Komunikaty PR

Biznesowo i rodzinnie. Manager Business Hub kolejny raz z piknikiem liderów

2021-06-15  |  15:30

W niedzielę 6 czerwca Pałac Czosnowskich zamienił się w przestrzeń dedykowaną przedsiębiorcom, managerom oraz liderom, którzy wraz z bliskimi mogli spędzić czas w ramach 4. edycji pikniku "Business & Family".

Zorganizowane przez Manager Business Hub i Pałac Czosnowskich w mazowieckich Opypach wydarzenie, kolejny raz zgromadziło przedsiębiorców z całej Polski, którzy w towarzystwie partnerów biznesowych oraz rodzin mieli okazję integrować się w środowisku managerów najwyższego szczebla. Rokrocznie impreza cieszy się dużym zainteresowaniem przedstawicieli zarówno krajowych, jak i zagranicznych spółek.

Pałac Czosnowskich dla całej rodziny

Program pikniku przewidywał atrakcje zarówno dla starszych, jak i najmłodszych uczestników wydarzenia. Goście Manager Business Hub mieli okazję uczestniczyć w prezentacji samochodu driftowego mistrzyni Europy Karoliny Pilarczyk, spróbować swoich sił w treningu bokserskim z mistrzynią świata Agnieszką Rylik, a także stać się świadkami show gościa specjalnego – iluzjonisty Y.

Animacją rozrywek zajęła się agencja Potworkowo. Prezentację oraz warsztaty malarskie dla dzieci i dorosłych w zrealizowała ambasadorka Manager Business Hub artystka Bogna Jarzemska-Misztalskiej. Piłkarskie emocje dla najmłodszych z kolei zagwarantował zespół Polish Soccer Skills.

Na scenie Pałacu Czosnowskich nie zabrakło również artystów – w tym – zespołu Moonrevers, Patrycji Mizerskiej w duecie z Kamilem Owczarkiem, Katarzyny "Kate" Dąbrowskiej, Filipa Lato, Anny Marii Adamiak oraz Arka Braxtona.

Patronatem medialnym oba wydarzenia objęli: Radio Kolor, ISBnews – Informacyjny Serwis Biznesowy, Gazzetta Italia, Banking Magazine, Businessman.pl oraz WPROST. Patronem Honorowym pikniku "Business & Family" był Polski Komitet Olimpijski, a gospodarzem – Pałac Czosnowskich.

Partnerami projektu Manager Business Hub byli: agencja Media Forum, AlfaVox, PZU Zdrowie, PZU Pomoc, Broil King,  rodzina Treflików, Collegium Humanum, Oligo, Zakłady mięsne Koniarek, Agencja Ochrony Kowalczyk, Polish Soccer Skills, Sady Wincenta, Aquavita, Iluzjonista Y, MBU Ubezpieczenia, Radzikowska Clinik, Monevo, Klub Akwarium, Centrum im. Adama Smitha, CREAM, Miasto Grodzisk Mazowiecki, Polsko-Dominikańska Izba Gospodarcza, Polska Federacja Padla, Monta Beach Volley Club, Potworkowo, Golf Park Józefów oraz Casa Dominikana.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe
2024-12-12 | 09:00

Srebro dla McCANN Poland na Effie Awards Europe

Kampania McCANN Poland dla Mastercard „Where To Settle” została nagrodzona srebrną statuetką w kategorii „Positive Change: Social Good – Brands” podczas gali
Media „LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI
2024-12-11 | 15:10

„LEGO Masters. Kierunek Polska” w showroomie WIŚNIOWSKI

Czy można połączyć świat innowacyjnych technologii z kreatywnością klocków LEGO? Już 15 grudnia sprawdzimy, jak WIŚNIOWSKI i LEGO Masters zmieniają wyobraźnię w

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.