Biznesowo i rodzinnie. Manager Business Hub kolejny raz z piknikiem liderów
W niedzielę 6 czerwca Pałac Czosnowskich zamienił się w przestrzeń dedykowaną przedsiębiorcom, managerom oraz liderom, którzy wraz z bliskimi mogli spędzić czas w ramach 4. edycji pikniku "Business & Family".
Zorganizowane przez Manager Business Hub i Pałac Czosnowskich w mazowieckich Opypach wydarzenie, kolejny raz zgromadziło przedsiębiorców z całej Polski, którzy w towarzystwie partnerów biznesowych oraz rodzin mieli okazję integrować się w środowisku managerów najwyższego szczebla. Rokrocznie impreza cieszy się dużym zainteresowaniem przedstawicieli zarówno krajowych, jak i zagranicznych spółek.
Pałac Czosnowskich dla całej rodziny
Program pikniku przewidywał atrakcje zarówno dla starszych, jak i najmłodszych uczestników wydarzenia. Goście Manager Business Hub mieli okazję uczestniczyć w prezentacji samochodu driftowego mistrzyni Europy Karoliny Pilarczyk, spróbować swoich sił w treningu bokserskim z mistrzynią świata Agnieszką Rylik, a także stać się świadkami show gościa specjalnego – iluzjonisty Y.
Animacją rozrywek zajęła się agencja Potworkowo. Prezentację oraz warsztaty malarskie dla dzieci i dorosłych w zrealizowała ambasadorka Manager Business Hub artystka Bogna Jarzemska-Misztalskiej. Piłkarskie emocje dla najmłodszych z kolei zagwarantował zespół Polish Soccer Skills.
Na scenie Pałacu Czosnowskich nie zabrakło również artystów – w tym – zespołu Moonrevers, Patrycji Mizerskiej w duecie z Kamilem Owczarkiem, Katarzyny "Kate" Dąbrowskiej, Filipa Lato, Anny Marii Adamiak oraz Arka Braxtona.
Patronatem medialnym oba wydarzenia objęli: Radio Kolor, ISBnews – Informacyjny Serwis Biznesowy, Gazzetta Italia, Banking Magazine, Businessman.pl oraz WPROST. Patronem Honorowym pikniku "Business & Family" był Polski Komitet Olimpijski, a gospodarzem – Pałac Czosnowskich.
Partnerami projektu Manager Business Hub byli: agencja Media Forum, AlfaVox, PZU Zdrowie, PZU Pomoc, Broil King, rodzina Treflików, Collegium Humanum, Oligo, Zakłady mięsne Koniarek, Agencja Ochrony Kowalczyk, Polish Soccer Skills, Sady Wincenta, Aquavita, Iluzjonista Y, MBU Ubezpieczenia, Radzikowska Clinik, Monevo, Klub Akwarium, Centrum im. Adama Smitha, CREAM, Miasto Grodzisk Mazowiecki, Polsko-Dominikańska Izba Gospodarcza, Polska Federacja Padla, Monta Beach Volley Club, Potworkowo, Golf Park Józefów oraz Casa Dominikana.

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Pssst, poświętuj trochę! wystartowało z nową kampanią świąteczną
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.