Komunikaty PR

Barciś, Wini i ekipa Lecha w finałowym odcinku „Czarna Wołga. Cichy&Mały”

2021-06-22  |  16:45
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
TMPR

Aleje Ujazdowskie 22
00-478 Wwa
mateusz.madiuk|tailormadepr.pl| |mateusz.madiuk|tailormadepr.pl
530014999
tailormadepr.pl/

21 czerwca odbyła się premiera trzeciej części miniserialu „Czarna Wołga. Cichy&Mały” zrealizowanego w ramach kampanii promującej Lech Polish Hip-Hop Music Awards. Tym razem dwóch niepokornych „typów znad Odry” granych przez Artura Barcisia i Winiego – otrzymało nietypowe zlecenie. Jest to ostatni z odcinków zapowiadający galę rozdania nagród.

 

W ostatnim odcinku miniserialu „Czarna Wołga. Cichy&Mały”, oprócz znanych już z poprzednich części Artura Barcisia „Cichego” i znanego w środowisku rapowym Winiego „Małego”, zobaczymy także trzech „panów w garniturach”. Szymon Skoczylas – Lech Brand Director, Łukasz Woźniak – Senior Brand Manager oraz Jacek Grabarczyk – Brand Manager, występują w filmie z ramienia marki Lech Kompanii Piwowarskiej ­– sponsora tytularnego gali. Osobiste zaangażowanie managerów Lecha w projekt, to wyraz ich identyfikacji z projektem #LPHHMA oraz dystansu do siebie.

 

Marcin Siwek, organizator, docenia wieloletnią współpracę Lecha ze środowiskiem hip-hopowym i podkreśla, jak bardzo istotna jest wiarygodność przy współpracy komercyjnej: Polski hip-hop mimo ogromnych osiągnięć, zarówno na listach przebojów, jak i we wszelkich rankingach sprzedażowych, nie posiadał własnej, dużej i adekwatnej do skali popularności gali nagród, podczas której można uhonorować artystów tak ważnego gatunku w Polsce. Tworząc Polish Hip-Hop Festival jeszcze w 2013 r. widziałem jak wszystko się zmienia, jak branża dojrzewa. Już wtedy dało się zauważyć, że rap w Polsce ma wszystko co jest potrzebne by trafić do mainstreamu, idąc podobną ścieżką do tej, którą hip-hop pokonał w Stanach Zjednoczonych. Wtedy też pojawił się pomysł stworzenia instytucji, która maksymalnie obiektywnie i rzetelnie będzie oceniała twórczość hip-hopową i wyróżniała najlepszych. Połączenie sił Polish Hip-Hop Festivalu i Lecha pozwoliło nam w stu procentach zrealizować założenia. Marka jest nie tylko sponsorem wydarzenia, ale czynnie, i na każdym kroku, angażuje się w budowanie nowych dziejów polskiego hip-hopu, za co jesteśmy ogromnie wdzięczni. Dzięki takiej współpracy i wspólnemu zaangażowaniu budujemy projekt na miarę oczekiwań zarówno artystów, słuchaczy, jak i całej kultury muzycznej. Jesteśmy przekonani, że takie wydarzenie zapisze się mocno na kartach historii – mówi organizator Polish Hip-Hop Festival oraz Lech Polish Hip-Hop Music Awards.

 

Trzeci epizod jest zwieńczeniem projektu, który rozpoczął się w połowie maja. Do tej pory ukazały się dwie odsłony miniserialu. W pierwszym odcinku poznaliśmy dwójkę niepokornych „typów znad Odry” („Cichego” i „Małego”), którzy przeczesują Wrocław w stylowej czarnej Wołdze, poszukując właściciela tajemniczej skórzanej torby. Organizatorom gali udało się zaangażować do projektu grono ekspertów ze środowiska hip-hopowego, którzy współtworzą to wydarzenie i są jednymi z najlepszych w swojej profesji. W pierwszej odsłonie miniserialu jako gość specjalny wystąpił Te-Tris – raper, producent i legenda polskiego freestyle'u. W epizodzie drugim swoją obecność zaznaczyła Pszczoła, czyli Zuzanna „Bzy” Pszczółkowska – doświadczona i znana w środowisku tour i stage managerka. Połączenie wyrazistych charakterów i postaci z różnych światów, a także gwiazdorskiej obsady, zapewniło serii humor i rozrywkę mogące przypaść do gustu nie tylko branży hip-hopowej.

 

„Koncept pierwszego i drugiego odcinka zostały bardzo dobrze odebrane przez rynek. Epizody „Te-Tris” i „Pszczoła” promujące Lech Polish Hip-Hop Music Awards mają już na chwilę obecną łącznie ponad pół miliona wyświetleń na YouTube, a wszystkie materiały video promujące wydarzenie osiągają wynik niemal 1,5 miliona odtworzeń.”

 

Przed fanami gali kolejne oryginalne aktywności związane z sierpniowym wydarzeniem, które odbędzie się 19 sierpnia we wrocławskiej Hali Stulecia. Warto więc subskrybować kanał, na którym dostępne są też wszystkie odcinki serialu.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media BĄDŹ CZĘŚCIĄ HISTORII PEPSI. OTWARTE WYDARZENIE NA 49. PIĘTRZE WIEŻOWCA VARSO Biuro prasowe
2024-03-06 | 12:00

BĄDŹ CZĘŚCIĄ HISTORII PEPSI. OTWARTE WYDARZENIE NA 49. PIĘTRZE WIEŻOWCA VARSO

Już 12 marca 2024 r. Pepsi zaprasza wszystkich fanów “spragnionych więcej” na taras wieżowca Varso Tower, gdzie na tle spektakularnej panoramy Warszawy marka oficjalnie
Media Wiktoria Kinik rzeczniczką prasową Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę
2024-03-06 | 09:50

Wiktoria Kinik rzeczniczką prasową Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

Z początkiem marca Wiktoria Kinik obejmuje stanowisko rzeczniczki prasowej Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Przynosi ze sobą bogate doświadczenie zdobyte w agencji Weber Shandwick w obszarze
Media Czy Walentynki to obecnie najbardziej stresujący dzień w roku?
2024-02-13 | 13:00

Czy Walentynki to obecnie najbardziej stresujący dzień w roku?

To święto uwielbiane przez miliony na całym świecie, jednak przeprowadzone badania sugerują, że dla niektórych może to być wyjątkowo trudny i stresujący czas[1]. Marka Orbit®

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Gwiazdy

Gwiazdy

Marcin Bosak: Mam to szczęście, że nie dostaję nietrafionych prezentów. Sam bardzo lubię je dawać

Aktor zaznacza, że lubi wręczać prezenty i obserwować reakcję osób, którym je wręcza. Raczej nie zdarzyło mu się w tej kwestii nieprzyjemnie kogoś zaskoczyć. On sam również nie dostał czegoś, co szybko wylądowało w koszu.

Gwiazdy

Enej: Wielkanoc musi być w rodzinnym gronie. Nie jesteśmy fanami wyjazdów do hoteli, żeby spędzać święta z obcymi ludźmi

Muzycy zespołu Enej przyznają, że lubią i celebrują święta, dlatego cieszą się na nadchodzącą Wielkanoc. Zamierzają wtedy zwolnić tempo, odłożyć na bok pracę i poświęcić czas rodzinie. Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha zdradzają, że ich popisowym, a jednocześnie ulubionym świątecznym przysmakiem jest sałatka jarzynowa. Sami też z przyjemnością ją przygotowują.