Komunikaty PR

Barciś, Wini i ekipa Lecha w finałowym odcinku „Czarna Wołga. Cichy&Mały”

2021-06-22  |  16:45
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
TMPR

Aleje Ujazdowskie 22
00-478 Wwa
mateusz.madiuk|tailormadepr.pl| |mateusz.madiuk|tailormadepr.pl
530014999
tailormadepr.pl/

21 czerwca odbyła się premiera trzeciej części miniserialu „Czarna Wołga. Cichy&Mały” zrealizowanego w ramach kampanii promującej Lech Polish Hip-Hop Music Awards. Tym razem dwóch niepokornych „typów znad Odry” granych przez Artura Barcisia i Winiego – otrzymało nietypowe zlecenie. Jest to ostatni z odcinków zapowiadający galę rozdania nagród.

 

W ostatnim odcinku miniserialu „Czarna Wołga. Cichy&Mały”, oprócz znanych już z poprzednich części Artura Barcisia „Cichego” i znanego w środowisku rapowym Winiego „Małego”, zobaczymy także trzech „panów w garniturach”. Szymon Skoczylas – Lech Brand Director, Łukasz Woźniak – Senior Brand Manager oraz Jacek Grabarczyk – Brand Manager, występują w filmie z ramienia marki Lech Kompanii Piwowarskiej ­– sponsora tytularnego gali. Osobiste zaangażowanie managerów Lecha w projekt, to wyraz ich identyfikacji z projektem #LPHHMA oraz dystansu do siebie.

 

Marcin Siwek, organizator, docenia wieloletnią współpracę Lecha ze środowiskiem hip-hopowym i podkreśla, jak bardzo istotna jest wiarygodność przy współpracy komercyjnej: Polski hip-hop mimo ogromnych osiągnięć, zarówno na listach przebojów, jak i we wszelkich rankingach sprzedażowych, nie posiadał własnej, dużej i adekwatnej do skali popularności gali nagród, podczas której można uhonorować artystów tak ważnego gatunku w Polsce. Tworząc Polish Hip-Hop Festival jeszcze w 2013 r. widziałem jak wszystko się zmienia, jak branża dojrzewa. Już wtedy dało się zauważyć, że rap w Polsce ma wszystko co jest potrzebne by trafić do mainstreamu, idąc podobną ścieżką do tej, którą hip-hop pokonał w Stanach Zjednoczonych. Wtedy też pojawił się pomysł stworzenia instytucji, która maksymalnie obiektywnie i rzetelnie będzie oceniała twórczość hip-hopową i wyróżniała najlepszych. Połączenie sił Polish Hip-Hop Festivalu i Lecha pozwoliło nam w stu procentach zrealizować założenia. Marka jest nie tylko sponsorem wydarzenia, ale czynnie, i na każdym kroku, angażuje się w budowanie nowych dziejów polskiego hip-hopu, za co jesteśmy ogromnie wdzięczni. Dzięki takiej współpracy i wspólnemu zaangażowaniu budujemy projekt na miarę oczekiwań zarówno artystów, słuchaczy, jak i całej kultury muzycznej. Jesteśmy przekonani, że takie wydarzenie zapisze się mocno na kartach historii – mówi organizator Polish Hip-Hop Festival oraz Lech Polish Hip-Hop Music Awards.

 

Trzeci epizod jest zwieńczeniem projektu, który rozpoczął się w połowie maja. Do tej pory ukazały się dwie odsłony miniserialu. W pierwszym odcinku poznaliśmy dwójkę niepokornych „typów znad Odry” („Cichego” i „Małego”), którzy przeczesują Wrocław w stylowej czarnej Wołdze, poszukując właściciela tajemniczej skórzanej torby. Organizatorom gali udało się zaangażować do projektu grono ekspertów ze środowiska hip-hopowego, którzy współtworzą to wydarzenie i są jednymi z najlepszych w swojej profesji. W pierwszej odsłonie miniserialu jako gość specjalny wystąpił Te-Tris – raper, producent i legenda polskiego freestyle'u. W epizodzie drugim swoją obecność zaznaczyła Pszczoła, czyli Zuzanna „Bzy” Pszczółkowska – doświadczona i znana w środowisku tour i stage managerka. Połączenie wyrazistych charakterów i postaci z różnych światów, a także gwiazdorskiej obsady, zapewniło serii humor i rozrywkę mogące przypaść do gustu nie tylko branży hip-hopowej.

 

„Koncept pierwszego i drugiego odcinka zostały bardzo dobrze odebrane przez rynek. Epizody „Te-Tris” i „Pszczoła” promujące Lech Polish Hip-Hop Music Awards mają już na chwilę obecną łącznie ponad pół miliona wyświetleń na YouTube, a wszystkie materiały video promujące wydarzenie osiągają wynik niemal 1,5 miliona odtworzeń.”

 

Przed fanami gali kolejne oryginalne aktywności związane z sierpniowym wydarzeniem, które odbędzie się 19 sierpnia we wrocławskiej Hali Stulecia. Warto więc subskrybować kanał, na którym dostępne są też wszystkie odcinki serialu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: TMPR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe Biuro prasowe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w
Media Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
2024-12-02 | 11:10

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną

W nowej kampanii świątecznej Pepsi, opatrzonej hasłem o podwójnym znaczeniu „Pssst, poświętuj trochę”, marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi

Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.

Problemy społeczne

Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją

Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.

Muzyka

Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy

Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.