącach zupełnie nowe logo, które podkreśla nowoczesny i kultowy styl marki. To największy rebranding od ponad 14 lat. Premiera nie tylko zaskoczy swoją świeżością i kreatywnością, ale będzie okazją do uczestnictwa w wyjątkowym widowisku na 46. i 49. piętrze Varso Tower - najwyższego wieżowca w Polsce i Unii Europejskiej. Jego taras, który nigdy wcześniej nie był dostępny publicznie, na jeden dzień zostanie całkowicie przejęty przez fanów Pepsi. 

Tego dnia na najbardziej zaangażowanych fanów czekać będą aktywacje przygotowane przez polski zespół Pepsi. Wśród nich znajdzie się korytarz wspomnień, czyli instalacja ukazująca ewolucję logotypów Pepsi na przestrzeni ponad 125 lat istnienia marki. Dodatkowych emocji uczestnikom dostarczy LED-owa podłoga, imitująca spacer w chmurach oraz budka do zdjęć AI, dzięki której goście będą mogli zrobić zdjęcie z nową puszką Pepsi na tle oszałamiającego widoku Warszawy z góry. Nie zabraknie możliwości zdobycia wyjątkowych pamiątek – na tarasie pojawi się strefa z możliwością stworzenia własnej, spersonalizowanej koszulki z logo Pepsi z wybranego przez siebie okresu. 

– Zmieniliśmy wygląd Pepsi na ponad 120 rynkach, aby jeszcze bardziej podkreślić ducha i filozofię marki. Hasło „Thirsty for more!” odzwierciedla otwartość naszych odbiorców na nowe doznania. Właśnie dlatego, jeszcze przed oficjalnym startem zaplanowanej kampanii, chcielibyśmy zaprosić wszystkich fanów Pepsi do spotkania z marką w Varso Tower. – mówi Julia Łysio, Senior Brand Manager Pepsi w PepsiCo Polska – Wiemy, że nowe logo zdążyło już zdobyć wielu zwolenników i mamy nadzieję, że dzięki naszej tegorocznej kampanii do tego grona dołączą kolejni –  dodaje przedstawicielka marki.

Podniebną premierę zaplanowano na 12 marca w godzinach od 11:00 do 18:00. Aby móc wjechać na dach wieżowca, wszyscy fani, którzy ukończyli 13 lat lub więcej, powinni stawić się w punkcie recepcyjnym na parterze Varso Tower przy ul. Chmielnej 69. Każda osoba, która ustawi się w kolejce, będzie miała wyjątkową możliwość wstępu do strefy Pepsi. Liczba miejsc ograniczona.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS Biuro prasowe
2024-07-01 | 11:00

Weber Shandwick z działaniami pro bono dla projektu FDDS

Agencja Weber Shandwick w ramach działań pro bono prowadzi działania komunikacyjne dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę w zakresie standardów ochrony dzieci. W lipcu 2023 roku została
Media Nowy Dyrektor E-commerce w MediaMarkt
2024-06-24 | 12:30

Nowy Dyrektor E-commerce w MediaMarkt

Marek Dorsz posiada niemal 20-letnie doświadczenie w obszarze e-commerce, w tym na stanowiskach menadżerskich i dyrektorskich. Posiada praktyczną wiedzę i doświadczenie m.in. z zakresu
Media Nowa kampania portalu rezerwacyjnego Travelist.pl
2024-06-06 | 13:12

Nowa kampania portalu rezerwacyjnego Travelist.pl

Travelist.pl ruszył z nową kampanią reklamową, która otwiera kolejny rozdział w komunikacji marketingowej portalu. Towarzyszyć jej będzie hasło „Hotele, o jakich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Katarzyna Pakosińska: Siostrzeństwo kobiet jest jeszcze w powijakach. Natomiast w „Pytaniu na śniadanie” mam wspaniałe koleżanki, a Kinga Dobrzyńska jest dla nas jak mama

Prezenterka TVP ubolewa nad tym, że kobiety nadal dość często postrzegają siebie nawzajem jako rywalki i zamiast się wspierać, to jedna drugiej wbija szpilkę. Katarzyna Pakosińska zauważa, że damska solidarność wciąż jest rzadkością, a dużo częściej ze względu na niską samoocenę i różne uprzedzenia kobiety rzucają sobie kłody pod nogi. Jednocześnie podkreśla, że miała ogromne szczęście, trafiając do ekipy „Pytania na śniadanie”. W tej redakcji może bowiem rozwijać skrzydła kariery i liczyć na wsparcie ze strony innych kobiet.

Handel

Konsumenci w coraz lepszych nastrojach. Mogą być dźwignią polskiej gospodarki

Dane z gospodarki wskazują, że inflacyjny szok jest za nami, a Polacy ruszyli na zakupy. – Konsument przestał aż tak bardzo patrzeć na każdą wydawaną złotówkę – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska zarządu Inquiry. Wciąż jednak ostrożnie podchodzimy do przyszłości i planowania większych zakupów. Podejście konsumentów do cen, ale też kanału zakupowego to jeden z elementów, do którego branża handlowa musi się przystosowywać. Zmiany w sektorze wymuszają też kwestie regulacyjne. Wśród istotnych wyzwań na najbliższe miesiące będzie system kaucyjny i ewentualny powrót do handlowych niedziel.

Media

Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach

W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.